Jump to content
Sign in to follow this  
kucyk

Filmy - co warto obejrzeć?

Recommended Posts

Horrible Bosses taka sobie komedyjka z zajebiscie wygladajaca Jennifer Aniston. Naprawde zajebiscie ;]

Ogolnie jak ktos lubi komedie to sie ubawi po pachy

 

 

Co jak co, ale J. Aniston nigdy mi się nie podobała, ale po Just Go With It zmieniłem zdanie diametralnie :). Muszę teraz zaliczyć Horrible Bosses ;)

 

jonh polecam your highness jak nie widziałeś.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wiec Conan - hmmmm jak latwo sie domyslec amerykanska siekanka... Duzo efektow i to calkiem niezlych... Pominmy burzace sie budynki itd... bo tu smierdzi styropianem.

Sceny walk niezle, cycki niezle, krajobraz niezly...

Caly film jest w 3D wiekszym badz mniejszym... ale nie jest koniecznoscia ogladania go w tym trybie

 

Ogolnie film dla facetow ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Your highness- 4/10 zachęcony opiniami na forum oraz niezłym trailerem zawiodłem się okrutnie. Film słaby i nieśmieszny. daje 4 /10 za Natalkę chociaż do tej pory się zastanawiam co ona robiła w tej produkcji. Film o...nie mam pojęcia.Scenariusz jak z kreskówki dla 3 latków.

 

Bad Teacher czyli ZŁA KOBIETA - :blink: - 6/10 niezła komedia powielająca utarte schematy. Powierzchowna blondynka, nauczycielka zbiera kasę na implanty żeby "złowić" milionera, brzmi debilnie ale nie jest tak źle i można się pośmiać.

 

Blitz - 7/10 Jason jak zwykle. Tego typu role chyba już do niego przylgnęły na zawsze, a moze na prawdę taki jest ? Niezły film o seryjnym mordercy gliniarzy, polecam

 

Sanctum - 7/10 po negatywnych opiniach pozytywnie mnie zaskoczył. Grupa nurków eksploruje niezbadane jakinie-zaskakuje ich spodziewana :mur: tropikalna burza. Po kiepskim początku film się rozkręca Niezłe zdjęcia i muzyka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blitz - jak to "Stejton" fajnie się ogląda 7/10 - jakby grał kto inny to pewnie góra 5/10. A i mały spoiler:

 

koncowa scena z pistoletem: statham dostaje od sierżanta sigsauera (normalny pistolet jak glocki, colty 1911 itd) a strzela w głowę bliztzowi z rewolweru - niezłe niedopatrzenie ;).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bad teacher - oj cameron diaz już na prawdę musi łapać się każdej roli bo taka posucha w karierze, a timberlake karierę tą rozmienia na drobne po całkiem udanej roli w social network. NIby od czasu do czasu można się pośmiać ale całościowo ani ładu ani składu. 80 minut mija i tyle o filmie można napisać. 6/10 max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano racja... Zadna rewelacja...

 

Podobnie your highness proponowany w tym temacie... czasami calkiem niezly gag przeplata sie z debilnocia...

Film dobry raczej pod kilka piw i faje ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Conan - 7/10 - bdb. fantasy, klimat z książek ładnie zobrazowany - szczególnie początek z narodzinami kopie zad. Nie certolono się z flakami i juchą. Brakowało mi za to solidnej popijawy i głównego bohatera leczącego kaca w studni :P Film traci punkty za to że tytuł brzmi Conan (!) - bo główny bohater nijak się nie ma do pierwowzoru Howarda (Arnold z resztą też, ale przynajmniej z postury i charakteru przypominał barbarzyńcę). Aktor (Jason Momoa) grający Conana świetnie by pasował za to do kolejnych serii Spartacusa. SFXy momentami rażą sztucznością, ale cóż - budżetu Władcy pierścieni tu nie było. I na koniec mała załamka - nie dość że w zamian za trochę kształtnych piersi dostajemy gołe pośladki pana Momoa (coś dla damskiej widowni), to jeszcze w jedynej scenie miłosnej styrany życiem barbarzyńca ma ciało modela bez skazy. LOL. Edited by Aquarium

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ksiądz (Priest) - film o wampirach z oryginalnym pomysłem (mowa o tytułowym księdzu i jemu podobnych). Dobrze zrealizowany. Przypadł mi do gustu świat, w którym toczy się akcja - takie połączenie Blade Runnera z Mad Maxem. Muzyka patetyczna. Fabuła potoczyła się bardzo szybko, zbyt szybko - brakło pomysłów czy za dużo wycięli przy montażu? :wink: Finał trochę tandetny a główny shwarzcharakter nie tylko torchę. 6/10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Essential killing 2010 - 2/10 - co to wogole było,

gosciu biega po lesie, je mrówki, kore drzew i zabija ludzi, poza tym dwóch głownych bohaterów nie wypowiada ani jednego słowa przez cały film

Share this post


Link to post
Share on other sites

Essential killing 2010 - 2/10 - co to wogole było,

gosciu biega po lesie, je mrówki, kore drzew i zabija ludzi, poza tym dwóch głownych bohaterów nie wypowiada ani jednego słowa przez cały film

 

 

Polska wersja Bear'a Grylls'a ;)

 

Don't Be Afraid of the Dark / Nie bój się ciemności - Podeprę się opisem zaczerpniętym z Filmweb'u z która się zgadzam - film jest zwyczajowo kiepski i szkoda kasy na pójście do kina...

 

Myślałem, że znalazłem się na mrocznej wersji smerfów, które zamiast "gumijagód" wpie****alają dziecięce zęby...

@smerfy i gumijagody ;) Edited by wreq

Share this post


Link to post
Share on other sites

Other guys 2010 - 9/10 - :lol: nie dla kazdego, po seansie widzialem duzo negatywnych opinii, jednak mi przypadł do gustu

 

 

someone call 9 1 HOLY SHIT

 

 

Edited by Maniakalny
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hall Pass (2011) - 7/10, pozytywny film, mozna sie posmiac. BA, nawet cycki są ;) + scena z Stephen-em Merchant-em na po napisach :lol: :lol: :lol:

Edited by Maniakalny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drive - haha... gdzieś słyszałem w radiu "odpowiedź na Szybkich i Wściekłych". Wybraliśmy się ze znajomymi, lekko podchmieleni na film, który miał być "odpowiedzią szybkich" ;]

 

Sądząc po minach ludzi w kinie... oni też to słyszeli : ) Masakrycznie klimatyczny film z fenomenalną muzyką, która wchodzi w mózg i robi z nim marmoladę. Główny bohater odzywa się tylko wtedy kiedy musi i ogólnie jest spokojny. Typowy mechnik... z mocnym kopem ;] Pościgów jak na lekarstwo, strzelania troszkę też (dużo gore :wink:) , romans nawet możemy znaleźć, ale tak delikatny że nawet romantyczny ;]

 

Nie ma co opisywać historii. Trzeba po prostu zobaczyć.

 

Polecam z czystym sercem.

 

Nutka na popołudnie w pracy w ten deszczowy poniedziałek

http://www.youtube.com/watch?v=7az3_-lvmNk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@up

 

Ten klimatyzm z deczka sztuczny był w Drive, i muzyka niestety w niektórych scenach pasowała jak pięść do nosa ;) Mam mieszane uczucia. Raczej in minus. Ode mnie naciągane 5.5/10.

Edited by kfgz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drive - świetny film, gorąco polecam ! rewelacyjny klimat i muzyka. Ode mnie mocne 8/10 jak nie więcej.

Edited by bielski

Share this post


Link to post
Share on other sites

The perfect host (2010) - 9/10 - swietny scenariusz i aktorzy, w filmie nie ma nudnych przestojów, 1,5h zleciało jak 20minut.

Edited by Maniakalny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mała matura - 8/10 dobry film z kapką historii z cyklu "dzieje Polski pod opieką kraju rad".

 

Transformers 3 - 5.5/10 - poza efektami dno. A nawet efekty nie zawsze takie jak powinny być - widać green/blue box aż miło. Fabuła dorobiona na siłę, a do tego główny bohater z ADHD, przysłowiowa blondi (żeby chociaż ładna była) i oddział żołdaków latających niczym wiewiórki między drzewami. Kocham S-F, ale toto jest po prostu żałosne... Aż się serce kraje - gdyby tylko te miejscówki i kasę wykorzystać do zrobienia ekranizacji Crysisa 2 :/ ...

 

Green Lantern - 5/10, z czego +2 za to że to S-F ;)

Edited by Aquarium

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bitwa Warszawska 1920 - świetne zdjęcia i całkiem niezłe 3D. Słaba gra aktorska, nijaki Olbrychski jako Piłsudzki, słaba rola Szyca i bardzo kiepska Urbańskiej. Zobaczyć można, ale nie jest to nic specjalnego. 5/10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bitwa Warszawska 1920 - świetne zdjęcia i całkiem niezłe 3D. Słaba gra aktorska, nijaki Olbrychski jako Piłsudzki, słaba rola Szyca i bardzo kiepska Urbańskiej. Zobaczyć można, ale nie jest to nic specjalnego. 5/10

 

Dokładnie odniosłem takie samo wrażenie. Generalnie "przebojowa noc-mam talent" przeplatany całkiem niezłymi scenami bitewnymi. Duży plus za robotę Idziaka. Pozdrawiam. 6/10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Setup (Set up) (2011) - Bruce Willis, 50 cent, Ryan Phillippe - LIPA NA KÓŁKACH - nie wiem co to wogole mialobyc, guy rithcie po amerykansku ale cos nie wyszlo :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drive. Przeczytałem wasze przychylne opinie, obejrzałem pierwsze pięć minut i pomyślałem "To będzie to! Takie mniej pedalskie, ambitniejsze szybcy i wściekli. Wreszcie!" Ucieszony tym faktem podłączyłem lapka do tv rozsiadłem się z herbatką i... nie wiem co jarał ten kto w ogóle ten film do szybkich porównał, bo podobieństw nie ma. Jedyne co widziałem to dużo ujęć w których tak naprawdę nic się nie dzieje i spowolnionego tempa bez wyraźnego powodu. Dialogi w stylu:

- chcesz wody?

(minuta na zastanowienie)

- tak.

Gratka dla fanów 4 kółek żadna, auta to tylko tło do tego żeby kamera się ślimaczyła opowiadając średnio ciekawą historię. Na pierwszej połowie filmu kiedy typ poznaje tą sąsiadkę i bawi się z jej synem można spać i nic was nie ominie. Z tego wszystkiego na + że film jest ładny wizualnie a główny bohater jest cool. Aha i muzyka jest ciągle taka sama, więc do jakiejś połowy filmu pasuje jak pięść do nosa. Dla mnie pseudoartystyczny paździerz, zero napięcia i równie dobrze mógłby trwać 1/3 z tych 1:30h. 3/10 Edited by Sysak
  • Upvote 3
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi tam Drive się podobał, ale też pojęcia nie mam gdzie Ci ludzie powyżej widzieli podobieństwa do Szybkich i wściekłych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eyes wide shut (Oczy szeroko zamknięte) - przypomniałem sobie wczoraj na Polsacie.

Jedno mnie natomiast zastanawia bo albo mam taką wyobraźnię (którą ten film bezwzględnie uruchamia) albo ta wersja jest zmieniona.

Oglądając ten film sporo czasu temu wydawało mi się, że reżyser pokazał Alice (Nicole Kidman) na orgii (czy to na prawdę czy w wyobraźni Williama ale jednak była pokazana), a wczoraj oglądając ten film tego motywu nie widziałem albo przeoczyłem.

I do samego końca oglądając film nie wiedziałem czy opowieść Alice o orgii to był sen czy zabawa z mężem w kotka i myszkę ?

 

Tak czy siak - 9/10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.