michalelo Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Witam. Jestem studentem zaocznym w innym mieście wyjeżdżam tam na 3 dni i pomyślałem że przydałby mi się laptop żeby chociażby w nocy obejrzeć jakiś film wejść normalnie do internetu itd. Od laptopa oczekuje dobrej baterii (długi czas działania) i dobrego wykonania o komponentach nie będe się rozpisywał bo w sumie ma być do filmów i internetu itp wiem że będziecie wiedzieć o co chodzi ;). jeśli chodzi o cene to jak najtaniej a zarazem jak najlepiej maks 1200zł z systemem czy bez to obojętne wielkość 15,6cala. Spodobał mi się lenovo essential g510 ale zastanawiam się jeszcze nad essential B590 trochę tańszy. Co o nich sądzicie i czy macie jakieś lepsze propozycje? G510 pomimo dopłaty jednak bardziej do mnie przemawia bo wiem za co dopłacam ale z drugiej strony chce jak najtaniej i w sumie będzie używany weekendowo Edytowane 15 Października 2014 przez michalelo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2014 Do tego zstosowania Lenovo B590 z Celeronem, 4GB RAM i matową matrycą. Nie ma sensu dopłacać do G510. bo w oglądaniu filmów czy w surfowaniu w Internecie różnic nie zauważysz. ewentualnie dopłata do Lenovo G500C z Pentiumem, 4GB RAM i błyszczącą matrycą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Laptopy \ Netbooki Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2014 Lapek z dobrą baterią to Acer 2510 + posiada matową matrycę. Jednak możesz też np do B590 dokupić takiego cruciala klik <---- Podniesie wydajność i szybkość systemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...