xeds Opublikowano 7 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2014 Witam mam problem. Co jakiś czas wywala mi internet na kilka sekund. Wie ktoś czego to może być wina? Czy może to być, że coś w routerze jest źle skonfigurowane ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 7 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2014 WLAN czy LAN? Problemy tylko na jednym komputerze? Laptop? Pecet? Komórka? Od kiedy problem występuje? Czy zainstalowane są najnowsze sterowniki karty sieciowej / firmware routera? To są najbardziej podstawowe pytania odpowiedzi na które trzeba mieć, by móc diagnozować problemy z Internetem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xeds Opublikowano 7 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) Rozłącza wszędzie. Jest to sieć bezprzewodowa. Problem występuje odkąd zmieniłem router( przez pierwsze 2 dni było wszystko dobrze). Gdy rozłącza internet to i na komputerze i na telefonie pokazuje mi, że mam zasięg, jestem połączony, tylko że nie ma internetu. Gdy rozłączę się z sieci i podłącze to internet wraca lub sam automatycznie po chwili. Edytowane 7 Września 2014 przez xeds Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 7 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2014 Być może masz konflikt adresów IP - wyłącz DHCP na każdym z komputerów i przypisz im na stałe IP. Ponowię pytanie - firmware routera najnowszy? Jaki to model? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xeds Opublikowano 7 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2014 Router: Tp-link TD-W8951ND Nie wiem co masz na myśli firmware routera bo jestem w tych sprawach zielony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 7 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2014 Okej, jedno jest pewne: Skoro problem zaczął się po instalacji nowego routera, to on najprawdopodobniej jest winowajcą. Czytam tutaj: http://tplink-forum.pl/pogotowie-konfiguracyjne/td-w8951nd-brak-internetu-na-wifi/ że Twój przypadek nie jest odosobniony. Spróbuj zaaplikować ustawienia z tego tematu i odezwij się czy poskutkowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xeds Opublikowano 7 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2014 Nie mogę wejść w ustawienia routera poprzez przeglądarkę wcześniej to działało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 7 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) No to restart routera / przywrócenie ustawień fabrycznych. Z tyłu masz przycisk RESET, wciśnij go długopisem / zapałką i trzymaj wciśnięty przez parę sekund. Edytowane 7 Września 2014 przez zzizzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...