Skocz do zawartości
Yeti

Płyta dla Athlona (do 500 zł)

Rekomendowane odpowiedzi

Pomóżcie mi wybrać tania płytę do athlona. Zintegrowana grafa/lan/sound nie są potrzebne poniewaź mam oddzielne. Narazie mam Athlona 1333 TB ale myśle nad przesiadką.Powinna mieć dobre możliwości OC, ale nie koniecznjie najwyzsze (jestem początkującym OC)

Nie potrzebuje IEEE1394, USB 2.0 tak , ale to nie jest jakieś kryterium szczgólne (4 wystarczą, nawet i 2). Powinna posiadać za to Dual Bios, lub coś takiego. SATA mile widziany, ale nie konieczny, Raid ewentualnie, ale raczej nie. Iteresuje mnie przedewszystkim Stabilność i Wydajnoiść.

Skłaniam sie w stronę nForce'a 2 (najlepiej 400 ultra).

A z Producentów mobów to Asus, Abit, Gigabyte lub Msi (Obecnie bardziej w strone Asusa lub MSi)

I druga sprawa: co sądzicie o technologiach, którymi chwali sie MSI?

Czy to taki myk, czy naprawde to coś daje ( [url=http://www.msi.com.tw/html/e_service/techexpress/tech_column/corecell/page1.htm)

Widziałem płyte Msi z Vcore 2.3.

Ps. Nie odsyłajcie mnie do innyc tematów, bo są zdeaktualizowane, poza tym mój przypadek jest szczególny.

THX[/url]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dual Bios ma Giga-byte, ale jest on sporo drozszy od innych mobo.

Pozatym ten bajer nie jest az tak potrzebny, lepiej kup dobra plyte do OC.

ASUS tutaj odpada, wybierz cos miedzy Soltekiem SL75 FRN2-L,

Epoxem 8RDA, lub Abitem NF7. Bardzo dobre plyty bez zbednych

tobie bajerow. Wszystkie sporo ponizej 500 zł.

Jesli zalezy Ci na SATA to musisz dolozyc troche $ (ok 520) i kupic

albo Epoxa 8RDA3+ lub Abita NF7-S. Minus Epoxa w tej wersji to

brak SoundStorma choc w twoim przypadku to chyba nie istotne bo

pisales ze dzwiek juz masz. :)

IMO lepiej dolozyc te 20-30 zl i miec full wypasiona plyte, z moze

nie zawsze przydatnymi bajerami ale jednak bardziej przyszlosciowa.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi