saym0n Opublikowano 15 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2014 Od kilku miesięcy mam dość duże problemy z neostradą, na same rozmowy do nich wydałem ponad 15zł w ciągu jednego miesiąca, techników nawet nie przysłali do domu wiecznie coś naprawiali na centrali, a tu jakiś słup po burzy, przekładali naprawy chyba z 5 razy... jedynie + za to że naliczyli mi bonifikate w wysokości 70zł. Po jakimś czasie niby wszystko naprawione o czym nawet mnie nie poinformowali ale problemy nadal sa. Według umowy powinienem mieć 80mb/s, ale nigdy takich prędkości nie widziałem zawsze ok. 33mb/s ale po tych ich całych naprawach wskoczyło na 55mb/s tylko że już spadło i wróciło do tych 33mb/s dlaczego ? stale mam problemy z błędami ES i SES i nie wiem jaki one mają wpływ na działanie neostrady... zauważyłem jedynie straszne lagi przy rozmowach na skype. tak było po naprawie: http://i.imgur.com/aEmDDh4.jpg tak jest teraz: http://i.imgur.com/ICWVU7e.jpg czasem mam sytuacje, że błedy ES rosną z sekundy na sekundę dochodziło nawet do 70tys... Pani z orange tylko mi powiedziała, że mam się cieszyć że neostrada mi się nie rozłącza... Czy to normalne, że mam tyle błędów ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AragornPL Opublikowano 15 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2014 (edytowane) Sam mam taką Neostradę. Nie, nie jest to normalne. Problem leży zapewne po stronie linii/DSLamu, ew. Liveboxa (lub nawet wszystkich z tych rzeczy; super sprzętem nie jest, tak swoją drogą). Na Twoim miejscu cisnąłbym ich i kategorycznie zażądałbym wezwania technika, gdyż coś jest wyjątkowo nie halo. Dla porównania (+ obciążenie, w postaci uploadu z pełną prędkością łącza): VDSL line status Connected VDSL standard VDSL2 Profile 17A Upstream rate 8152 kbps Downstream rate 84800 kbps Near end attenuation 14.9 dB Far end attenuation 14.9 dB Near end SNR margin 1.9 dB Far end SNR margin 1.9 dB HEC count 0 15 min ES counter 0 CRC errors 8 1 day ES counter 4 Edytowane 15 Września 2014 przez AragornPL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saym0n Opublikowano 15 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2014 tutaj moje pytanie, przyjedzie technik i co ja mu powiem ? że livebox sypie błędami ? a on mi zapewne odpowie no i co ? internet działa ? nie przerywa więc w czym problem ? jeszcze bym się śmiał jakby kazał sobie te 30zł zapłacić ehh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...