Skocz do zawartości
Spider

Padnięty zasilacz ENERMAX pomocy !

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie z góry napiszę że nie wiem czy w dobrym dziale pisze i w razie co przepraszam i proszę o przesunięcie. A więc tak mam dość nie typową sprawę i szczerze nie wiem gdzie to skierować, otóz 20 grudnia 2012 roku otrzymałem wygrany zestaw z zasilaczem Enermax z tego konkursu http://www.purepc.pl/o_serwisie/wyniki_wielkiego_konkursu_enermax_kto_wygral bardzo się cieszyłem aż do dzisiaj gdy zasilacz padł, komputer wstaje na 10 sekund i się wyłącza, po podmianie zasilacza od znajomego wszystko śmiga normalnie. Enermax podobno udziela 5 letniej gwarancji na ten model a więc chciałbym skorzystać z tej opcji lecz nie wiem czy jest jakiś numer telefonu czy coś aby porozmawiać o tym problemie z przedstawicielem Enermaxa, co prawda wysłałem formularz zgłoszeniowy poprzez strone Enermaxa lecz nikt nie odpowiada. Kasy na kupno nowego zasilacza na razie nie posiadam więc chciałbym skorzystać z opcji gwarancji producenta. Proszę o pomoc. Dzięki

 

Edit. Znalazłem listy Enermaxa o których całkowicie zapomniałem widnieje na nich data 13.12.2012.

Edytowane przez Spider

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałeś wraz z nim kartę gwarancyjną?

Potrzebny jest dowód zakupu (paragon, faktura)- Ty swój sprzęt wygrałeś- powinieneś mieć tzw "protokół przekazania nagrody".

Piszesz o jakichś listach- może to to?

 

http://forum.android.com.pl/f906/gwarancja-przy-konkursie-378813/

 

http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/446174,gwarancja_na_towar_wygrany_w_konkursie_obowiazuje_takze_bez_paragonu.html

 

Być może brak odpowiedzi na Twój formularz zgłoszeniowy wiąże się z tym, że nie podesłałeś skanu faktury/paragonu (bo ich z oczywistych względów nie masz)- podeślij im skan tych listów (jeśli jest w nich mowa o wygranej).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć dzięki za odpowiedz, wiesz co karty gwarancyjnej nie dostałem czy też paragonu, faktury. Mam natomiast 3 listy w których jest napisane że to ja wygrałem ten sprzęt i jaki to jest i gdzie został wygrany wraz z datą. Jak możesz to zerknij na nie czy to coś takiego ? i w razie co na który mogę się powołać bo w formularzu zgłoszeniowym na stronie Enermaxa mogę dodać tylko 1 plik jako załącznik. Ksero przyjmują czy tylko oryginał dokumentów. Pozdrawiam

 

th_DSCN1512_zpsb7d2e56b.jpg th_DSCN1514_zps2e962358.jpg th_DSCN1515_zps35526f01.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka mała informacja dla potomnych którzy też szukają pomocy w sprawie gwarancji ENERMAXa

 

Dostałem odpowiedz i okazuję się że proszą o wysłanie paczki bezpośrednio do ich siedziby w Niemczech za granicą z kopią dokumentów i opisem usterki (po angielsku). Koszt wysyłki ja pokrywam a oni zwrotną. To tyle. Pozdrawiam i dzięki jeszcze raz wszystkim za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie właśnie przed chwilą wrócił do mnie zasilacz z serwisu enermaxa i chyba robią sobie jakieś żarty nie dość że zasilacz nadal jest niesprawny, komputer co prawda uruchamia się ale zaraz zawiesza na tym zasilaczu to na dodatek jedno ze złączy z tyłu jest przylutowane na odwrót i po podłączeniu do niego komputera, komp nie startuje jak poprzednio przed wysyłką. Jestem mega rozczarowany. Powiedzcie mi co teraz z tym zrobić nadal reklamować ? Dodaję fotki.

 

th_DSCN18391_zps7be58de1.jpg

 

th_DSCN18401_zps56940292.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie porób zdjęcia i im wyślij z notatką,że odebrałeś wadliwy towar,dodaj że to z ich winy i nalegasz .. a z reszta co bedziesz sie paprał z gnojami!!Pisz do naszego suportu http://www.enermax.pl ,mają we wszystkich językach więc to wszystko.Jesteśmy w UN i gwarancja obejmuje wszystkie kraje i jeżeli będą nalegać że musisz wysłac do DE to napisz im,że wyślesz im a oni niech sobie wysyłają nawet do bolivi,hu.. cie to obchodzi zasilacz wygrałeś na terenie naszego kraju więc niech teraz sie martwią.Ostro z nimi a zmiękną.Po za tym ktoś poinformował Cie że zasilacz musi lecieć do DE??jezeli tak to dlaczego niby??

Edytowane przez Drizz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drizz dzięki wielkie za wiadomość, jutro porobię wszystkie fotki z notką i wyślę. Poprzednio zgłaszałem awarie tego zasilacza właśnie przez http://www.enermax.pl/service/support. i dostałem odpowiedz że jeśli chce aby gwarancja została uwzględniona muszę wysłać zasilacz na swój koszt do DE a oni pokryją wysyłkę zwrotną,więc i tak zrobiłem na podany adres w Niemczech wysłałem zasilacz. Wysyłka tego nie jest tania i szkoda było by znów ładować kasę w następną. Najlepiej jakby to było na terenie polski. Normalnie ręce i nogi opadają jak dostajesz sprzęt z powrotem w stanie jeszcze gorszym niż poprzednio. Już po pierwszym spojrzeniu na zasilacz gdy ujrzałem to złącze odwrotnie przylutowane to już wiedziałem że nie będzie ciekawie, i się nie myliłem. Majster po prostu zamienił odwrotność tego złącza aby po prostu z niego nie korzystać, ta linia 12V prawdopodobnie jest uszkodzona. Paczka wróciła z 2 dokumentami Lieferschein i Moją poprzednią notką z opisaną awarią z ich podpisem " FIXED". Nie wiem tylko jak dodać wszystkie zdjęcia które jutro porobię do tego supportu na enermax.pl gdyż w formularzu zgłoszeniowym mogę dodać max 1 dokument w postaci faktury, zdjęcia.

Edytowane przez Spider

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc tak opisz problem na ich meila i wyslij im wszystkie zdjecia,w między czasie wypełnij formularz i też wyslij.W meilu napisz,że nie wyobrażasz sobie a nawet nie ma takiej opcji żebys wysyłał na własny koszt po raz drugi i ewentualnie jeżeli masz ponieść koszty to wyślesz do nich a oni niech wysyłają dalej gdzie chcą.Najważniejsze jest sformułowanie meila tak żeby im w piety poszło i po drugie meil ma byc krótki,treściwy i poniekąd chamski(ale bez przesady) :D

 

 

 support@enermax.pl

Edytowane przez Drizz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i się porobiło od ostatniej ich naprawy (3 miesiące temu) zasilacz padł chyba na dobre. Wczoraj podczas przeglądania neta zaczęło coś śmierdzieć i nagle pojawiła się kupa dymu z tyłu kompa. Wystraszony natychmiast wyłączyłem dopływ prądu i mówię sobie oho już po kompie ale na szczęście po podłączeniu zasilacza zastępczego komputer żyje. Mówię wam wystraszyłem się jak nigdy, pismo w sprawie tej awarii też już złożyłem.

Edytowane przez Spider

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie czasy,zamiast wymieniac naprawiają i nóż się uda doczekac na koniec gwarancji.W piśmie napisz o natychmiastowa wymiane zasilacza z zaznaczeniem "NA NOWY" bo różnie te cymbały rozumieją,jak paczka dojdzie z powrotem to sprawdź a nastepnie podpisz,t4rudno niech kurier czeka,miej to w tyle.Zgadza sie przesyłka ok nie zgadza z powrotem.I miej aparat,żeby porobić zdjęcia jak rozpakowujesz itd. pisze z własnego doświadczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mineło już paręnaście dni i nadal brak odzewu z ich strony, normalnie ręce i nogi opadają. Jak myślicie czy podjechanie do dystrybutora enermaxa w celu zapytania o pomoc w czymś pomoże ? Mam akurat ich w swoim mieście i jak ma to w czymś pomóc to jutro wsiadam w samochód i jadę. Jak myślicie ? Nie odpuszczę im.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, coś się ruszyło dostałem odpowiedz. Że nie istnieje inna możliwość jak wysyłka do Niemiec a jako odszkodowanie za dodatkowy koszt wysyłki i kłopoty proponują wymianę zasilacza na model Revolution X’t 730W lub dodanie czytnika kart ECR301. Wysyłać jeszcze raz ? Może z tym modelem nie będzie problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, nowy zasilacz przed chwileczką do mnie dotarł w foli nie odpakowywany. Mam w związku z tym kilka pytań czy taki sprzęt można sprzedać z papierami jako gwarancja ? Czy kupujący przejmuje gwarancje po mnie mimo że na dokumentach widnieje moje Imię i Nazwisko ? Pytam o to bo 2 tygodnie temu zakupiłem normalnie w sklepie inny zasilacz by mieć sprawny komputer i szkoda na darmo odpakowywać ten od enermaxa. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak,ważny jest dokument sprzedaży a nie kto i gdzie go nabył.Do producenta,serwisu czy gdzie tam ma być wysłany,wysyłasz dowód zakupu a adres gdzie przesyłka ma być dostarczona z powrotem ustalasz na poczcie czy u kuriera.Więc jak najbardziej możesz go sprzedać z gwarancja aleee...... no właśnie,musisz zaznaczyć ,że gwarancja jest po za PL i tyle.Pozdrawiam

 

Tak z ciekawości ile ,chcesz za niego??

Dopisz ,że ma certyfikat 80+Gold 

Edytowane przez Drizz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha rozumiem dzięki. Co do sprzedaży to nie wiem dokładnie ile można by było za niego wziąć, być możliwe że pójdzie do kompa znajomego. Na razie leży i czeka a jak to mówią jeść nie woła :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...