Quarien Opublikowano 20 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2014 Hej, chcę sobie kupić budżetowy monitor pomocniczy. Moim głównym monitorem, który daje mi całą przestrzeń roboczą jest już leciwy Samsung SyncMaster 2693HM. Generalnie na chwilę obecną, specyfikacja nie powala (wtedy zresztą też chyba nie ;) ), ale ma dla mnie dwie podstawowe cechy - wielkość i rozdzielczość. Nie jestem grafikiem tylko programistą. Równie dobrze ten monitor mógłby być czarno-biały ;) Zaczynam odczuwać braki w przestrzeni, szczególnie jak pracuję nad czymś. Chcę mieć z jednej strony kod a z drugiej dokumentację czy inne bzdury. Mówiąc krótko - szukam monitora pomocniczego. Przeglądałem ofertę różnych sklepów i generalnie trochę jestem w kropce. Szkoda mi wyrzucić kasę w błoto i potem żałować. Czego szukam? do ~22 caligeneralnie nie więcej, bo np. 24 na biurku mi się nie zmieści. 16:10wiem, że dzisiaj ciężko jest taki znaleźć, więc z żalem akceptuję też 16:9 1200p/1080paczkolwiek nie mam parcia na wysokie zagęszczenie pikseli - na moim głównym monitorze i tak mam straszliwą pikselozę i nie narzekam. Regulacja kątów, obracanie monitora itp.Strasznie zależy mi aby nie był to monitor na sztywnej nóżce. Lubię mieć możliwość dostosowania kątów tak jak tego chcę. Możliwość mocowania na ścianieGeneralnie chodzi mi aby można było ten monitor zawiesić z czasem na takim współdzielonym wieszaku ze standardem VESA. Naturalnie to są dopiero plany, ale tak. Nie mam większego zdania co do marek. Generalnie mam bardzo dobre wspomnienia z tym moim Samsungiem, więc dlaczego nie miałbym wspierać firmy? Zauważcie, że nic nie mówię o kontrastach, podświetleniu, czasach reakcji itp. ten monitor będzie mi służył dokładnie, tylko i wyłącznie do tego aby mieć na nim okno przeglądarki czy innego odtwarzacza. Filmy, gry i wszystkie takie, będą nadal odtwarzane na tym moim dużym Samsungu. Zależy mi aby zmniejszyć możliwie najbardziej cenę i nie sprawić, że nagle mój pomocniczy monitor będzie miał jakiego