dodeliusza Opublikowano 16 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2015 Cześć, potrzebuję nowego komputera. Nie znam się na tych sprawach, nie mam za dużo czasu i pieniędzy, więc pytam, żeby uniknąć skuchy. Jestem tłumaczem, komputer będzie wykorzystywany do pisania i przeszukiwania internetu. I właściwie tylko tyle, ale musi działać sprawnie i nie zawieszać się przy np. otwartych kilkunastu kartach i kilku dokumentach. Musi być bardzo mobilny i w miarę możliwości solidny, bo co kilka tygodni będzie zwiedzał lotniska. W związku z tym długi czas trzymania baterii jest mile widziany, tak jak stosunkowo niewielkie rozmiary i przede wszystkim niewielka waga. Miałam Asusa Seashell, który szwankował w ciepłych krajach (touchpad tajemniczo przestawał działać w krajach o wysokiej wilgotności powietrza), a po nieco ponad roku zepsuł się zupełnie. Dlatego teraz wolę dopytać o jakość. W którymś z wcześniejszych tematów pojawił się Lenovo s210, czy to najlepsza opcja za mniej niż 1500 zł? Może jest coś jeszcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechotnik Opublikowano 16 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Żeby nie zawieszał się "przy np. otwartych kilkunastu kartach i kilku dokumentach", przydałby się dysk SSD. Każdy mechaniczny po jakimś czasie zwalnia, a te laptopowe 5400 obr./min to już padaka. Podejrzewam, że z takim budżetem trudno będzie znaleźć solidnego lapka z SSD. Ten z linka ujdzie, tylko przy dużej liczbie otworzonych dokumentów i aplikacji będzie mielił jak każdy HDD. Edytowane 16 Stycznia 2015 przez grzechotnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...