Yeti Opublikowano 3 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2003 Pomóżcie mi wybrać tania płytę do athlona. Zintegrowana grafa/lan/sound nie są potrzebne poniewaź mam oddzielne. Narazie mam Athlona 1333 TB ale myśle nad przesiadką.Powinna mieć dobre możliwości OC, ale nie koniecznjie najwyzsze (jestem początkującym OC) Nie potrzebuje IEEE1394, USB 2.0 tak , ale to nie jest jakieś kryterium szczgólne (4 wystarczą, nawet i 2). Powinna posiadać za to Dual Bios, lub coś takiego. SATA mile widziany, ale nie konieczny, Raid ewentualnie, ale raczej nie. Iteresuje mnie przedewszystkim Stabilność i Wydajnoiść. Skłaniam sie w stronę nForce'a 2 (najlepiej 400 ultra). A z Producentów mobów to Asus, Abit, Gigabyte lub Msi (Obecnie bardziej w strone Asusa lub MSi) I druga sprawa: co sądzicie o technologiach, którymi chwali sie MSI? Czy to taki myk, czy naprawde to coś daje ( patrzcie tutaj) Widziałem płyte Msi z Vcore 2.3. Ps. Nie odsyłajcie mnie do innyc tematów, bo są zdeaktualizowane, poza tym mój przypadek jest szczególny. THX Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sh4d0W Opublikowano 3 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2003 Jeżeli ma być DualBIOS to z tych wyżej pozostaje tylko GigaByte. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2002JSQ Opublikowano 3 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2003 A co ty po 2x te same posty piszesz??? Plyta pod Athlona, nie jestem zbytnio w temacie bo korzystam z Intela, ale do 500PLN to napewno kupisz cos w miare dobrego. Epox, Asus, nie wiem... ROZEJRZYJ SIE!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...