Skocz do zawartości
dreamstorm

Słuchawki do konkretnej muzyki i zastosowań

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć
Przeczytałem internety dwa razy i dalej nic nie wiem.
Mam ogromną prośbę o odpowiedź na kilka moich pytań.
Planuję zmianę słuchawek. Aktualnie mam słuchawki zamknięte Audio-Technica ATH-A700X

Korzystam z nich tylko w domu, choć czasem podłączam też do telefonu (Samsung Galaxy S4)

Najbardziej zależy mi na odsłuchu z płyt CD.
Aktualnie posiadam Onkyo SR-608 

(Moc wyjściowa: 140W / kanał / 6Ω / 1 kHz / IEC )
oraz CD onkyo (niestety nie pamiętam modelu, bo piszę z pracy, ale są w nim zmienione przetworniki na jakieś lepsze - nie znam się na tym. Kupowałem CDka używanego)
Kable chinch z CD do amplitunera mam za ok 150 zł, więc chyba standard jakiś za rozsądną cenę.
Słuchawki podpinam do amplitunera.(Na tych słuchawkach głośność max na 60 w skali do 100 - więcej już jest za głośno, więc mam nadzieję, że to znaczy, że jest zapas mocy jeszcze)

Nie zależy mi na słuchani z komputera, bo wtedy dochodzą koszty jakiegoś wzmacniacza słuchawkowego, wymiana karty muzycznej a poza tym musiałbym wyciszyć komputer, bo lubię słuchać muzyki głównie w nocy jak jest cisza.

Do jakiej muzyki słuchawki:
zależy mi konkretnie na możliwie najlepszych wrażeniach słuchowych przy słuchaniu:
Pink Floyd, King Crimson, Archive, Riverside, Lunatic Soul. Lubię koncertowe nagrania (np. Muse), natomiast najbardziej zależy mi na dobrym wokalu (męskim), gitarach akustycznych, elektrycznych i basowych. Obecne słuchawki mają fajną scenę i nic "szerszego" mi nie potrzeba.

Waszej pomocy potrzebuję, żeby zawęzić ilość moich typów do kilku, żeby mój iść do jakichś sklepów ze swoimi słuchawkami i wiedzieć, jakich słuchawek chcę posłuchać i zrobić sobie konkretne porównanie. 

- Niestety nie wiem czy docelowo będą to słuchawki otwarte czy zamknięte. Jeśli byłyby to słuchawki otwarte, to pewnie obecne sobie zostawię, bo też ogranicza mnie cenowo.