Jump to content
kucyk

Jaką kartę graficzną kupić?

Recommended Posts

Rozmawiałem z Milansem - na temat "cichości" nie wie nic...

 

Słuchajcie... jest taka sprawa...

 

 

http://www.sirius.pl/komputery/towar_cenni...56bit_PCI-.html

 

http://www.sirius.pl/komputery/towar_wyszu...t_PCI-E_TV.html

 

Którą wybralibyście? Zależy mi na ciszy... różnica cenowa to aż... 100zł

 

Pomóżcie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm no tak - wtedy taki MSI 8800GT + Zalman wyszedłby mnie tyle samo co Gigabyte Rev.B + FanMate2

 

Teraz pytanie czy to jest dużo lepsza opcja? Cichsza? Wydajniejsza? Czy z tego MSI jeszcze coś wyciągnąć idzie?

 

Czy nie stracę gwarancji ściągając chłodzenie z MSI?

 

Help :)

 

Nie powiem, ta opcja bardziej mi się podoba :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, polećcie coś do zastosowań "profesionalnych".

Zajmuje się softem CAD/CAM.

Wiem, że jest Quadro, wiem, że jest FireGL, ale takie "zabawki" kupuje się razem ze stacjami roboczymi.

W domu zostają zwykłe karty.

Podpowiem, że soft, który używam "preferuje" karty ATI (Radek X850 jest o około 30% wydajniejszy od GF8800 <- nie, nie ma pomyłki).

Karta najlepiej z pasywnym chłodzeniem, "modowalna" do FireGL, z dwoma wyjściami DVI (nie potrzebuję HDMI).

Przedizał cenowy, powiedzmy 400PLN max.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawa wyglada tak, że szuykam jakiejs grafiki za ok 200 PLN pasywnej. Moj wybór padł na 8600GT. Musi być pasywna.

 

Ogolnie, nie gram praktycznie w ogole, jednak chce cos z serii 8xxx bo jestem ciekaw jak rozwinie sie opcja wykorzystywaniem GPU do innych obliczen, nie tylko grafiki.

 

Mógłby mi ktos wskazać jak sie maja wydajnosciowo do siebie wersje z DDR2/3 oraz z 256/512 RAM?

 

Do czego oplaca sie doplacac, a do czego nie? Max rozdzielczosc jesli juz to 1280x1024.

 

Przykladowe karty na ktore patrzyłem:

 

http://allegro.pl/item345958709_nowy_gainw...dr3_128bit.html

http://allegro.pl/item344136817_gigabyte_g...box_gw_36m.html

http://allegro.pl/item345837185_sparkle_ge..._tv_dvi_pc.html

 

Moglby ktos skomentować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam! Panowie i Panie mam niezły zgryz... Mój kumpel kupuje sobie nowy sprzęt i ma swój stary za sprzedaż a że dzielenie kompa z bratem zaczyna mnie nieco męczyć zastanawiam sie nad kupnem i skompletowaniem drugiego blaszaka. Byłaby to płyta asusa a8n-e (na chipsecie freezone CU) pod 939 , procek Athlon 64 4000+ (jądro Sandiego 2.4@3.15GHz) plus freezone Al-Cu , pamiątki ECC 2x512GB (idą gdzies na 440MHz bo to DDR1 ;]) i myślę o Fortronie 550W (niby na +12V ma 36A) z allegro za 90zł http://allegro.pl/item342686784_fortron_55...c_promocja.html . Kupno części już praktycznie jest przesądzone i teraz rodzi się pytanie... Jaką grafikę wybrać żeby proc i pamiątki zbytnio nie ograniczały jej możliwości a zarazem po roku no może dwóch i zmianie platformy (pewnie na quadda) jeszcze dało się pograć na wspomnianej graficzce??? Zastanawiam się pomiędzy Radeonem 3870 np. http://allegro.pl/item345405599_sapphire_r..._3870_hdmi.html albo GF 9600GT np. http://allegro.pl/item342998271_gigabyte_9...urbo_force.html ..... Nieodzowną zaletą tej 2 karty jest pasywny system chłodzenia i fabryczne podkręcenie (podejrzewam że po założeniu wiatraczka będzie można sie jeszcze pobawić w OC ) . Aaaaa no i chce się zmieścić w granicach góra 550zł za samą grafikę ( co i tak będzie najdroższe ze wszystkich podzespołów;D)...

 

Z góry dziękuje za opinie i porady!

 

Pozdrawiam! kfazar.

Edited by kfazar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm.... tej opcji nie brałem pod uwagę, ale właściwie.... Jednakże ciągle pozostaje pytanie czy aby reszta podzespołów (proc, pamiątki) nie będą zbytnio ograniczały możliwości karty graficznej (chodzi mi o tzw wąskie gardło)... Jeżeli da sie przełknąć tą stratę wydajności zważywszy na przyszłą modernizację (grafika docelowo ma zostać tylko reszta do upgreadu po jakimś roku) można by się pokusić i o 8800GT... Czekam na następne opinie i w miarę możliwości o jakieś linki (niestety w tej chwili cierpię na chroniczny brak czasu na szperanie po necie, praca i inne obowiązki mi sie zwaliły na głowę a na sprzęt muszę się w miarę szybko zdecydować:/ ).

 

Pozdrawiam! kfazar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kim. ------------ wszystko zależy od tego, do czego ta karta ma służyć; nie ma definitywnej odpowiedzi na tak lub na nie. Weź pod uwagę rozdzielczość monitora, gry w które grywasz/planujesz kupić i zdecyduj. Jednemu wystarczy 7300GT a drugiemu mało 98xx ;-) 8800GT jest bardzo dobrą kartą, tak jak i 9600GT. Z dużą dozą prawdopodobieństwa znajdziesz w sieci testy swoich gier w swojej rozdzielczości. Zobacz jak która karta się sprawuje i która bardziej Ci odpowiada. Skoro nie widać różnicy, po co przepłacać ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrzebuje grafe do zastoswan biurowych, dobra jakosc obrazu i fajnie jakby LifeForSpeed na tym poszedl. No i zeby miala ciche ale skuteczne chlodzenie.

 

Troche szukalem ale za duzo roznych modeli i opini o nich i nie mam pomyslu.

Plyte proc itp. juz mam takze zintegrowana odpada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Niedawno poskladalem kompa i ze wzgledu na niekompatybilny ram ze zintegrowana grafika musze dokupic jeszcze karte graficzna i tu powstaje pytanie jaka?? Zastanawiam sie na tym KLIK lub nad tym KLIK.

 

Moja konfiguracja to:

Phenom 9500

Asus M2A-VM

4gb ramu 800mHz

2xhdd+1xdvdrw

Thermaltake toughpower 600W

Niekoniecznie musza to byc te ktore podalem moze macie jakies inne pomysly w podobnej cenie?

Dzieki i pozdro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Niedawno poskladalem kompa i ze wzgledu na niekompatybilny ram ze zintegrowana grafika musze dokupic jeszcze karte graficzna i tu powstaje pytanie jaka?? Zastanawiam sie na tym KLIK lub nad tym KLIK.

 

Moja konfiguracja to:

Phenom 9500

Asus M2A-VM

4gb ramu 800mHz

2xhdd+1xdvdrw

Thermaltake toughpower 600W

Niekoniecznie musza to byc te ktore podalem moze macie jakies inne pomysly w podobnej cenie?

Dzieki i pozdro!

Z tych 2 modelów wybrałbym 3850...możesz się pakować jeszcze w serię 2xxx bo masz mocne PSU jednak trzeba iść z duchem czasu i ja moim skromnym zdaniem nie polecam :) W dzisiejszych czasach warto dołożyć do 512mb na pokładzie...AMD/ATI ostro ceną walczy więc zarówno 3850 jak i 3870 w wersjach 512mb ddr3/ddr4 dostaniesz w naprawdę przystępnej cenie. Alternatywą za niecałe 400zł może być EVGA 8800GS...znajomy powiada, że ładnie się kręci, a i Crysisa z zestawu można sprzedać, więc wyjdzie 350zł ma middendowy sprzęt. Ewentualnie szukaj 9600GT...ostatnio NOWE Inno3D widziałem za 430zł, używki dostaniesz jeszcze taniej. Osoba od której jutro kupuje 88GT, pod koniec miesiąca ma mieć 96GT Leadteka za 400zł, więc jak możesz poczekać to czekaj, ale myślę że za tą kwotę znajdziesz spokojnie coś na aukcjach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszukaj GF9600GT albo jak masz troche więcej kasy to 8800GT 512MB.

 

EDIT

 

..:::SiekieR:::.. widziałeś że ceny w funtach więc raczej komp w brytani siedzi?? ;)

Widziałem...widziałem...niech Cię o to nie boli Twoja rozczochrana :) A w UK z cenami raczej nie gorzej niż u Nas...pamiętam, że przynajmniej na 88GT w listopadzie tak tak nie żyłowali, bo sam miałem chrapkę na Zotaca from UK xD Ale wiadomo ceny z USA ze słabym dolarem nie przebije ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano w UK, dzieki za pomoc wlasnie zamowilem 3850 256mb bo 512 byla sporo drozsza a nie mysle o kompie jak o konsoli bo xbox 360 stoi obok pieca. Jak chcecie jakies wyniki z testow to walcie na PM w poniedzialek

Edited by smyk_82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Zastanawiam się nad kupnem karty graficznej, pomyślałem, że napiszę tutaj, może coś doradzicie.

 

Wymagania:

- sprzętowe dekodowanie H264

- DX 10

- wsparcie dla HDTV

- złącze PCI-E

- pamięć 256-512MB

- cena ~ 300zł - max 350zł

 

Jak myślicie, co będzie dobrym wyborem w tej cenie? Myślałem nad ATI HD 3650, chciałbym jeszcze pograć w takie gierki jak Crysis, Assassins Creed, COD4 itp.

 

Sprzęt jaki posiadam to proc Athlon 64 4200 x2 (podkręcony do 3GHz), pamięci to patrioty 2GB LLK (800MHz CL4). No i zasiłka Chieftec 420W :)

 

Proszę o pomoc w wyborze, a może warto jeszcze poczekać kilka miesięcy, aż te karty dalej stanieją?

 

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

jaka kupic karte do ok. 1000 zl?

myslalem nad kupnem 9800gtx ale po przeczytaniu 1 testu odechcialo mi sie tej karty

 

reszta sprzetu ktory chce kupic jesli ma to jakiekolwiek znaczenie to

 

DFI LanParty DK 35 Solid Raid /intel P35/

Intel Core 2 Duo E8400 / 3.0 Ghz, 6MB, 1333MHz

Mushkin 4GB (2x2GB) PC800 CL4 XP

 

zasilacz mam chifteca 400

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam Epoxa 8RDa+ i Bartona 2500 miałem karte Ati radeon 9550 ale cos zaczeła swiecic roznymi kolorami !! Co polecacie kupic? Jaka karte pod AGP ?

Max jakiś GF6600, ale pomyśl nad zmianą platformy na AM2/LGA775. Lepiej na tym wyjdziesz.

 

187 9800GTX to niezłą grfika. Jesli za 800zł dostaniesz to warto ją brać, jak nie to 8800GTS 512MB.

Share this post


Link to post
Share on other sites

9800gtx od galaxy jest za 839zł a 8800gts od galaxy 869zł sa to ceny ze sklepu esc gdzie planuje zlozyc kompa

 

roznica w cenie mala ale jak bedzie z wydajnoscia?? wg testow jest podobna ehh sam juz niewiem...

niechce kupic i puzniej zalowac....z poczatku chcialem 8800gt ale ceny troche spadly wiec mozna sobie pozwolic na wiecej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.