Skocz do zawartości
saym0n

orange vdsl błędy ES i SES

Rekomendowane odpowiedzi

Od kilku miesięcy mam dość duże problemy z neostradą, na same rozmowy do nich wydałem ponad 15zł w ciągu jednego miesiąca, techników nawet nie przysłali do domu wiecznie coś naprawiali na centrali, a tu jakiś słup po burzy, przekładali naprawy chyba z 5 razy... jedynie + za to że naliczyli mi bonifikate w wysokości 70zł. Po jakimś czasie niby wszystko naprawione o czym nawet mnie nie poinformowali ale problemy nadal sa. Według umowy powinienem mieć 80mb/s, ale nigdy takich prędkości nie widziałem zawsze ok. 33mb/s ale po tych ich całych naprawach wskoczyło na 55mb/s tylko że już spadło i wróciło do tych 33mb/s dlaczego ?

 

stale mam problemy z błędami ES i SES i nie wiem jaki one mają wpływ na działanie neostrady... zauważyłem jedynie straszne lagi przy rozmowach na skype.

tak było po naprawie: http://i.imgur.com/aEmDDh4.jpg

tak jest teraz: http://i.imgur.com/ICWVU7e.jpg

czasem mam sytuacje, że błedy ES rosną z sekundy na sekundę dochodziło nawet do 70tys... Pani z orange tylko mi powiedziała, że mam się cieszyć że neostrada mi się nie rozłącza...

Czy to normalne, że mam tyle błędów ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam mam taką Neostradę. Nie, nie jest to normalne. Problem leży zapewne po stronie linii/DSLamu, ew. Liveboxa (lub nawet wszystkich z tych rzeczy; super sprzętem nie jest, tak swoją drogą). Na Twoim miejscu cisnąłbym ich i kategorycznie zażądałbym wezwania technika, gdyż coś jest wyjątkowo nie halo.

Dla porównania (+ obciążenie, w postaci uploadu z pełną prędkością łącza):

VDSL line status 	Connected
VDSL standard 	VDSL2 Profile 17A
Upstream rate 	8152 kbps
Downstream rate 	84800 kbps
Near end attenuation 	14.9 dB
Far end attenuation 	14.9 dB
Near end SNR margin 	1.9 dB
Far end SNR margin 	1.9 dB
HEC count 	0
15 min ES counter 	0
CRC errors 	8
1 day ES counter 	4
Edytowane przez AragornPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tutaj moje pytanie, przyjedzie technik i co ja mu powiem ? że livebox sypie błędami ? a on mi zapewne odpowie no i co ? internet działa ? nie przerywa więc w czym problem ? jeszcze bym się śmiał jakby kazał sobie te 30zł zapłacić ehh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...