kasia.i Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Cześć :) Jestem tu pierwszy raz, chciałabym się dowiedzieć co zrobić z takim uszkodzeniem jak na zdjęciu. Ultrabook jest na gwarancji. Czy ona to obejmuje? Jakie są ewentualne koszty naprawy? Może mogę to czymś zabezpieczyć (skleić? :P) Z góry dziękuję za wszelką pomoc :) Edytowane 20 Stycznia 2015 przez kasia.i Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2015 Jakie zdjęcie . Ja w twoim poście nic nie widzę . Może zapomniałaś umieścić albo jakiś problem po stronie forum / hosta zdjęcia . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasia.i Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2015 Jakie zdjęcie . Ja w twoim poście nic nie widzę . Może zapomniałaś umieścić albo jakiś problem po stronie forum / hosta zdjęcia . A teraz? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Pąknięcie koło zawiasu. Ciężko będzie to na gwarancji naprawić. No chyba że to jakaś wada modelu, to można próbować pod rękojmię podnieść. I udowodnić że wadliwie dobrany materiał spowodował usterkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemtin1 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Samsung już nigdy nie wyrobi sobie opini producenta dobrej jakości produktów przez ten plastik... Choćby nie wiadomo co zrobił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Wypadałby to rozebrać i sprawdzić, czy zawiasy, ramka matrycy się trzymają z pękła tylko obudowa - wtedy można coś pokleić lub nawet zostawić. Jeśli ta obudowa jest elementem konstrukcyjnym, klejenie nie będzie rozwiązaniem trwałym. Co do gwarancji, różne cuda się zdarzają. Musisz poczytać o serwisie Samsunga, czy ludzie chwalą czy psioczą na każdym forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ancient Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Przy prawidłowym traktowaniu klientów przez serwis powinni to wymienić bez problemu na gwarancji. Patrząc po zdjęciu nie widać, żeby było to uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika np od uderzenia, a raczej od naprężeń czyli słabego materiału. Niestety jak serwis się uprze to może być ciężko.Z racji że nawiasy często są połączone z obudową w tym miejscu to raczej nie powinno się pogorszyć, a sklejenie tego może pomóc na krótką metę. Jak się to zostawi, to niestety po jakimś czasie problem może wystąpić przy drugim zawiasie, ale nie musi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemtin1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Mi samsung nie uznał gwarancji zmywarki w której po roku przerdzewiał zbiornik na soł. Po roku zbiornik na sół przerdzewiał. Po roku. To była moja wina bo wsypałem sół do pojemnika na sół w zmywarce, a w instrukcji nigdzie nie jest napisane że to niezbędne- takie było wytłumaczenie, długo się z nimi kłóciłem ale nic to nie dało. Mało tego po około 2,5 roku zepsuła mi się płyta indukcyjna również od samsunga, oczywiście już po gwarancji. Lodówka od samsunga- nie działa już wyświetlacz. Została tylko pralka, piekarnik i mikrofala, również od samsunga- ciekawe na ile. Tak więc w nowym domu nie mam zmywarki ani nie mam na czym robić obiadu więc używam starej elektrycznej pojedyńczej płyty grzewczej z przed 25 lat. A Ty wierzysz że mu uznają na gwarancji pęknięcie obudowy przy zawiasie? :wink2: Edytowane 22 Stycznia 2015 przez GeMtin1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ancient Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Wszystko zależy od serwisu. W telefonie tej marki "ułamała mi się" taka blokada do zaślepki do portu microUSB ewidentnie uszkodzenie mechaniczna do tego możliwie przez użytkownika. W serwisie powiedzieli, że telefon nie naprawialny i wymienią na nowy. Żeby było zabawniej, znalazłem w necie tą zaślepkę do samodzielnej (lub przez nieoficjalny serwis) wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Różnymi grupami produktów jednej firmy mogą się zajmować różne serwisy. Róże może też być podejście do klienta. Np pewna znana firma robi laptopy, płyty główne, k. graficzne. O ile z reklamacjami płyt głównych czy kart graficznych ludzie przechodzili drogę przez mękę, w laptopach potrafili wymienić obudowę, bo napisy/znaczenia się starły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...