pho Opublikowano 3 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2014 Cześć, ostatnio AVG zablokowało mi dziwne pliki które chciały się pobrać, najprawdopodobniej jakiś keylogger. Postanowiłem wykonać skan OTL i FRST, lecz tak naprawdę nie potrafię ich przeanalizować czy wszystko jest ok i potrzebuje w tym pomocy. http://wklej.org/id/1546407/<--- OTL http://wklej.org/id/1546410/<--- FRST Z góry dzięki za analizę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolobos Opublikowano 5 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2014 Brak addition.txt z FRST, nie mowiac juz o zbednym extras.txt z OTL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pho Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 Sorry już dołączam: http://wklej.org/id/1549455/- Addition.txt http://wklej.org/id/1549456/- FRST.txt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolobos Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2014 Nie widac nic ciekawego w logach. Obok frst.exe utworz plik fixlist.txt z zawartoscia:HKLM-x32\...\Run: [] => [X]HKU\S-1-5-21-3066235982-3237654569-703798099-1000\...\Run: [ASRock A-Tuning] => [X]HKU\S-1-5-21-3066235982-3237654569-703798099-1000\...\Run: [ASRockHDMISwitch] => [X]HKU\S-1-5-21-3066235982-3237654569-703798099-1000\...\RunOnce: [AsrOMG_Day0] => [X]HKU\S-1-5-21-3066235982-3237654569-703798099-1000\...\RunOnce: [AsrOMG_Day1] => [X]HKU\S-1-5-21-3066235982-3237654569-703798099-1000\...\RunOnce: [AsrOMG_Day2] => [X]HKU\S-1-5-21-3066235982-3237654569-703798099-1000\...\RunOnce: [AsrOMG_Day3] => [X]HKU\S-1-5-21-3066235982-3237654569-703798099-1000\...\RunOnce: [AsrOMG_Day4] => [X]HKU\S-1-5-21-3066235982-3237654569-703798099-1000\...\RunOnce: [AsrOMG_Day5] => [X]HKU\S-1-5-21-3066235982-3237654569-703798099-1000\...\RunOnce: [AsrOMG_Day6] => [X]S3 AsrSetupDrv; \??\C:\Windows\SysWOW64\Drivers\AsrSetupDrv.sys [X]S3 EraserUtilDrv11313; \??\C:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\EENGINE\EraserUtilDrv11313.sys [X]S3 GPUZ; \??\C:\Windows\TEMP\GPUZ.sys [X]EmptyTemp:W FRST wybierz Fix. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pho Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2014 Dzięki, tak zrobiłem. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...