Małpożer Napisano 30 Czerwca 2016 Zgłoś Napisano 30 Czerwca 2016 (edytowane) Obejrzalem Pitbulla Nowe Porzadki i... Scenariusz jest slaby, a przede wszystkim wybrakowany. Gra aktorska to porazka po calej linii, jakbym ogladal marionetki. 5/10. Batman vs Superman - 7/10, chociaz troche naciagane. Efekty specjalne kule, zwlaszcza podczas walki finalowej. WW tak sobie zrobiona, a raczej CGI wokol niej (znowu walka finalowa). DD zrobiony slabo :/ Lex denerwujacy przez caly film... Lepiej zrobiony wydaje sie Czlowie ze stali. A zapomnialbym o debilnym pomysle na wizje nietoperka, ktore wywoluja jedno wielkie wtf?! Calosc wyglada jak nieudolnie posklejany film (mimo edycji rozszezonej, w ktorej widac jakiegos stworka - pewnie wrog w kolejnych czesciach). Za to walka BvS daje rade ;) No i postac laski S... kto wpadl na pomysl dania tam babki 40+, bo to wyglada jakby Kent chodzil z wlasna matka o,O Edytowane 3 Lipca 2016 przez Quave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wayne Napisano 9 Lipca 2016 Zgłoś Napisano 9 Lipca 2016 (edytowane) 10 Cloverfield Lane - niezły. Fakt, że wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały na powiązanie z innym filmem o podobnym tytule zadziałał tutaj nieco na niekorzyść, ponieważ pewnej rzeczy mogliśmy się spodziewać. Nie jest to jednak trzon fabuły, więc mimo to film nawet daje radę. 3+/6 Edytowane 9 Lipca 2016 przez wayne 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NostradamuSek Napisano 9 Lipca 2016 Zgłoś Napisano 9 Lipca 2016 (edytowane) Tarzan: Legenda(2016) - dało się obejrzeć bez narzekania. Warcraft: Początek(2016) - Hmm, całkiem dobrze im to wyszło, ale czekam na wersję reżyserską +40min Edytowane 9 Lipca 2016 przez NostradamuSek 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Varkot Napisano 12 Lipca 2016 Zgłoś Napisano 12 Lipca 2016 Cloverfield Lane 10 - dobry thriller z elementami sci-fi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wayne Napisano 20 Lipca 2016 Zgłoś Napisano 20 Lipca 2016 (edytowane) 13 godzin: Tajna misja w Benghazi (13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi) - taki nowy Black Hawk Down. Niezły. Trochę za dużo kultu amerykańskiej flagi, ale i tak było znacznie lepiej niż w American Sniper. Kamera z ręki nie tak dobra jak w wykonaniu Diona Beebe u Michaela Manna, ale to standard - IMHO jak na razie nikt nie potrafi dorównać tym zdjęciom. Fajne ujęcia z drona. 3+/6 Edytowane 22 Lipca 2016 przez wayne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 28 Lipca 2016 Zgłoś Napisano 28 Lipca 2016 Anime nie oglądam, chyba, że zrobią coś z żywymi aktorami :P lub coś w deseń Final Fantasy Nie ma czegos takiego jak anime z zywymi aktorami, bo to po prostu animowane seriale/filmy z japonii z charakterystyczna dla nich kreska. 13 godzin: Tajna misja w Benghazi (13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi) - taki nowy Black Hawk Down. BHD byl znacznie lepszy, znacznie lepszy. 13h jest slabe. Kamera w kilku momentach lata bezwiednie gdzie chce... Debilne zachowania i sceny. Akcja w placowce dyplomaty chaotyczna, ze nic nie wiadomo. Ogolnie nie zasluguje na wiecej niz 6/10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarkSoul88 Napisano 28 Lipca 2016 Zgłoś Napisano 28 Lipca 2016 (edytowane) Dziś miałem okazję obejrzeć film Concussion , albo Wstrząs po naszemu. Muszę przyznać że ciekawe kino, przyjemnie się oglądało a i Will Smith moim zdaniem zagrał świetnie. Troszkę co prawda boli że główny bohater jest cholernie mądrym typem, który skończył ileś tam kierunków etc, do tego na wszystko potrzebuje mieć dowód, no ale oczywiście fakt że to on odkrył takie a nie inne rzeczy w NFL to zasługa boga i bożej mądrości.Film w sumie na raz. Takie 7/10. Edytowane 28 Lipca 2016 przez DarkSoul88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NostradamuSek Napisano 30 Lipca 2016 Zgłoś Napisano 30 Lipca 2016 (edytowane) Xia Nu - A Touch of Zen Polecam, bo warto zapoznać się. Dodatkowo obadam: Demolition (2015) Marauders (2016) Pokój (2015) A Hologram for the King (2016) z czego, chyba tylko Room będzie dobry. Edytowane 30 Lipca 2016 przez NostradamuSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aurora001 Napisano 30 Lipca 2016 Zgłoś Napisano 30 Lipca 2016 Moj brat stwierdzil ze demolition byl rewelacyjny, nie dyskutuje tylko czekam zeby z kims obejrzec, bo jak ogladal zasnalem ze zmeczenia na intrze ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 31 Lipca 2016 Zgłoś Napisano 31 Lipca 2016 Najlepszy jest opis na filmwebie -> "Bankier nie potrafi pogodzić się ze śmiercią żony. Przypadkowo spotyka kobietę." :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NostradamuSek Napisano 1 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 1 Sierpnia 2016 Dziś miałem okazję obejrzeć film Concussion Faktycznie, można na spokojnie obejrzeć, acz znacznie lepsze było Siedem dusz (2008) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarkSoul88 Napisano 1 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 1 Sierpnia 2016 @up 100% racji, jak również Pirsuit of Happiness, również ze Smithem było bardzo przyjemne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 4 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 4 Sierpnia 2016 Warcraft: Poczatek - Po trailerach tracacych tandeda nie spodziewalem sie zbyt duzo, jednak... Film wciaga, chociaz za duzo go wycieli (40min materialu) i z poczatku nie wiadomo zbytnio o co chodzi - uniwersum WC znam szczatkowo i zrozumienie czegos wiecej troche zajelo, a rozjasnilo sie dopiero po przeczytaniu kilku stron na wiki poswieconej historii uniwersum. Orkowie wygladaja bdb. i widac podczas seansu wiele znanych z gier miejsc. Niestety najbardziej kuleje gra aktorska ludzi... Ragnar aka "Lothar" czy ten ksiaze/krol Wrynn wrecz wala po oczach sztucznoscia. Medivh wyglada dosc smiesznie (wg. mnie aktor kompletnie sie nienadaje na taka postac), chociaz po metamorfozie wyglada juz swietnie - szkoda, ze najprawdopodobniej zabraklo $$ na zrobienie lepszej wersji golemka. Ogolnie fabula jak na filmy fantasy wnosi cos nowego i nie ma prostego podzialu na dobrych i zlych. Jest tez kilak zwrotow akcji. Natomiast rozmieszylo mnie jak jakiegos chinczyka przerobili na nocnego elfa. Doprawdy smiesznie to wygladalo. Muzyka tez niezle wkomponowuje sie w calosc. W skrocie to czekam na rozszezona edycje, bo za bardzo to wszystko skrocili. Ocenka 8/10 i czekam na kolejne czesci o ile wyjda :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NostradamuSek Napisano 4 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Pitbull. Nowe porządki można obejrzeć, ale 7,6 na filmwebie naciągane mocno. Dzień Niepodległości: Odrodzenie(2016) hah, 5,4 na filmwebie trochę zaniżone z jednego powodu... to ma relaksować i to robi. nie wiem czego widzowie spodziewali się. Ja na spokojnie obejrzałem i jest ok, acz na dziś tyłka nie urwie. Wstrząs(2015) fajny. Można obejrzeć, acz ma Will lepsze filmy. Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez NostradamuSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 4 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 4 Sierpnia 2016 Co sie dziwisz zawyzonej ocenie pitbula jak gimbaza na internecie sie jara tekstami o robieniu kanapek z ogorkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość mistereco22 Napisano 4 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Trzy filmy, które dostarczyły mi świetnej rozrywki w ciągu ostatnich kilku dni. Turbo Kid (2015) - Mad Max na BMX-ach. Zwiastun: He Never Died (2015) - jak wskazuje sam tytułu o istotnie, która nigdy nie umiera. Zwiastun: Howl (2015) - o wilkołakach. Zwiastun: Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez mistereco22 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 4 Sierpnia 2016 Turbo Kid raczej nie z mojego kręgu zainteresowania,ale tak z ciekawości - chłopak w czerwonym uniformie pokonuje wszystkich i wygrywa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość mistereco22 Napisano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Turbo Kid raczej nie z mojego kręgu zainteresowania,ale tak z ciekawości - chłopak w czerwonym uniformie pokonuje wszystkich i wygrywa? Chłopak w czerwieni samotnie nie ma szans na odniesienie wygranej. Ma ducha walki ale brakuje mu wyszkolenia bojowego. Spotyka przyjaciół, którzy mu pomagają. To nie jest film, gdzie główny bohater krzyczy wszem i wobec, że nikt nie ma większego od jego. Generalnie to jest film dla dorosłych ukształtowanych kulturą lat 80 film, gdyż czerpie z niej garściami. Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez mistereco22 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Havoc Napisano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 5 Sierpnia 2016 To mi wygląda jak wycięte z Red Alerta :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NostradamuSek Napisano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Pele (2016) jakby ktoś był zainteresowany nie przegapić. Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez NostradamuSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aquarium Napisano 6 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 6 Sierpnia 2016 Suicide squad - 8/10 - cała ta rozpierducha głębszego sensu nie ma, ale Will Smith i Margot Robbie robią swoje. Joker też wypadł nieźle, niepokojąco ... :) Poważniejszy od Deadpoola siłą rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość mistereco22 Napisano 10 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) Pele (2016) jakby ktoś był zainteresowany nie przegapić. Zwiastun słaby, denny, naciągany... oby film miał zupełnie inny klimat inaczej wyjdzie gniot. Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez mistereco22 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wayne Napisano 26 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 26 Sierpnia 2016 (edytowane) Hardcore Henry - dla mnie bomba :D 100% akcji i techniczny majstersztyk, do tego rosyjski klimacik ;) Jeśli ktoś lubi bądź docenia szaleństwo filmów Crank to ta propozycja również mu się spodoba. 8/10 Film ma kilka easter eggów lub przypadkowych, ciekawych nawiązań: - Gdzieś w ~1/3 filmu plakat z polskiej gry SUPERHOT w scenie w mieszkaniu - W tej samej scenie plakaty z gier Half-Life, PayDay 2 i Left 4 Dead oraz plakat z filmu District 9, którym zasłynął Sharlto Copley grający też tutaj - W ~2/3 filmu snajper ma karabin AWP → Counter-Strike? ;) - Scena z granatnikiem przed finałową akcją jakby wyciągnięta z pierwszej części Doom ;) Edytowane 26 Sierpnia 2016 przez wayne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kelcior Napisano 29 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 29 Sierpnia 2016 (edytowane) Polecam obejrzec. Edytowane 29 Sierpnia 2016 przez kelcior 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NostradamuSek Napisano 29 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 29 Sierpnia 2016 Now You See Me 2 - miło, lekko, przyjemnie, acz jedynka bardziej mi podeszła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 30 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) Jestem po seansie Kapitan Ameryka Wojna Bohaterow. Pierwsze co musze napisac, to nie wiem, czy juz mi zaczynaja sie nudzic powoli te wszystkie superbohaterskie filmy, czy po prostu sam sposob robienia filmow marvela. Dodatkowo masa nielogicznych systuacji, niedociagniec (wiecej w spoilerze) i ten zly, ktory robi w sumie niewiele, a cala ta otoczka emocj... nie, tego kompletnie brakuje. Niestety dalej scenarzysci robia coraz wieksze emo ze Starka - gdzie ten przebojowy typek z IM1, Avengers czy IM3? Kolejna sprawa to niski prog wiekowy i kompletny brak krwii... gostek wylapal cala serie z broni maszynowej i brak najmniejszego sladu. A martwy jest o,o Aby nie bylo, ze tylko biadolenie to najwieksze 2 pozytywy tej produkcji to... pajaczek i panterka. O ile ten pierwsze pojawia sie na maks 10min, drugi ma wiecej czasu na szkle. Mimo wszystko ta dwujka bardziej przyciaga do ogladania niz reszta (ciekawe czy to juz wypalenie aktorskie bycia bohaterem czy jednak scenariusz, a moze jedno i drugie). Tak wiec czekam teraz na filmy o tej dwojce. Za calosc 7/10. Film posiada mase glupot. Z tych co najbardziej sie rzucaja w oczy i jeszcze pamietam: - bohaterowie skacza z wysokich miejsc, padaja na bok, wala tarcza (cpt. Hamerica), a ziemia jakby widaronem pomalowana, bo zero sladow... - nieraz bohaterowie co ujecie maja diametralnie zmieniona poze - debilizmy typu ujawnienie sie panterki po poscigu na autostradzie... jakby nigdy nic. - vizjon niby taki potezny a nic w sumie nie robi, oprocz friendly fire xD - magiczne teleportacje - scena z wbiegnieciem do hangaru - czarna wdowa naprawde dalaby sie wpisac na liste przydupasow onz? Co z jej wrogami, organizacjami do ktorych przenikala? - scarlet witch kompletnie zbedna, juz lepiej by zrobili usmiercajac ja w Kosowi, czy jak sie te miasto zwalo - zaczynaja sie pojawiac sytuacje typu witch rozwala vizjona, wpychajac kilka km pod ziemie, aby pozniej w walce druzynowej stac sie jakas malo znaczaca jednostka - koncowka z kpt. ameryka wbijajacym do supertajnej bazy i uwalniajacym wszystkich, az szkoda, ze start nie ubil go, aby zimowy zajal miejsce ameryki, jak to niby w komiksach bylo Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez Quave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dammeron Napisano 30 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 30 Sierpnia 2016 Suicide squad - 8/10 - cała ta rozpierducha głębszego sensu nie ma, ale Will Smith i Margot Robbie robią swoje. Joker też wypadł nieźle, niepokojąco ... :) Poważniejszy od Deadpoola siłą rzeczy. Widziałem to w zeszłym tygodniu i właśnie Willa Smitha uważam za jedną z osób, które zepsuły ten film. Niestety w wielu filmach zachowuje się, jakby wciąż żył w czasach, gdy grał w Fresh Prince... i o ile w niektórych filmach to działa (MiB), o tyle w całej reszcie zupełnie nie. Co do samego filmu - tragiczne efekty specjalne, całkiem niezły Boomerang (był taki, jakiego właśnie od Niego oczekiwałem - cwaniaczek, który niewiele robi), w miarę też nieźle zagrana Harley... A to wszystko okraszone kiepskim scenariuszem dziurawym jak sito, z beznadziejnymi wątkami, a większość postaci znacznie odbiega od swoich oryginałów (Joker zachowuje się jak sfrustrowany dzieciak po prochach, który ma swój własny mały gang... Gdzie się podział ten wiecznie uśmiechnięty facet, który ze wszystkiego się śmiał?) - w skórcie WB dalej gwałci swoje najlepsze znaki towarowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 30 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 30 Sierpnia 2016 13 Hours: The Secret Soliders of Benghazi "Największym błędem filmu było przeniesienie libijskiego burdelu na plan filmowy - cały film to jeden wielki chaos." 5,5/10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aquarium Napisano 31 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 31 Sierpnia 2016 Captain America: Civil war - 6/10 - prawie dwie i pół godziny nudnej nasiadówki - nie pamiętam kiedy oglądałem ostatnio coś na dwa podejścia. Rogers walczy z własną ojczyzną i porzuca ot tak właściwie wszystko czemu hołdował do tej pory - dla kumpla mordercy... Nie kupuję tego ani trochę. Chyba że mamy tu jakiś ukryty wątek romantyczny :> Poza tym powinni rachunki zacząć przysyłać Avengersom po każdej rozwałce i film skończyłby się po pół godzinie - pewnie tylko Starka stać na robienie takiej rozpierduchy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Małpożer Napisano 31 Sierpnia 2016 Zgłoś Napisano 31 Sierpnia 2016 Kingsglaive: Final Fantasy XV - Swietna animacja - momentami wygladalo, jakby to zywi aktorzy grali. Niestety fabula/scenariusz nie idzie w parze z grafika/animacja. Skondensowana dawka informacji na poczatek sprawia, ze przez 20min ukladamy sobie w glowie kto jest kim. Ale i tak w koncu okazuje sie to malo wazne. Swiat przedstawiony jakos mi nei pasowal - szczegolnie frakcja poslugujaca sie magia, gdzie korzystali ze zwyklych 'terazniejszych' samochodow. Z drugiej strony frakcja stawiajaca na technologie (zalatuje arcanum), ktora z niewiadomo skad wytrzasnela jakies demony o,O (nie wyjasnia sie to do samego konca). O ile glowne postaci, poza ksiezniczka, sa ciekawe, tak reszta... niewarta zapamietania - no moze tr8or. Dodatkowo scena po napisach psuje caly odbior filmu. Niestety calosc jest tylko wstepem do gry i powiem szczerze, ze calosc zalatuje jednym wielkim debilizmem (nie ma jak tekst "musze niepostrzezenie dotrzec do ksiecia, a nie bedzie to mozliwe przy takim bohaterze jak ty!" aby za chwile w krolewskich szatach paradowac wsrod biednego ludu). 7/10 za grafike i walki, reszta to zbedny bajer :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...