Kubasik Napisano 5 Lipca 2004 Zgłoś Napisano 5 Lipca 2004 wczoraj ogladalem "The Girl Next Door" bez napisow PL i powiem wam ze nie bylo minuty w ktorej bym sie nie smial. na dodatek film is very HOT (gra elisha cutbert) :) dla mnie -5/5 tu macie linka http://www.imdb.com/title/tt0265208/ GORACOOOOO POLECAM! dokładnie , bardzo dobry film i aktorzy :wink: :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonzi Napisano 5 Lipca 2004 Zgłoś Napisano 5 Lipca 2004 Shrek 2 - całkiem w porządku, wypad do kina nie będzie stratą pieniędzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_gps Napisano 25 Lipca 2004 Zgłoś Napisano 25 Lipca 2004 Anything Else - najnowsza produkcja Woodego Allena, komedia dla ambitnych :P Eurotrip - jajcarska komedia w stylu American Pie Symetria - chyba najlepszy polski dramat zaraz po Długu, trzeba zobaczyc! Man on Fire - znakomity film sensacyjny z Denzelem Washingtonem w roli glownej, polecam!!! Tais-Toi! - swietna komedia sensacyjna z Jean'em Reno i Gerardem Depardieu w rolach glownych, warto!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pr0^^ | LoleX* Napisano 25 Lipca 2004 Zgłoś Napisano 25 Lipca 2004 Trochę klasyki: Misery - jedna z najlepszych ekranizacji powieści S.Kinga Kruk - tylko i wyłącze 1 część, na pozostałe szkoda czasu... Symetria - doskonały, polski film ukazujący realia więziennictwa... Das Experiment - jeden z 2/3 naprawdę świetnych niemieckich filmów Run lola Run - pierwowzór "Efektu motyla" - bardzoiej orginalny Wywiad z wampirem i lepszy Cień Wampira... :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietia(lania) Napisano 25 Lipca 2004 Zgłoś Napisano 25 Lipca 2004 to moze ja dam moje ulubine filmy Mony Python wszystkie ( latajacy cyrk , Zywot , Graal , Sens ) K-pax Mechaniczna Pomarancza Vanilla Sky Frankenstein Znikajacy punkt ( orginal oczywiscie ) Hair Yellow Submarine Fanatyk Piraci ( R. Poanskiego ) i jeszcze wiele wiele ( ale nie pamietam teraz ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
birdman Napisano 25 Lipca 2004 Zgłoś Napisano 25 Lipca 2004 wczoraj bylem na Rrrrrrrrr; jak masz wiecej niz 15 lat to daruj sobie ogladanie go... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_gps Napisano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 8 Sierpnia 2004 A propos "The Girl Next Door", filmik niezly, utalentowane aktorstwo :P i juz wiem skad sie wzial wyglad Max'a Payne'a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonzi Napisano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 8 Sierpnia 2004 Ja wczoraj obejrzałem "Thirteen" całkiem dobry film o zbuntowanej nastolatce (niekomedia). Następnie troche już stary, ale jakże wspaniały "13th floor" może nie ma w nim efektów specjalnych, odjechanych bijatyk, ani kosmicznej wojny, ale pomysłem może się spokojnie równać z matrixem. Co ciekawe, jest z tego samego roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreeN_DG Napisano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 8 Sierpnia 2004 hmm.. ja ostatnio..obejżałem i polecam - Kairo - japoński horror.. świetny klimat - Efekt Motyla - ciekawy - Pojutrze - fajne efekty i tylko fajne efekty :) - shrek 2 pl - nawet udało im się złamać zasade że zawsze druga część jest dużo gorsza .... pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
narcyz Napisano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 8 Sierpnia 2004 Ostatnio z ciekawszych (niekoniecznie nowych) jakie obejrzalem, to bylo: -Shrek 2 -Garfield -Snowboarder -Extreme Ops -Sniper 2 -Symetria Wiecej niepamietam, a pewnei bylo ich wiecej, bo w wakacje jakos nieraz mnie anjdzie zeby cos obejrzec :) A teraz pytanko do Was, czy jest sens ogladac wogole VanHelsing? (nie wiem czy tak sie pisze) oraz Dirty Dancing Havana Nights? ->EDIT<- zapomnialbym o: Efekcie Motyla i Pojutrze, dopiero jak spojrzalem na post wyzej :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pr0^^ | LoleX* Napisano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 8 Sierpnia 2004 @ n4rcyz3|< - Dirty Dancing 2 jest ogromny sens oglądać :wink: Baardzo przyjemny film, naprawde... polecam (jako tancerz) Do moich ulubionych filmów dochodzi : Shrek 2 ! ; ) ; ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojt Napisano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 8 Sierpnia 2004 hmm.. ja ostatnio..obejżałem i polecam - Kairo - japoński horror.. świetny klimat + Za bardzo oryginalny scenariusz. Na letni wieczór polecam trzy psychodeliczne zakręcone filmy: - Jacob's Ladder (Drabina Jakubowa) http://www.imdb.com/title/tt0099871/ Obowiązkowo dla fanów 6 Zmysłu. - Odishon/Audition (reż. Takashi Miike) http://www.imdb.com/title/tt0235198/ Początek bardzo spokojny ale to tylko pozory :) - Ichi The Killer /koniecznie wersja uncut/ http://www.imdb.com/title/tt0296042/ Ogólnie o wojnie gangów yakuzy. Film jest ekstremalnie brutalny (S-M, tortury - widać rękę T. Miike :) ) więc nie polecam seansu np. z dziewczyną :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mechl!k Napisano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 8 Sierpnia 2004 Nowy film który zrobił mi z mózgu sieczke.... :twisted: Oglądałem go 3 razy żeby do końca go zrozumieć.... Chociaż nadal mam wątpliwości.... BARDZO POLECAM: THE BUTTERFLY EFFECT Zajedwabiste komedie - oczywiiście NOWE: -Starsky & Hutch -The Whole Ten Yards - Garfield :wink: - Duplex - dość fajna... Akcji: - Walking Tall - The Punisher Dokumentalny: - Fahrenheit 9/11 No i inne - Day After Tommorow i Symetria Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
||Falcon|| Napisano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 8 Sierpnia 2004 Ostatnio bylem w kinie, na Kumplach (Buddy) - norweska produkcja, bardzo sympatyczna, komedia. Przyjemny klimacik, wciagajaca akcja. Polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukrecja Borgia Napisano 9 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 9 Sierpnia 2004 Jednym z ostatnich dosc ciekawych filmow jakie widzialam byl DEAD END 2003.Warty zobaczenia,troche zakrecony,momentami smieszny,fajne polaczenie dreszcowca z komedia-polecam. Wiecejm recenzji na www.filmweb.pl :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luks__pl Napisano 9 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 9 Sierpnia 2004 Filmy, któtrre mi się wyjątkowo podobały: Las Vegas Parano - naprawde warto obejrzeć Lock Stock And Two Smoking Barels - nieźle zakręcony How High - nie było momento żebym się nie śmiał Ali G In Da House - momentami bardzo idiotyczny Farenhait 9/11 - jak ktoś lubi taki gatunek to polecam The New Guy - świetna komedia Old Shool - tak jak wyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kucyk Napisano 9 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 9 Sierpnia 2004 Polecam: Man on fire (Człowiek w ogniu) Nie polecam: Świt żywych trupów błeee 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreeN_DG Napisano 9 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 9 Sierpnia 2004 Polecam: Man on fire (Człowiek w ogniu) Nie polecam: Świt żywych trupów błeee 8) czemu nie polecasz Świt ... ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 9 Sierpnia 2004 Eurotrip wymiata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psychodeliczny Napisano 9 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 9 Sierpnia 2004 Szeregowiec Ryan ze swietna rola Tom Hanksa. Film bardzo poruszajacy. Epoka Lodowcowa :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agaaa Napisano 9 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 9 Sierpnia 2004 wczoraj ogladalem "The Girl Next Door" bez napisow PL i powiem wam ze nie bylo minuty w ktorej bym sie nie smial. na dodatek film is very HOT (gra elisha cutbert) :) dla mnie -5/5 tu macie linka http://www.imdb.com/title/tt0265208/ GORACOOOOO POLECAM! dokładnie , bardzo dobry film i aktorzy :wink: :twisted: popieram popieram - sama ogladalam go 3x bo śliczny Aktor Emile Hirsch gra w nim główną rolę :roll: :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Holtek Napisano 9 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 9 Sierpnia 2004 21 Grams Girl Next Door - Zajefajny film Pulp Fiction Phone Booth Darkness Green Mile i jeszcze kilka napewno by sie znalazło... :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
feluś Napisano 9 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 9 Sierpnia 2004 polecam filmy z serii rocco w szczególności rocco in marocco a zajefany film to human traffic wypas na maxa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draak Napisano 9 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 9 Sierpnia 2004 Anything Else - najnowsza produkcja Woodego Allena, komedia dla ambitnych :P Eurotrip - jajcarska komedia w stylu American Pie Symetria - chyba najlepszy polski dramat zaraz po Długu, trzeba zobaczyc! Man on Fire - znakomity film sensacyjny z Denzelem Washingtonem w roli glownej, polecam!!! Tais-Toi! - swietna komedia sensacyjna z Jean'em Reno i Gerardem Depardieu w rolach glownych, warto!!! Podpisuje sie obiema rekami pod ta lista ;] Szczegolnie wielki PLUS za Man on Fire... film roku dla mnie (jak narazie)! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tyro Napisano 9 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 9 Sierpnia 2004 Green mile Efekt motyla Secret window - może być Symetria Nic śmiesznego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasin Napisano 10 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 10 Sierpnia 2004 Butterfly Effect - jedyny film jaki ostatnio zrobil na mnie jakiekolwiek wrazenie, daje do myslenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pit Napisano 10 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 10 Sierpnia 2004 Baśn o ludziach stąd dla fanow kabaretow absolutny must see Jest sprawa speficzny humor w realiach biednej polskiej wsi ;] Przy obydwu filmach az lzy mi lecialy ze smiechu ;] polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
R.i.P. Napisano 10 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 10 Sierpnia 2004 MAN ON FIRE jest zajeb***y :!: :!: :!: POLECAM !!!! btw 2 dni temu widzialem SWIT ZYWYCH TRUPOW. film trzyma w napieciu, szczegolnie polecam obejrzec scene porodu 8O ma on tez w swoje troche smiesznych scen, przez co troche zrabali ten film, ale da sie obejrzec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaeres Napisano 10 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 10 Sierpnia 2004 Nie przelatuje watku. Zapodaje spontanicznie bo mi sie przypomnialo. Dogville Pol filmu myslalem, ze go wylacze. Warto sie jednak "pomeczyc" by pozniej objac cale dzielo. Przepiekny film z Nicole Kidman w roli glownej. Czegos takiego jeszcze na pewno nie widzieliscie w swoim zyciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
??????? Napisano 10 Sierpnia 2004 Zgłoś Napisano 10 Sierpnia 2004 ostatnio obejzalem Święci z Bostonu film poprostu genialny, cholernie mi sie podobal. Polecam kazdemu BTW butterflu effect tez bdb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...