Skocz do zawartości
Merson

Problem z morele.net !

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Nie wiem czy to dobry dział, w razie potrzeby proszę o przeniesienie.

9 wrześnie zamówiłem na morele.net zestaw komputerowy, paczka doszła już następnego dnia i tutaj zaczęły się kłopoty.
W paczce były wszystkie części poza procesorem. Zgodnie z regulaminem morele.net nie mam obowiązku sprawdzania zawartości paczki w obecności kuriera gdy paczka posiada wszystkie taśmy znakujące oraz nie nosi śladów uszkodzeń mechanicznych. Więc tego samego dnia zadzwoniłem do obsługi klienta i zgłosiłem brak, na moim profilu pojawiło się zgłoszenie ze statusem "[1_L1] Oczekuje na nagranie od Logistyki" i do dzisiaj status ten się nie zmienił. Dwa dni po zgłoszeniu otrzymałem komentarz "Witam serdecznie, dziękuję za wiadomość, brak został zgłoszony do magazynu. Dołożymy wszelkich starań, aby dostarczyć brakujący towar jak najszybciej. Dalsze informacje powinny zostać Panu przekazane w poniedziałek. Przepraszamy za powstałe niedogodności." Jest już czwartek i żadnej informacji w tej sprawie nie otrzymałem. Kolejno wysłałem zapytanie do działu reklamacyjnego i otrzymałem odpowiedź "Witam serdecznie, proszę jeszcze o chwilę cierpliwości. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić zaistniałą sytuację." W tym momencie zaczynam się poważnie martwić czy w ogóle otrzymam procesor... 900zł w plecy to nie mało. Jak uważacie, otrzymam w końcu mój sprzęt? Co mam robić w tej sytuacji? 


Pozdrawiam 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety, miałem problem z powodu braku kodów promocyjnych Amd never settle. Potem info że zawiesili całkiem promocje. Po kilku dniach telefon, że w ramach rekompensaty dostanę jakieś inne gry, przystałem na ofertę i cisza już 2 miesiąc.

 

 

Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Morele ostatnio coś nie trzyma jakości usług... Od kilku osób już słyszałem ze jest problem z zamówieniami i reklamacjami.

Ja takie głosy słyszę od dość dawna z różnych stron internetów.

Ostatnio postanowiłem, że nic już u nich nie zamawiam. Raz, że realizacja zamówienia trwa długo. Dwa - też miałem drobne (na szczęście) problemy z niezgodnością zamówionjego przedmiotu z otrzymanym. Trzy - coraz więcej głosów, jak to mają gdzieś klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inna sprawa, że morele to bardzo popularny sklep, a jak wiadomo, zadowoleni z usług nie chodzą po forach i nie wypisują, że wszystko cacy. Ja u nich kupuje od lat i nic złego mi się nie przydarzyło...

A ja kupiłem u nich dwa razy i dwa razy był problem. Po tym jak mnie chcieli wydymać na kodach dodawanych do karty graficznej, już nikomu nie polecę tego sklepu. Ich obsługa potrafi kłamać w żywe oczy, a zwroty gotówki to czysta abstrakcja. Nie wnikam czemu sklep z tak tragiczną opinią jest polecany na stronie głównej, zresztą na pclolu też. A kiedy nie wiadomo o co chodzi...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem u nich raz. Najpierw przez 3 tyg. nie potrafili skompletować zestawu - co 4-5 dni brak innego zamówionego przedmiotu, chyba przelecieli całą listę tak nie mogąc rezerwować poszczególnych sztuk na dane zamówienie. Po telefonie i opierniczu jaki zebrali, na drugi dzień mail z przeprosinami i pytanie czy chce skorzystać z promocji (nie pamiętam co to było dokładnie, ale jakiś upust na zakupiony towar). Odpisałem że tak (po za tym skąd takie debilne pytanie?), ale oczywiście w magiczny sposób towar nagle został wysłany i skorzystać z promocji mogłem, ale dopiero przy kolejnym zakupie u nich o,O Ktoś ładnie sobie u nich w kulki leci i jakby nie był towar opłacony z góry to po prostu bym go nie odebrał. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety, miałem problem z powodu braku kodów promocyjnych Amd never settle. Potem info że zawiesili całkiem promocje. Po kilku dniach telefon, że w ramach rekompensaty dostanę jakieś inne gry, przystałem na ofertę i cisza już 2 miesiąc.

 

 

Tapatalk

Trochę cierpliwości i dostałem swój kod. Nowy alien i star citizen <3

 

 

Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupuję w morelach od blisko 2 lat, i do tej pory nie miałem żadnego problemu z żadnym zamówieniem i sprzętem który kupiłem. Za towar płaciłem różnie, przy odbiorze w punkcie, przelewem, nigdy też nie było problemu ze skompletowaniem zamówienia. Raz przy zamówieniu drukarki, okazało się że nie mają na stanie danego modelu, otrzymałem zaraz telefon że aktualnie sprzętu nie ma i mam dwa wyjścia albo rezygnuję z zamówienia, albo proszę poczekać dwa dni dłużej aż go sprowadzą. Prawda jest taka, że ludzie dopiero napiszą coś o sklepie jak coś pójdzie nie tak, to tak samo jak z pójściem dajmy na to do urzędu. Jak zostaniesz zajebiście obsłużony przez panią w okienku to jest spoko, ale jakoś się tym nie chwalisz i nie piszesz że oooo zajebisty urząd i obsługa, ale nie daj boże jak pani będzie opryskliwa, zgubi ci papiery, albo spędzisz tam cały dzień to zaraz zaczniesz gadać jaki to urząd jest fe i be. Jeśli mam komuś polecić dobry sklep internetowy to morele jest właśnie jednym z tych sklepów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie, jaki inny sklep polecacie :) ?

Jeśli o mnie chodzi - agito, x-kom, Komputronik, net-s.

Nie zamierzam nikomu na siłę odradzać morele, lub robić im czarny PR. A już na pewno nie w działach typu "Co kupić?". Ale zakupów już u nich nie zrobię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Edit:


Po kolejnym telefonie nagle karta znalazla sie w zagranicznej hurtowni.


do odebrania w poniedzialek. Zobaczymy co z tego wyjdzie


 


Witam wszystkich potencjalnych zakupowiczow.


 


stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie!


 


Bujam sie z nimi od 3 tygodni, 3 razy anulowali realizacje zamowienia.


Dzis juz pala sie przegiela, kilka dni temu po raz kolejny zamowilem zestaw z karta msi 970.


 


godzinke temu dostalem emaila o braku towaru na magazynie i niemoznosci zrealizowania zamowienia. Mimo to karta dalej jest dostepna na stronie sklepu (od 3dni)


 


Ten sklep to istna kpina z klientow, zero kompetencji, ile kroc dzwonilem to juz tak jutro, jutro max po jutrze bedzie wszystko. 


 


Z tego co czytam, to nie jest tylko moja opinia na temat tego sklepu.


 


 


 


Pozdrawiam


Edytowane przez shinek
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak działa znaczna większość sklepów internetowych i nic na to nie poradzisz. Chcesz tanio, kupujesz przez internet i liczysz się z ewentualnymi komplikacjami. Chcesz mieć pewne kupno i dobrą obsługę gwarancyjną, kupujesz w salonie komputerowym, ale i płacisz wtedy więcej (utrzymanie punktu handlowego w końcu kosztuje).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Szukam osób poszkodowanych w relacjach ze sklepem internetowym morele.net
Sam próbuję od nich odzyskać moje pieniądze, a przy okazji może spróbuję pomóc innym poszkodowanym.

Zbieram informacje na temat reklamacji i problemów pod mailem:
stopmorelenet@interia.pl

Ponadto przygotowuję pozew zbiorowy przeciwko tej firmie, zainteresowanych zapraszam do kontaktu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lol ;)

Ile bierzecie % za wygrana? 50%?

PS. Jakby ktos nie czail, perfidna reklama kancelarii ktore nie moga sie reklamowac.

Mam moze zglosic do palestry panowie?

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...