leven Opublikowano 23 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) Witam. Od paru dni mam problem z przeglądarką Firefox Nightly po jej aktualizacji do najnowszej dostępnej wersji 36.0a1. Błąd zawsze się powtarza i żeby móc korzystać z internetu, muszę przeinstalować Firefoxa Nightly - wersja, którą instaluję ma numerek: 35.0a1. Po tej czynności przeglądarka działa poprawnie, aż do następnej aktualizacji automatycznej, lub gdy wymuszę aktualizację.. Żeby się nie męczyć, wyłączyłem aktualizacje i jest OK, ale wolałbym mieć wszystko jak zawsze powłączane, skoro takie opcje są w programie :) Błą wygląda tak: Pytanie: czy wina leży po stronie dostawcy, czy po stronie mojego komputera ? A może jest to jakiś wirus ? Program antywirusowy niczego nie wykrywa. Pracuję na WIN10 TP 64 bit 9860. Dziękuję. EDIT: sytuacja jak by się naprawiła (ze strachu XD) i internet działa poprawnie. Zmieniłem dodatek do wyglądu z Black Shine na FT DeepDark 11beta24. Chociaż wątpię, czy to coś dało, bo z 10 razy odinstalowywałem i instalowałem Nightly i bez powodzenia. No nic, na razie działa :P Edytowane 23 Października 2014 przez leven Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...