Kodi764 Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 (edytowane) Witam. Mam problem ze swoim laptopem MSI Ge70, mianowicie problem leży w matrycy. Po włączeniu komputera pojawia się na naszym monitorze biały ekran. Dodatkowo po kilku nerwowych godzinach zabawy z laptopem postanowiłem przełożyć kości ram w inne sloty, gdyż myślałem, żesystem całkowicie nie startuje. Po zabawie z kościami i odpaleniu laptopa pojawił się na mych oczach obraz, lecz po wykonaniu naprawy systemowej, która sama wyskoczyła zresetowałem laptopa i postanowiłem po raz kolejny zamienić sloty kości, do chwili obecnej mam biały ekran. Postanowiłem podłączyć zewnętrzny monitor i sprawdzić co się stanie na podłączonym monitorze pojawił się obraz windowsa. .Znajomy podpowiedział, że padła taśma od matrycy. Co wy myślicie o tym? Interesuję mnie wasze zdanie.Dodatkowo dodam, że znajduje się we Francji. Zjazd do Polski czeka mnie dopiero w grudniu a laptop jest mi potrzebny. Jeśli problem leży faktycznie w padniętej taśmie, to istnieje możliwość napisania do MSI i poinformowaniu ich o wymianie taśmy? Bądź, czy jest szansa oddania laptopa do serwisu we Francji? Gdyż mam ze sobą zdjęcia paragonu, brakuję mi tylko opakowania. Gwarancja obejmuje laptop do 2015r Edytowane 27 Września 2014 przez Kodi764 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 Jeśli nie jest to wina programowa tylko sprzętowa to nic we własnym zakresie i tak nie zrobisz bo stracisz gwarancję. Wysyłaj go na gwarancję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodi764 Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 Czy wiecie coś na temat oddania laptopa do serwisu we Francji? Boje się trochę o wysłanie laptopa z tond do Polski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scaramanga Opublikowano 7 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2014 Ja bym się nie bawił tylko wysyłał do serwisu we Francji, po to kupujesz sprzęt znanego producenta, zeby nie mieć własnie takich problemów za granicą.Z drugiej strony chyba Europejski serwis MSI jest w Polsce, wiec pewnie tak czy siak trafi do kraju :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...