Skocz do zawartości
Ryba003

Ograniczenie prędkości w p2p - Multimedia

Rekomendowane odpowiedzi

Od kilku dni mam dziwną sytuację. Mam limitowany transfer torrentów do około 250kB/s (niezależnie od trackera, publicznego czy prywatnego u którego zawsze leciało pełną prędkością łącza).
Internet 60mbit Multimedia. Dostawca zarzeka się że w żaden sposób nie limituje transferu p2p, zresztą nie zauważyłem żeby kiedykolwiek to robili.
Sytuacja jest taka sama na 2 komputerach (i smartfonie). 
Zarówno łącząc się przez router jak i bezpośrednio z modemem Multimedii. 

 

Test w uTorrent wskazuje że mam łącze 2mbit/2mbit, natomiast ściąganie z www idzie pełną prędkością łącza (ok. 7,5 MB/s)

Testy robiłem jeszcze Glasnostem i tam również przez protokół bittorrent tam również maksymalna wykazana prędkość łącza oscylowała w granicach 2mbit/s

 

Co może być przyczyną bo już nie mam pomysłu? Jak rozmawiać z dostawcą bo czuje że robią ze mnie idiotę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Multimedia ogranicza prędkość p2p, do 250kb/s właśnie. Można to obejść kupując VPN (koszt koło 4-5$ miesięcznie) i łącząc się z nim przy pobieraniu - wówczas masz pełną prędkość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie takie same objawy mam od 19-20 grudnia w Gdyni. Wcześniej bez problemu. Skąd Doko wiesz, że ograniczają do 250kbs? Kontaktowałeś się może z nimi? Bo w regulaminie nic nie ma, ani też nie znalazłem innego wątku w którym ktoś by potwierdził taki limit, co nie zmienia faktu, ze limit jest i wynosi dokładnie 250kbs.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To samo Gdynia Pustki Cisowskie.

Multimedia 60mbpodłączona 5.01.2015.

 

Modemorouter Cisco EPC 3928 uzywany 2 tygodnie następnie wizyta technicznego wymiana na Moją prośbę na inny (miał być modem a przywieżli modemorouter) Arris TG862S.

 

W najbliższym czasie zostanie wyłączona funkcja/tryb BSM (Bezprzewodowa sieć multimedialna) i nastąpi wymiana na modem co wg mnie powinno wpłynąć pozytywnie.

U mnie ograniczenie na utorrent oscyluje między 200kB a 250kB. Ewidentnie problem po stronie MM. Zrobili to na wzór Vectry i też zostały "zgapione" od nich sprzęty które można kontrolować tylko przez ich informatyków.

 

Napisze jak już dotrze modem i podłącze pod świeżo zakupiony router TP LINK TL - WR841N który podobne jest best sellerem i ma mieć wpływ na to iż nie powinno być dużej różnicy przy połączeniu komputerów kablem czy bezprzewodowo.

 

 

..Już jest ok.

Edytowane przez bLiNgPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ustawieniach klienta

- Włączenie szyfrowania protokołu na wymuszanie (forced)

- Losowe przydzielanie portów nasłuchu

- Włączenie limitu jednoczesnych połączeń (w zaawansowanych w BC: network.max_connections(i może z drugim connections komenda też, nie pamiętam)

 

Lub zmiana klienta. Coś może pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam napisałem o problemi do multimedii na dział pomoc techniczna i  na drugi dzień dostałem telefon że coś zmienili na moim modemie i już sciąga max transferem ok 8mb/sek czyli ewidętnie była to blokada z ich strony. Piszcie do nich może coś zdziałacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mam ten sam problem. internet 12 Mb a od połowy grudnia ograniczenie do ok 200 kB dla ściągania plików p2p.

Dzwoniłam do Multimedii 2 tygodnie temu, ale powiedzieli że z ich strony wszystko ok. Dodam, że jestem kobietą, więc trudno mi było wdawać się w techniczne dyskusje.

Spróbuje jeszcze raz się z nimi skontaktować, bo bardzo mnie ta sytuacja drażni.

Czy możecie poradzić jak z nimi rozmawiać? Co jeszcze można w tej sprawie zrobić?


Czy mógłbyś powiedzieć, co dokładnie do nich napisałeś?

Edytowane przez Natka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam internet z MultiMediów 60Mb ( światłowód z maksymalną przepustowością 500Mb ) na wszystkich testach internetowych pokazuje około 70Mb - 80Mb

 a na torrentach idzie maksymalnie 20Mb-22Mb  (2MB/s-2,2MB/s) Po telefonie do MM ze zgłoszoną 

awarią dostałem odpowiedź że wszystko u nich w porządku i wina leży po mojej stronie. Sprawdziłem 

swoje łącze na dwóch różnych komputerach, z różnymi klientami sieci torrent, z ruterem i bez rutera 

bezpośrednio wpinając kompa do modemu MM i za każdym razem było to samo czyli torrenty obcięte do max 2,2MB/s.

 Test na glasnost pokazał że sieci p2p nie są przycięte ale glasnost sprawdza prędkość tylko do około do 1,4 MB/s a u mnie

 p2p są przycięte do około 2,2MB/s. Przez pierwsze półtora miesiąca ok kupna tego łącza torenty 

chodziły z prędkością 7,4MB/s  a teraz nie:). ps Napiszę jak się skończy moje użeranie z multimediami.

Pozdrawiam wk****ony klient multimediów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo, internet 60Mb/s a prędkość P2P max. 2,2MB/s (ok. 20Mb/s) Najpierw myślałem, że to wina mojego laptopa, potem routera i całą sieć domową od 2 tygodni rozmontowywałem na lewo i prawo. 4 różne routery, setki różnych konfiguracji ale dzisiaj mnie oświeciło, że to wina MM. Zajęło mi to aż tyle czasu ponieważ nigdy żadnych limitów na łącze nie miałem nakładanych i nawet mi przez myśl nie przyszło, że to może być wina Multimedii.

 

Mam z nimi umowę od 2009r. i pierwszy raz takie ceregiele się pojawiają. Osobiście tego tolerował nie będę i jeżeli to nie zostanie naprawione to zrywam umowę i idę do UPC i mówię poważnie, bo wcale nie płacę najmniej więc pewnej jakości wymagam. Tym bardziej, że umowa mi się nagle nie zmieniła więc jest to czyste zagranie foul-play ze strony operatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś tu zaglądnie to proponuję jako czasowe rozwiązanie zmianę adresu MAC routera podłączonego do modemu multimedii lub adresu MAC karty sieciowej komputera, jeżeli ten jest podłączony bezpośrednio do modemu. Następnie zresetowanie modemu. Zmiana tego adresu spowoduje zmianę przypisanego adresu IP a z tą zmianą zniknie "magicznie" limit. Przetestowane u siebie i działa. Oczywiście "usterka" została już zgłoszona do działu technicznego. Oczywiście oni nie byli w stanie mi wytłumaczyć dlaczego chodzi wolniej niż powinno. Stwierdzili również, że wysłany przeze mnie do nich mail nigdy nie dotarł mimo tego, że dostałem wiadomość potwierdzającą odebranie wiadomości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...