Jump to content
Sign in to follow this  
kucyk

Filmy - co warto obejrzeć?

Recommended Posts

jako ze dzis na kanałach mi dostepnych puszczaja najsłabsze mecze LM jakie mogli wybrac manczesterek i realek to oleje LM i skusze sie na cos innego a mianowicie na

 

 

- "Nick of Time" z dżony depem , filmik nawet nawet lajtowy dobre jest w nim to ze trwa tyle ile powinien (ci ktorzy ogladali moze wiedza o co chodzia amoze nie ;) ) seans zaczyna sie o 21;30 na TVN

 

 

a chwilke ponim leci prawdziwy rarytas

 

- "American History X" Norton "..zęby na krawężnik .." i wszystko jasne POLECAM seans zaczyna sie o 23;40 na TVN7

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie bede walil listy fajnych filmow bo jest ich bardzo duzo

ale ostatnio ogladalem "Old boy" i mi sie podobal ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Old boy fajny... a tak poza tym dla tych co ogladali Eurotripa sciagnijcie sobie piosenke; Lustra: Scotty doesn't know... Zajebiaszcza melodia :D

 

Przekręt doskonały (Rachel Weisz, reszty nie pamietam) - fajny film o oszustach

 

Secret Window (Johny Depp)

 

dzisiaj bd oglądał to co polecal LPC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wam powiem tyle: NIE OGLĄDAJCIE "Obcy kontra Predator".

 

Jakby to powiedzieć. Ten film to prawie parodia obcego i predatora.

 

Chyba że ktoś nigdy wczesniej nie oglądał zadnej czesci obcego lub predatora, to przynajmniej nie zauwazy jak ten film słaby.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dead End - nastawiałem się na dobry old-schoolowy horror, ale się przeliczyłem. Szkoda prądu.

Jeżeli ktoś lubi cięższe filmy, polecam 'Symetrię' - o ile ktoś jeszcze tego nie oglądał. Naprawdę dobre kino.

Oprócz tego co ostatnio mi się podobało:

Mystic River

Taking Lives

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shaun of the Dead (Wysyp Żywych Trupów) - oglądał ktoś?

warto?

Miażdży - oglądałem zaraz po Resident Evil Apocalypse :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wam powiem tyle: NIE OGLĄDAJCIE "Obcy kontra Predator".

 

Jakby to powiedzieć. Ten film to prawie parodia obcego i predatora.

 

Chyba że ktoś nigdy wczesniej nie oglądał zadnej czesci obcego lub predatora, to przynajmniej nie zauwazy jak ten film słaby.

Taa... A vs P to porażka na calej linii:/

Jako zagorzaly fan zarówno aliena jak i predatora wybrałem sie do kina na pokaz przedpremierowy. Nie żebym żalował (wypadało iść do kina choćby dla zasady), ale film jest mierny. Mógłbym napisać tutaj pokaźną recke na ten temat, ale nie warto :? . Może powiem tylko, ze postać predatora wola o pomste do nieba.

 

Jak ktos chce sobie cos na ten temat poczytać, to polecam ten wątek z filmweb'u - w pelni solidaryzuje sie z gosciem od najdłuższego posta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj są lekkie tytuły, które również polecam fanom lat '80, do których sam należę :)

 

Tango&Cash

Rocky 1, 2, 3, 4, 5

Running Man The

Universal So...

Co do tych starych to polecam rowniez "48 hours" i "Another 48 hours" z nickiem nolte i eddy murphy, "evil dead 1,2" - komedia horror, mad max 1,2 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio mnie ostro wzielo na Almodovara, ale mam juz jego filmow serdecznie dosc.

Złe wychowanie, którym się wokół zachwycają, jest niesmaczne i odpychające. W ogóle jak tak spojrzeć na całokształt twórczości tego pana, to widac pewien schemat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na "Kwiecie mojego sekretu" można się zrzygać z nudów...

Za to "Kika" i "Wszystko o mojej matce" jest całkiem niezłe :)

Aha! Polecam "I Twoją matkę tez". Fajny film. Myślę, że każdy chłopak, jako nastolatek marzył o czymś takim 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boondock saints, Lock stock & two smoking barrels, Snatch. Polecam wszystkie 3, mają specyficzny klimat i świetną fabułę.

Open water - jako tako trzyma w napięciu

Chronicles of riddick - Świetny film, trwał 2 godziny i ani sekundy się nie nudziłem. Oczywiście dla fanów Sci-fi oraz postaci twardziela jakiego w większości filmów gra Vin Diesel :) Pitch black (pierwsza część) było moim zdaniem nudne.

Resident evil 2: apocalypse - Całkiem niezły, nie rozczarowuje.

Mean girls - Przyjemna komedia, może nie to co Eurotrip, ale potrafi rozbawić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Grudge (japońska wersja) - fenomenalny horror - trzyma w napięciu od 1 sekund do końca napisów :>

 

The Grudge 2 (japońska wersja) - troche mniej fenomenalny squel, ale również warty polecenia ! ;)

 

Dirty Dancing (1) - moim zdaniem dużo lepszy od 2... przyjemne

 

Człowiek w ogniu - jeden z lepszych filmów akcji wydanych w ostatnich miesiącach - składne i poruszające ;)

 

50 Pierwszych Randek - bardzo pzyjemna komedyjka romantyczna, wsam raz na niedzielne popołudnia z ukochaną ;)

 

Donnie Darko - momentami nudny, zakręcony bardziej niż filmy Lyncha... Takie blee :/

 

Dziewczyna z sąsiedztwa - lekkie, zbyt lekkie - nawet jak na komedie :/

 

Hellraiser - dobre to było może 20 lat temu - kiczowata opowieść o demonie :/

 

Ong-Bak - typowe łubu-dubu z porażającymi dialogami :P

 

Tyle...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zielona Mila... - właśnie miałem okazje zobaczyć ten cudowny film...

Przepiękny... :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eyes Wide Shut - cudo! Stanley Kubrick jest mistrzem. Szkoda, ze dopiero wczoraj mialem okazje obejrzec ten genialny film, jeden z lepszych jakie mialem przyjemnosc zobaczyc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy ktos pisal, nie wiem czy jak czasami nie pisalem :P ...

 

...ale stara trylogie Gwiezdnych Wojen KAZDY musi zobaczyc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy ktos pisal, nie wiem czy jak czasami nie pisalem :P ...

 

...ale stara trylogie Gwiezdnych Wojen KAZDY musi zobaczyc.

A to jest ktoś kto jeszcze nie widział?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy ktos pisal, nie wiem czy jak czasami nie pisalem :P ...

 

...ale stara trylogie Gwiezdnych Wojen KAZDY musi zobaczyc.

A to jest ktoś kto jeszcze nie widział?

ja :oops:

 

Ale w najblizszym czasie mam zamiar przez to przebrnac - zdaje sie, ze ostatnio wyszla jakas platynowa edycja na DVD

 

 

Zapomniałbym polecić dwóch wspaniałych filmów:

 

Buddy (Kumple)

Noi Albinoi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coffee & Cigarettes - świetny film, masa humoru (podczas ogladania, radze zaopatrzyc sie w kawe i papierosy, co z pewnoscia spoteguje wrazenia :P)

Share this post


Link to post
Share on other sites

King Arthur - imho bardzo dobry film.. szczegolnie jesli ktos lubi te klimaty... ja nie przepadam ale produkcja warta uwagi... ;)

The Bourne Supremacy - tez bardzo dobre 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy ktos pisal, nie wiem czy jak czasami nie pisalem :P ...

 

...ale stara trylogie Gwiezdnych Wojen KAZDY musi zobaczyc.

Zgadzam Sie w 1000% lektura obowiazkowa kimomaniakow .

 

 

P.S Czekamy Czekamy Kaeres na Vadera :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz ja, to co obejrzałemw ostatnich dniach:

Man On Fire - nainteligentniejszy film o zabijaniu jaki widziałem! polecam gorąco

Bourne's Supremacy - fajny szpiegowski thriller

Wysyp Żywych Trupów - moze być, choć nie poraża

Texas Chainsaw Masacre(tej nazwy imo nie powinno się tłumaczyć, bo po angielsku brzmi świetnie ;) )(ta nowa wersja) - za pierwszym razem to kwintesencja dobrego horroru - straszny i tajemniczy na pczoatku, pod koniec moze trochę przedobrzony i nierealistyczny...ale przez pierwszą godiznę czułem się jak przy serii Silent Hill....powalało tajemniczością a nie krwią...(nie oglaałem jedynki, więc kompletnie nie wiedziałem oco chodzi w fabule rpzed obejrzeniem filmu)

Spiderman 2 - ładna opowiastka o komiksowym superbohaterze....mam sympatię do tego filmu bo Kirsten Dunst uharakteryzowana tam na Mary Jane jest bardoz podobna do baaaaardzo waznej dla mnie osoby ;)

Desperado 2 - zżynka z poprzednich częsci...kicz raczej...

King Artur - Keira Kinghtley w jednej z głównych ról i dobra obsada, ciekawa akcja....moim zdaniem równa się, jeśli nie rpzewyższa trylogię o władcy pierścieni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

King Artur - Keira Kinghtley w jednej z głównych ról i dobra obsada, ciekawa akcja....moim zdaniem równa się, jeśli nie rpzewyższa trylogię o władcy pierścieni...

Nie no króla artura przyrównuje do władcy pierścieni 8O :lol: :?:

o co chodzi ?

 

btw IMHO

troche nudny był ten artur jak dla mnie, chyba, że nastroju wtedy nie miałem na taki film, ale wykonanie było solidne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Immortal: Kobieta Pulapka - zdecydowanie odradzam. Nudny, do tego stopnia, ze prawie przysnelem, kiepsko wykonany, za duzo watkow, ktore pozniej nie zostaja wyjasnione. Do kina na to isc nie warto, ja zaluje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.