Jump to content
Arcziv18

Witam, proszę o pomoc w doborze lub modernizacji sprzętu.

Sprzet, modernizacja, kupno (tanio)  

4 members have voted

  1. 1. Co wybrac modernizacja czy kupno ?

    • modernizacja
      0
    • kupno


Recommended Posts

Witam, od dawna zastanawiam się co zrobić z moim ukochanym pcetem. Zastanawiam się czy modernizowac mojego pc czy kupic nowego bo z dzisiejszymi tytułami niestety ten pc juz sobie nie radzi 

 

Mój sprzęt, ma swoje lata :P 

Płyta główna: Gigabite GA-P35-S3L

Procesor intel core 2 duo e4300 1.8 GHz

Karta graficzna Geforce 9600 gt

Ram 4 gb Goodram DDR2 

 

Jeżeli ktoś mógł by mi doradzić odnośnie modernizacji sprzetu byłbym wdzieczny, a jesli juz z tym PC nic się nie da zrobic to prosił bym o propozycje nowego sprzetu, taniego by pośmigać w nowe gierki, uwzględniając tylko podstawowe Procesor, płyta głów. karta graf. i ram. Dziekuje i pozdrawiam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budzet najlepiej jakby nie przekraczał 1600 zł ten set który mi podałes ma nawet cene mieszczącą sie w moich mozliwosciach, dysk jest na sata, zasilacz magic logic-600atx (600 wat), oczywiscie wiem ze za taką cene komp do gier nie jest jakis super mocny, ale czy za taką cene bedzie wstanie pociągnać nowe tytuły??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dysk narazie musze zostawic na kiedy indziej cena zestawu odpowiada i to bardzo, chyba trzeba bedzie niedługo wybrac sie do sklepu. Dzieki wielkie za szybką pomoc 


jeszcze pytanko czy do tego setu dało by sie wsadzic podobna karte w takim samyn przedziale cenowym z Geforce zamiast Radeona

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nvidia nie ma dobrej karty w tym przedziale cenowym .

 

Dopiero GTX660 jest sensowna ale to koszt 650+ zł za kartę .

 

Jakieś 100 zł drożej niż wymieniony w zestawie R7 265 aka HD7850 ( bo to te same karty ) .

 

Edit .

 

Tutaj masz już gotowy cały zestaw , wywalony dysk , lepszy i modularny zasilacz oraz buda SPC Brutus M23 ( ww. Rainteka na razie nie ma w sklepie ) , za całość zapłacisz 1 576 zł .

Edited by reyden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyle że na Asrocku H81M za bardzo nie pokręci , zresztą jak już mowa o OC ( bo tam jest G3258 ) to można płytę zmienić na Asus H81M-D / H81M-C .

 

Nie wiem czy na zwykłym Asrocku H81M da się kręcić , z Asrocków H81 na tej liście są tylko 3 płyty - modele HDS , ITX oraz Pro BTC .

 

Ten ostatni osiąga tam 4,5 Ghz na 1,25 V i 4,7 Ghz na 1,35 V , Asus H81M-D dobija do 4,3 Ghz @ 1,15 V a wersja C do 4,6 Ghz @ 1,3 V .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli mam wprowadzic jakies poprawki do tej listy sprzetu jaką mi wysłał rayden?


a co myslicie o grafice Palit Geforce gtx 750 Ti  i płycie głów.Gigabyte GA-H81M-HD3 procek taki sam ramy tez ? i mam tez chłodzenie zelmana co o tej firmie sądzicie

Edited by Arcziv18

Share this post


Link to post
Share on other sites

GTX750Ti to średni pomysł , karta ma bardzo nierówną wydajność - raz jest na poziomie R7 260X a innym razem na poziomie R9 270 .

 

Niestety małej ilości TMU i wąskiej szyny nie da się niczym zastąpić .

 

Co do firmy Zelman - nie znam takiej , masz ma myśli firmę Zalman ?

 

Zależy jakie chłodzenie , choć firma generalnie miała dobre konstrukcje .

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak zalman pomyłka mam własnie taki cooler na swojego poczciwego intela i niewiem czy go wykorzystac czy sprzedac. A i co sadzisz o płycie Gigabite GA-H81M-HD3 


widziałem ze ten intel pentium g3258 podkrecony na 4.5 ghz daje rade nawet w bf 4 i to na 50 fps tylko był tam dany gtx 750 ti tylko czy to jest mozliwe ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

#1 dla asrocka h81m tez jest non z oc pisza ludzie na forach tu i tam takze myslę, ze z powodzeniem można sie pokusić o zakup tej płyty no chyba, ze autorowi nie przeszkadza taka mala ilosc zlacz na wentylatory.

#2 w jakiej rozdzielczosci ten test?

#3 jak chcesz grac w bf4 na pentiumie to polecam brac radka - odpalasz mantle i masz milion fps :).

#4 co do tej plyty to tez ma tylko 2 zlacza na wentylatory takze osobiscie sklanialbym sie ku asusowi.

#5 pamietaj, ze jezeli bedziesz chcial dokupic chlodzenie (zamontowac obecne) na procesor w przyszłości to wentylator musi byc 4pinowy (PWM) zeby moc kontrolowac jego predkosc obrotowa w biosie czy FanXpert- inaczej wentylator bedzie sie krecil z maksymalna predkoscia taki urok asusa xD.

Edited by Yogi311

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...




×
×
  • Create New...