Jump to content
Sign in to follow this  
kucyk

Filmy - co warto obejrzeć?

Recommended Posts

To jest to co napisałem wcześniej - nie ma co oglądać z komercji. Nuda, sztampowość. Nawet jak wezmą bestseler książkowy to najczęściej go spier... Mam wrażenie, że seriale są robione o wiele lepiej, atrakcyjniej.

 

Dlatego latam po innych narodach, od zawsze lubiłem klimat chiński i japoński. Dodałem koreański.

Generalnie to obecnie trzeba się naszukać by coś fajnego wpadło na seans.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Ja nie daję rady oglądać anime itp. niestety nie mój klimat. Mimo to mam jeszcze dużo filmów i seriali do obejrzenia. Niestety dostępność filmów i seriali (eng & napisy pl , 720p/+ ) z legalnych źródeł jest niezadowalająca. Wszędzie wpychają do oporu lektora, który pozbawia przyjemności z oglądania. Jak już dodadzą napisy to, są pozbawione jakichkolwiek emocji, a czcionka wybrana do Whishplasha to pobiła już wszystko. Jak można dodać napisy których piskeloza przebija gry wydawane w końcu lat 90 to ja nie wiem.

Dochodzi do tego, że internetowe wersje są wygodniejsze i  profesjonalniejsze niż wydawane przez dystrybutora. Dziwny jest ten świat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anime nie oglądam, chyba, że zrobią coś z żywymi aktorami :P lub coś w deseń Final Fantasy.

 

Internet dał nam w zasadzie nieograniczoną bazę filmową i chwała im za to, a że Polska to pomijalny kraik to polskim dystro nie chce się, nie opłaca niszowych sprowadzać. O lektorach, dubbingu, czy napisach nie wspominam. Trochę polepszyło się odkąd wszedł Polsat, Canal+ i kanały serialowe, filmowe. Jednak to hamerykańskie głównie produkcji. A gdzież to reszta Świata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obejrzalem Pitbulla Nowe Porzadki i... Scenariusz jest slaby, a przede wszystkim wybrakowany. Gra aktorska to porazka po calej linii, jakbym ogladal marionetki. 5/10.

 

Batman vs Superman - 7/10, chociaz troche naciagane. Efekty specjalne kule, zwlaszcza podczas walki finalowej. WW tak sobie zrobiona, a raczej CGI wokol niej (znowu walka finalowa). DD zrobiony slabo :/ Lex denerwujacy przez caly film... Lepiej zrobiony wydaje sie Czlowie ze stali. A zapomnialbym o debilnym pomysle na wizje nietoperka, ktore wywoluja jedno wielkie wtf?! Calosc wyglada jak nieudolnie posklejany film (mimo edycji rozszezonej, w ktorej widac jakiegos stworka - pewnie wrog w kolejnych czesciach). Za to walka BvS daje rade ;) No i postac laski S... kto wpadl na pomysl dania tam babki 40+, bo to wyglada jakby Kent chodzil z wlasna matka o,O

Edited by Quave

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 Cloverfield Lane - niezły. Fakt, że wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały na powiązanie z innym filmem o podobnym tytule zadziałał tutaj nieco na niekorzyść, ponieważ pewnej rzeczy mogliśmy się spodziewać. Nie jest to jednak trzon fabuły, więc mimo to film nawet daje radę. 3+/6 Edited by wayne
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

13 godzin: Tajna misja w Benghazi (13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi) - taki nowy Black Hawk Down. Niezły. Trochę za dużo kultu amerykańskiej flagi, ale i tak było znacznie lepiej niż w American Sniper. Kamera z ręki nie tak dobra jak w wykonaniu Diona Beebe u Michaela Manna, ale to standard - IMHO jak na razie nikt nie potrafi dorównać tym zdjęciom. Fajne ujęcia z drona. 3+/6

Edited by wayne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anime nie oglądam, chyba, że zrobią coś z żywymi aktorami :P lub coś w deseń Final Fantasy

Nie ma czegos takiego jak anime z zywymi aktorami, bo to po prostu animowane seriale/filmy z japonii z charakterystyczna dla nich kreska.

13 godzin: Tajna misja w Benghazi (13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi) - taki nowy Black Hawk Down

BHD byl znacznie lepszy, znacznie lepszy. 13h jest slabe. Kamera w kilku momentach lata bezwiednie gdzie chce... Debilne zachowania i sceny. Akcja w placowce dyplomaty chaotyczna, ze nic nie wiadomo. Ogolnie nie zasluguje na wiecej niz 6/10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś miałem okazję obejrzeć film Concussion , albo Wstrząs po naszemu. Muszę przyznać że ciekawe kino, przyjemnie się oglądało a i Will Smith moim zdaniem zagrał świetnie. Troszkę co prawda boli że główny bohater jest cholernie mądrym typem, który skończył ileś tam kierunków etc, do tego na wszystko potrzebuje mieć dowód, no ale oczywiście fakt że to on odkrył takie a nie inne rzeczy w NFL to zasługa boga i bożej mądrości.Film w sumie na raz. Takie 7/10. 

Edited by DarkSoul88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj brat stwierdzil ze demolition byl rewelacyjny, nie dyskutuje tylko czekam zeby z kims obejrzec, bo jak ogladal zasnalem ze zmeczenia na intrze ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepszy jest opis na filmwebie -> "Bankier nie potrafi pogodzić się ze śmiercią żony. Przypadkowo spotyka kobietę." :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Warcraft: Poczatek - Po trailerach tracacych tandeda nie spodziewalem sie zbyt duzo, jednak... Film wciaga, chociaz za duzo go wycieli (40min materialu) i z poczatku nie wiadomo zbytnio o co chodzi - uniwersum WC znam szczatkowo i zrozumienie czegos wiecej troche zajelo, a rozjasnilo sie dopiero po przeczytaniu kilku stron na wiki poswieconej historii uniwersum. Orkowie wygladaja bdb. i widac podczas seansu wiele znanych z gier miejsc. Niestety najbardziej kuleje gra aktorska ludzi... Ragnar aka "Lothar" czy ten ksiaze/krol Wrynn wrecz wala po oczach sztucznoscia. Medivh wyglada dosc smiesznie (wg. mnie aktor kompletnie sie nienadaje na taka postac), chociaz po metamorfozie wyglada juz swietnie - szkoda, ze najprawdopodobniej zabraklo $$ na zrobienie lepszej wersji golemka. Ogolnie fabula jak na filmy fantasy wnosi cos nowego i nie ma prostego podzialu na dobrych i zlych. Jest tez kilak zwrotow akcji. Natomiast rozmieszylo mnie jak jakiegos chinczyka przerobili na nocnego elfa. Doprawdy smiesznie to wygladalo. Muzyka tez niezle wkomponowuje sie w calosc.

W skrocie to czekam na rozszezona edycje, bo za bardzo to wszystko skrocili. Ocenka 8/10 i czekam na kolejne czesci o ile wyjda :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitbull. Nowe porządki  można obejrzeć, ale 7,6 na filmwebie naciągane mocno.

 

Dzień Niepodległości: Odrodzenie(2016) hah, 5,4 na filmwebie trochę zaniżone z jednego powodu... to ma relaksować i to robi. nie wiem czego widzowie spodziewali się. Ja na spokojnie obejrzałem i jest ok, acz na dziś tyłka nie urwie.

 

Wstrząs(2015) fajny. Można obejrzeć, acz ma Will lepsze filmy.

Edited by NostradamuSek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzy filmy, które dostarczyły mi świetnej rozrywki w ciągu ostatnich kilku dni.

 

Turbo Kid (2015) - Mad Max na BMX-ach. 

 

Zwiastun:

 

He Never Died (2015) - jak wskazuje sam tytułu o istotnie, która nigdy nie umiera. 

 

Zwiastun:

 

Howl (2015) - o wilkołakach.

 

Zwiastun:

Edited by mistereco22

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Turbo Kid raczej nie z mojego kręgu zainteresowania,ale tak z ciekawości - chłopak w czerwonym uniformie pokonuje wszystkich i  wygrywa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo Kid raczej nie z mojego kręgu zainteresowania,ale tak z ciekawości - chłopak w czerwonym uniformie pokonuje wszystkich i  wygrywa?

 

Chłopak w czerwieni samotnie nie ma szans na odniesienie wygranej. Ma ducha walki ale brakuje mu wyszkolenia bojowego. Spotyka przyjaciół, którzy mu pomagają. To nie jest film, gdzie główny bohater krzyczy wszem i wobec, że nikt nie ma większego od jego.

 

Generalnie to jest film dla dorosłych ukształtowanych kulturą lat 80 film, gdyż czerpie z niej garściami.

Edited by mistereco22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suicide squad - 8/10 - cała ta rozpierducha głębszego sensu nie ma, ale Will Smith i Margot Robbie robią swoje. Joker też wypadł nieźle, niepokojąco ... :) Poważniejszy od Deadpoola siłą rzeczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hardcore Henry - dla mnie bomba :D 100% akcji i techniczny majstersztyk, do tego rosyjski klimacik ;) Jeśli ktoś lubi bądź docenia szaleństwo filmów Crank to ta propozycja również mu się spodoba. 8/10

 

Film ma kilka easter eggów lub przypadkowych, ciekawych nawiązań:

- Gdzieś w ~1/3 filmu plakat z polskiej gry SUPERHOT w scenie w mieszkaniu

- W tej samej scenie plakaty z gier Half-Life, PayDay 2 i Left 4 Dead oraz plakat z filmu District 9, którym zasłynął Sharlto Copley grający też tutaj

- W ~2/3 filmu snajper ma karabin AWP → Counter-Strike? ;)

- Scena z granatnikiem przed finałową akcją jakby wyciągnięta z pierwszej części Doom ;)

 

 

Edited by wayne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem po seansie Kapitan Ameryka Wojna Bohaterow. Pierwsze co musze napisac, to nie wiem, czy juz mi zaczynaja sie nudzic powoli te wszystkie superbohaterskie filmy, czy po prostu sam sposob robienia filmow marvela. Dodatkowo masa nielogicznych systuacji, niedociagniec (wiecej w spoilerze) i ten zly, ktory robi w sumie niewiele, a cala ta otoczka emocj... nie, tego kompletnie brakuje. Niestety dalej scenarzysci robia coraz wieksze emo ze Starka - gdzie ten przebojowy typek z IM1, Avengers czy IM3? Kolejna sprawa to niski prog wiekowy i kompletny brak krwii... gostek wylapal cala serie z broni maszynowej i brak najmniejszego sladu. A martwy jest o,o

Aby nie bylo, ze tylko biadolenie to najwieksze 2 pozytywy tej produkcji to... pajaczek i panterka. O ile ten pierwsze pojawia sie na maks 10min, drugi ma wiecej czasu na szkle. Mimo wszystko ta dwujka bardziej przyciaga do ogladania niz reszta (ciekawe czy to juz wypalenie aktorskie bycia bohaterem czy jednak scenariusz, a moze jedno i drugie). Tak wiec czekam teraz na filmy o tej dwojce. Za calosc 7/10.

 

 

 

Film posiada mase glupot. Z tych co najbardziej sie rzucaja w oczy i jeszcze pamietam:

- bohaterowie skacza z wysokich miejsc, padaja na bok, wala tarcza (cpt. Hamerica), a ziemia jakby widaronem pomalowana, bo zero sladow...

- nieraz bohaterowie co ujecie maja diametralnie zmieniona poze

- debilizmy typu ujawnienie sie panterki po poscigu na autostradzie... jakby nigdy nic.

- vizjon niby taki potezny a nic w sumie nie robi, oprocz friendly fire xD

- magiczne teleportacje - scena z wbiegnieciem do hangaru

- czarna wdowa naprawde dalaby sie wpisac na liste przydupasow onz? Co z jej wrogami, organizacjami do ktorych przenikala?

- scarlet witch kompletnie zbedna, juz lepiej by zrobili usmiercajac ja w Kosowi, czy jak sie te miasto zwalo

- zaczynaja sie pojawiac sytuacje typu witch rozwala vizjona, wpychajac kilka km pod ziemie, aby pozniej w walce druzynowej stac sie jakas malo znaczaca jednostka

- koncowka z kpt. ameryka wbijajacym do supertajnej bazy i uwalniajacym wszystkich, az szkoda, ze start nie ubil go, aby zimowy zajal miejsce ameryki, jak to niby w komiksach bylo

 

 

Edited by Quave

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suicide squad - 8/10 - cała ta rozpierducha głębszego sensu nie ma, ale Will Smith i Margot Robbie robią swoje. Joker też wypadł nieźle, niepokojąco ... :) Poważniejszy od Deadpoola siłą rzeczy.

 

Widziałem to w zeszłym tygodniu i właśnie Willa Smitha uważam za jedną z osób, które zepsuły ten film. Niestety w wielu filmach zachowuje się, jakby wciąż żył w czasach, gdy grał w Fresh Prince... i o ile w niektórych filmach to działa (MiB), o tyle w całej reszcie zupełnie nie.

 

Co do samego filmu - tragiczne efekty specjalne, całkiem niezły Boomerang (był taki, jakiego właśnie od Niego oczekiwałem - cwaniaczek, który niewiele robi), w miarę też nieźle zagrana Harley... A to wszystko okraszone kiepskim scenariuszem dziurawym jak sito, z beznadziejnymi wątkami, a większość postaci znacznie odbiega od swoich oryginałów (Joker zachowuje się jak sfrustrowany dzieciak po prochach, który ma swój własny mały gang... Gdzie się podział ten wiecznie uśmiechnięty facet, który ze wszystkiego się śmiał?) - w skórcie WB dalej gwałci swoje najlepsze znaki towarowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.