Novice Napisano 7 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 7 Lutego 2017 Co ostatnio oglądałem - Pogorzelisko (2010): 8.5/10,na prawdę niezły The day after tomowrrow: 6/10, może być,momentami niezły,niektórym tu się na pewno spodoba Paris Texas (1984): 9/10, świetny film, ale może wam nie podejść, gusta są różne Ouija origin of evil: 5/10, recenzje ma chyba dobre,dla mnie średni bardzo sorry za angielskie tytuły,oglądam w oryginale zawsze,dubbing mnie odpycha zupełnie. pogorzelisko oglądałem po francusku z napisami po ang. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemiczny_ali Napisano 7 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 7 Lutego 2017 Trainspotting i T2 ogólnie rewelacja poprzez muzykę, zdjęcia i dialogi. Jak komuś podeszła jedynka to T2 must see! Franco wymiata :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oktawian Napisano 8 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 8 Lutego 2017 Polecam film Captain Fantastic. Szczerze mówiąc chyba najlepszy film z 2016 jaki widziałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el caco Napisano 8 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 8 Lutego 2017 Ja od siebie polecę koreański The Wailing (2016). Jak dla mnie jeden z najlepszych filmów ubiegłego roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novice Napisano 8 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 8 Lutego 2017 Ja od siebie polecę koreański The Wailing (2016). Jak dla mnie jeden z najlepszych filmów ubiegłego roku. Wygląda na coś co mi się spodoba :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 11 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 11 Lutego 2017 (edytowane) Wołyń - Dobry film, chociaż... te przeskoki w fabule i scenach mocno wybijają z filmu przez co tylko 8,5/10 edit. tak się zastanawiając to montażystę powinni za przyrodzenie powiesić za to co odwalił :/ Edytowane 11 Lutego 2017 przez Małpożer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krydor Napisano 12 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 12 Lutego 2017 (edytowane) Z ostatnio oglądanych polecam Nocturnal Animals - dobry thriller, Księgowy - to miazga, jeden z lepszych, trzyma w napięciu do końca, trochę łagodniejszy, ale wręcz doskonały wyciskacz łez Little Boy, horror serial The Exorcist 2016, animacja Zootopia - dawno się tak nie uśmiałem, dramat Mr. Church z Eddim Murphy- też można się wzruszyć, znakomity biograficzny Race i Eddie zwany Orłem 2016 .Koreańczycy robią znakomite filmy, z ostatnich pamiętam tylko 1 tytuł, jeden z lepszych zombie movie Boo-san-haeng, świetne skandynawskie kino Flaskepost fra P, Zabójcy bażantów, Kobieta w klatce . Gorąco polecam te filmy, w kategoriach dramat, thriller, horror, animacja pozycje obowiązkowe. Ja od siebie polecę koreański The Wailing (2016). Jak dla mnie jeden z najlepszych filmów ubiegłego roku. Podobno bardzo dobry, ale nie dostępny, nigdzie nie mogę go znaleźć. Edytowane 12 Lutego 2017 przez Krydor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aquarium Napisano 12 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 12 Lutego 2017 (edytowane) Jest na www.reddit.com/r/megalinks Hacksaw ridge - 8/10 - niezły, ale kasku mi nie zerwał. Rzeźnicki momentami. Edytowane 12 Lutego 2017 przez Aquarium Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scratix Napisano 12 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 12 Lutego 2017 Gibson ma chyba jakiś fetysz na tym punkcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NostradamuSek Napisano 12 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 12 Lutego 2017 Light.Between.Oceans.2016 całkiem ok. American.Pastoral.2016 niestety wyszło przeciętnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DziubekR1 Napisano 12 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 12 Lutego 2017 (edytowane) Interstellar - 8/10 - fajny film, ale nic poza tym. Lubie tego reżysera, zawsze coś oryginalnego, pobudzającego umysł i wyobraźnię prezentuje, nie inaczej było tym razem. Pewnego razu na dzikim zachodzie - 10/10 - po prostu rewelacja. Nie lubię westernów, ale ten film to coś genialnego. Mało dialogów, a wszystko ogląda się jak żaden inny film. Prawdziwi twardziele, piękna kobieta, wszystko takie proste, a zarazem wyjątkowe. W porównaniu do tych nowoczesnych pedzio, ogolonych captain america itp. to tam jeden zakapior miał więcej testosteronu niż 1000 captainów america. Edytowane 12 Lutego 2017 przez DziubekR1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ancient Napisano 15 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 15 Lutego 2017 John Wick: Chapter 2 - Zachwyty na tą częścią trochę zakłóciły odbiór, oczekiwania miałem przez to duże i film nie do końca je spełnił. To dalej jeden z lepszych filmów w swojej kategorii z w ostatnich latach, ale tym razem trochę przesadzili. W pierwszej części podobał mi się umiar, połączony ze swoistym stylem i prostą, acz nie banalną historią. Tutaj stracono umiar, bohater to istne "one man army" i scen walki/strzelanin jest na tyle dużo, że stały się wręcz powtarzalne i trochę nużące. Kill count pierwszej części to 77 tutaj tą liczbę co najmniej podwojono, najgorsze, że mamy jakby tylko 2 rodzaje przeciwników takich z którymi Keanu robi co chcę i padają w tempie ekranowych klatek i takich którym poświęcono trochę więcej czasu ekranowego i ci też umierają w jakiś bardziej oryginalny sposób. Tych drugich jest dużo mniej...Oczywiście w dalszym ciągu jest to świetne rozrywkowe widowisko z ciekawymi lokacjami, dobrze dobraną muzyką i właściwą historią. Ale brakło tego czegoś, no i człowiek po recenzjach oczekiwał jednak więcej 7/10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aquarium Napisano 15 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 15 Lutego 2017 Doctor Strange - 7.5/10 - incepcja do kwadratu? Trochę zbyt abstrakcyjne klimaty jak dla mnie. Ale, co kto lubi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NostradamuSek Napisano 16 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2017 Doctor Strange - 7.5/10 - incepcja do kwadratu? Trochę zbyt abstrakcyjne klimaty jak dla mnie. Ale, co kto lubi. Daje radę, jak ogląda się z przymrużeniem oka, nawet można czasem się pośmiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aquarium Napisano 19 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 19 Lutego 2017 Johh Wick 2 - 7.0/10 - słabsza muza i zdecydowanie niepotrzebnie poszli na ilość typów do odstrzelenia. Normalnie Serious Sam się z tego zrobił. Całość wygląda teraz jak gra - goście się mordują w centrum miasta, w metrze, na ulicy - zero policji, ochrony, przechodnie nie reagują. Wick zakrada się po cichu by dokonać zabójstwa, po czym wychodzi sobie przez środek imprezy i daje się rozpoznać... Jedynka bardziej trzymała się kupy. Trójka bardzo prawdopodobna, tylko nie wiem po co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 19 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 19 Lutego 2017 Hacksaw Ridge - dobre kino, ale do czasu odwrotu USA. Pozniej juz slabiej, ale nadal dobrze. No i fajnie, ze nie robili cenzury na krew i flaki - wyglada to bardzo realistycznie. 8/10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IGI Napisano 20 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 20 Lutego 2017 (edytowane) Trochę ostatnio nadrabiałem zaległości filmowych i z wszystkiego co oglądałem chyba największe wrażenie na mnie zrobił film "Droga" (2009) http://www.filmweb.pl/film/Droga-2009-419050 Coś dla fanów post-apokaliptycznej wizji świata. Nie ma wybuchów, nie ma zombie - choć większość ocalałych ludzi wiele od zombie się nie różni ;). Jest za to wspaniała scenografia, wręcz czuć na sobie ten ciężar umierającego świata, ten wszechobecny pył i dym, rozpadające się budynki i wymarłe całe miasta. Dla ocalałych wszystko uległo przewartościowaniu, co doskonale widać po niszczejących wszędzie dobrach luksusowych, jedyne co ma wartość to pożywienie. Człowieczeństwo praktycznie zanikło, przez większość filmu ma się wrażenie, że jedynie dwójka głównych bohaterów (ojciec i syn) zachowała w sobie resztki człowieczeństwa. Dla mnie 8/10 i szczerze polecam :). Edytowane 20 Lutego 2017 przez IGI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pc_max Napisano 25 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2017 Assassin's creed - dwa podejścia robiłem- przekombinowany, nudny, przewidywalny. Dłużyzny. Sceny walk pomijałem. Grają Nazwiska. Furtka do kolejnej części wielkości stodoły. Ciekawostka- creditsy długie na 14 minut. Słabe. Milczenie - trzy podejścia robiłem. Ciężki jak betonowe buty dłużnika mafii. Gra Nazwisko- na początku filmu jakieś 5 minut i w drugiej godzinie tegoż kolejne 5 minut. Kino japońskiego niepokoju. W zajawce wszystkie dynamiczne sceny filmu. Ale ja się nie znam- być może klasyk dla fanów Martina Scorsese. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DziubekR1 Napisano 28 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 28 Lutego 2017 Jest jakaś opcja obejrzenia on-line takich filmów jak Pitbull: Niebezpieczne Kobiety czy Wołyń? Nie mówie o piracie, chętnie zapłącę za jakies VOD czy coś takiego, tylko nie mogę znaleźć nic takiego. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pc_max Napisano 28 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 28 Lutego 2017 https://vod.tvp.pl/29067844/wolyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aquarium Napisano 1 Marca 2017 Zgłoś Napisano 1 Marca 2017 Passengers - 6/10 - wizualnie śliczny, aczkolwiek green boxy aż wyłażą z ekranu. Niestety scenariusz jest obrazą dla człowieka myślącego :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafa Napisano 1 Marca 2017 Zgłoś Napisano 1 Marca 2017 A ja uważam zupełnie inaczej, dla mnie to był jeden z najlepszych filmów sci-fi ostatnich lat. Ode mnie Passengers 9/10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 2 Marca 2017 Zgłoś Napisano 2 Marca 2017 Zle to moze nie bylo, ale sporo brakuje do bdb filmu. Jak ktos na filmwebie napisal, Jim powinien zginac, Aurora podupasc na psychice jak Jim na poczatku. Nawet probowac sie zabic w ten sam sposob co Jim, a nastepnie przypadkowo trafic na kapsule z kims podobnym do Jima. Ew. ostatnia scena jak znajduje notesik Jima ze sposobem na odhibernowanie :D A tak takie zanizone 6/10, bo trudno dac 7/10... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TSRules Napisano 3 Marca 2017 Zgłoś Napisano 3 Marca 2017 A ja uważam zupełnie inaczej, dla mnie to był jeden z najlepszych filmów sci-fi ostatnich lat. Ode mnie Passengers 9/10 jak dla mnie to zbyt romansowy, szkoda, że nie zostali przy czystym sf btw wychodzi nowy Jack http://panoramixo.info.pl/2017/03/piraci-karaibow-zemsta-salazara/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 3 Marca 2017 Zgłoś Napisano 3 Marca 2017 To dopiero bedzie pazdzierz :/ Pierwsza czesc byla genialna i zabawna. A pozniej poszli w cale te mistyczne szambo, gdzie 3 czesc jest nudna i przegadana, a czwarta najzwyczajniej w swiecie zalosna.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jabar83 Napisano 3 Marca 2017 Zgłoś Napisano 3 Marca 2017 (edytowane) Też mi się nie podobają kolejne części. Te upiory jakieś kompletnie mi nie pasowały do tematu piractwa. Ale pewnie obejrzę tą część, ale tym razem nie w kinie. Ja tam bardziej czekam na Obcego Przymierze. Chociaż mam obawy i że to spartolą. Niby to Prequel W sumie ostatnia 4 część była już słabsza, ale trzymała jakiś tam poziom. Druga część IMO najlepsza. Prometeusz już mniej, ale obejrzało się jakoś bez bólu. Za to Alien VS Predator już znacznie gorzej. Oba filmy to zresztą Spin Off'y. Ale z Predatorem już gorzej. Druga sprawa, że jakoś sam film Predator w ogóle mi się nie podobał. Edytowane 3 Marca 2017 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aquarium Napisano 4 Marca 2017 Zgłoś Napisano 4 Marca 2017 Logan - 9/10 - wielka szkoda że wcześniejsze części X-menów nie były od 18 lat... Żal bierze, że dopiero w ostatnim filmie Wolverine jest taki, jaki powinien być od początku. Patrick Stewart również pięknie się żegna z serią, a Dafne Keen po prostu wymiata :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NostradamuSek Napisano 4 Marca 2017 Zgłoś Napisano 4 Marca 2017 Assassin's creed - dwa podejścia robiłem- przekombinowany, nudny, przewidywalny. Dłużyzny. Sceny walk pomijałem. Grają Nazwiska. Furtka do kolejnej części wielkości stodoły. Ciekawostka- creditsy długie na 14 minut. Słabe. Jak ktoś grał i czytał książki to film tyłka nie urwie, ale dla kogoś niezorientowanego nie ma źle. Ten film ma zainteresować ,,, kontynuacja pewnie w drodze, a jest co opowiadać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DziubekR1 Napisano 4 Marca 2017 Zgłoś Napisano 4 Marca 2017 X-Men Apokalipsa - słabizna, najsłabsza część ze wszystkich X-Menów. Do obejrzenia z nudów, ale [gluteus maximus] nie urwie. 5/10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aquarium Napisano 15 Marca 2017 Zgłoś Napisano 15 Marca 2017 (edytowane) Assassin's Creed - 5/10 - jak można spitolić tak fajny temat? Ano można. Film drętwy jak kłoda, zero emocji. Z równym przejęciem oglądam ostatnią reklamę Kn**** z nową przyprawą do kurczaka pieczonego. Nie dość że akcja w realu usypiająca, to jeszcze Animus sprowadzony do latania po CGI i beznadziejnej naparzanki - notoryczne puszczanie scen akcji w przyśpieszonym tempie po prostu boli. Underworld: Blood Wars - 6.0/10 - absolutny średniak ze wszystkimi bolączkami n-tej kontynuacji i skromnym budżetem. Do tego ciemniejszy od poprzedników (a wydawało się to niemożliwe). Na plus (w przeciwieństwie do tego filmidła powyżej) walki trzymają JAKIŚ TAM poziom i człowiek się nie krzywi na ich widok. Oczywiście tylko dla wytrwałych widzów serii. Edytowane 16 Marca 2017 przez Aquarium Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...