Skocz do zawartości
sequndos

Dying Light

Rekomendowane odpowiedzi

Testował ktoś nowego patcha? Był do pobrania wczoraj rano przez krótki czas na steamie jako beta, w internecie ludzie piszą że jest ogromna poprawa z optymalizacją. Ktoś to potwierdzi? I najważniejsze czy działa już normalnie vsync nie powodując spadku wydajności?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Po śmierci traci się "punktów przetrwania" - co to są te punkty przetrwania?

2. Czy nocne eskapady i zagrożenie - te poważne (głównie chodzi o potwory) zawsze oznaczone jest na mapie w postaci kropki?

 

3. Po zmierzchu można chodzić normalnie czy z kilometra potwory słyszą że gracz wyszedł ze "schronu" i wszystko zbiega się z pobliskiej okolicy?

 

Pozostaje dalej pytani co to są te Punkty Przetrwania?

Czy to jest exp zbierany podczas gry?

Edytowane przez Marucins

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

1.4.0 Patch Notes
14 lutego - Modlin_Techland
List of fixes in version 1.4.0:

 

Hardware, performance & stability issues

• Resolved various stability issues

• Numerous general performance optimizations

• Significantly reduced RAM memory usage

 

Gameplay issues

• Added option to disable film grain video effect.

• Fixed the issue with reaching Survivor Rank 25

• Optimized video memory management to eliminate “ResizeBuffers failed 0x887a0005” error message

• Fixed extremely long load times that some users were experiencing

• Resolved issues with unlocking certain achievements

• Fixed the issue with ammo disappearing from player’s inventory when attempting shooting challenges

• Resolved issues with Personal Statistics menu

• Fixed problems with using keys assigned to gameplay features during chat

• Fixed duplicating weapons exploit

 

Be-the-Zombie mode

• Fixed the ‘infinite spit’ exploit in Be-the-Zombie mode

• Fixed several issues with connecting to games when playing as the zombie

• Added additional tools for tracking network issues

 

Game data integrity (modding)

• Games can be modded

• Modded games will not work online with original unchanged versions

• Modded games will work with other identically modded games

 

Graphical Bugs

• Resolved extremely low resolution textures on certain objects regardless of texture quality settings

 

Linux specific improvements:

• Fixed motion blur switching via main menu

• Fixed messaging when playing cross-platform session

 

Known issues we are still working on:

• Screen flickering when using dual-GPU setups

• Radeon support on Linux platforms

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ograł ktoś trochę więcej godzin? Prawda, że im dalej w las tym gorzej? Że na pierwszy rzut oka gra sprawia genialne wrażenie, ale im dalej się gra tym jest słabiej?

 

Co kto woli.

Na pierwszej lokacji czułem się jak w miksie FarCry z Dead Island. Generalnie słabo. Potem fabuła się rozkręciła. Przyszły lepsze questy.

Obecnie na drugiej lokacji czuję się jak w miksie Assassin's Creed z Dead Island. Chyba lepiej od pierwszej, ale nadal jakoś tak dziwnie.

 

Co nie zmienia faktu, że Dying Light wessało mnie i trzyma już jakieś 3 dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da się tu przeżyć w nocy w ogóle? Dopiero co zacząłem grać, w sumie to tylko chwilę pograłem. Doszedłem do momentu kiedy po raz pierwszy latam z gołą dupą w nocy, spierniczam ale po pierwszej zadyszce zaraz mi sie na głowę zwaliło pełno stworów, których rurką z 30 dmg nie zatłukę i oczywiście trup na miejscu. Mam nadzieje, że tak teraz ciągle gra nie będzie wyglądała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch 1.5 - 'Hard Mode' - release notes

Features:

* Hard Mode added
* National outfits added
* 4 outfits as a reward for finishing the story campaign added
* Over 50 new weapons added
* New weapon rarity level – extremely rare Gold weapons added

Gameplay:

* Various balance tweaks of weapons, loot chests, shops and crafting
* Various improvements to game quests
* Improvements in natural movement flow

Technical:

* Resolved various stability issues including co-op
* Improved overall game performance

Visuals:

* Various improvements in world and character art

Be the Zombie:

* New option to enable zombie invasions with co-op disabled added

Linux specific improvements:

* Added AMD Radeon support (Please note - the NPC dialogue lip-sync will be enabled in a future patch)
* Improved performance significantly
* Fixed glitch when changing resolution
* Improved mouse scroll speed in map menu
* Disabled SSAO and AA options (TBD)
* Fixed minor rendering issues
* Fixed screenshots capturing
* Fixed crashed related to audio driver

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie,

czy na moim sprzęcie gra ruszy na ustawieniach lepszych niż minimalne?

 

Phenom II 960T @ 6 rdzeni @ 4GHz

DDR 2 800MHz 6GB

Radeon 7870 XT 2GB  @ 1170MHz/6200MHz

SSD 128GB

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez KuASY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy to jest normalne? 

Dziwne, do czasu gry na początku zanim nie wyszedłem na zewnątrz to gra była płynna w 1920x1080 i tekstury wysokie.

Potem makabra, zresztą grafika jest cienka i takie wymagania!?

Metro ma sporo lepszą grafikę i grałem na dużo mocniejszych ustawieniach grafiki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 1024x768

Ta gra ma małe wymagania, rozdziała FHD w pomieszczeniach było 70-90 FPS. Wystarczy zmniejszyć odległość rysowania obiektów ja miałem koło 50% . Po za tym ile już tego na YT było ? 100% widoczności zmniejszało FPS 4-krotnie.... Wiec jeśli nie masz pojęcia Zaodrze to się nie wypowiadaj i idź precz :P 

 

KuASY z tego co pamiętam to miałem opcje wysoko średnio wysoko w tej kolejności.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra ma małe wymagania, rozdziała FHD w pomieszczeniach było 70-90 FPS. Wystarczy zmniejszyć odległość rysowania obiektów ja miałem koło 50% . Po za tym ile już tego na YT było ? 100% widoczności zmniejszało FPS 4-krotnie.... Wiec jeśli nie masz pojęcia Zaodrze to się nie wypowiadaj i idź precz :P

 

KuASY z tego co pamiętam to miałem opcje wysoko średnio wysoko w tej kolejności.

 

oj już idę jaśnie panie co się na żartach nie zna i nie potrafi rozszyfrować emotek na końcach wypowiedzi. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odległość rysowania mam całkiem na min.

Wszystko wył, i nadal gra ma ledwo 30FPS :(

Coś jest nie tak ewidentnie.

 

http://www.techspot.com/review/956-dying-light-benchmarks/page3.html

 

na pclolu też robi test ale nie będę tutaj linka do tego wrzucać :P ale wychodzi na to że ten twój sprzęt powinien to uciągnąć nawet w FHD na przyzwoitych ustawieniach.

 

proponuję na początek odpal msi afterburner razem z OSD i podglądaj obciążenie CPU, GPU, ilość użytej pamięci RAM, VRAM itd.  możesz dodatkowo zapuści HWINFO ale on potrafi robić przycinanie na ekranie także zacznij od AF. 

 

jeżeli to nic nie wykaże proponuję postawić na świeżo system na innym dysku żeby nie rozwalać tego co już masz jeżeli okaże się że to nie pomoże.

 

ten tutaj łopatologicznie wyjaśnił jak to odpalić sobie OSD w AF:

 

 

 

podsumowując jeżeli ci wyjdzie obciążenie wszystkiego na 100% tzn że komp nadaje się do modernizacji zresztą i bez tych testów ja bym go zmodernizował. sam się ostatnio przyglądałem takiej oto konfiguracji:

 

http://allegro.pl/procesor-intel-core-i5-3330-3-0ghz-lga1155-sprawny-i5298143873.html

http://allegro.pl/plyta-glowna-gigabyte-ga-b75m-hd3-i5315273000.html

http://www.morele.net/pamiec-geil-gel38gb1600c9dc-498329/

 

dodatkowo można to dołożyć:

http://allegro.pl/gtx-680-z-gelid-icy-vision-rev-2-i5309553328.html

Edytowane przez zaodrze244

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już wszystko śmiga w 1920x1080 bez AA, tekstury,cienie max, roślinność również max. Nie aktualizowała mi się gra, teraz mam 1.5.2 chyba i jest mega lepiej ;) Więc nie widzę sensu zmiany kompa ;)

Edytowane przez KuASY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już wszystko śmiga w 1920x1080 bez AA, tekstury,cienie max, roślinność również max. Nie aktualizowała mi się gra, teraz mam 1.5.2 chyba i jest mega lepiej ;) Więc nie widzę sensu zmiany kompa ;)

Ale przydalby ci się podstawy z obsługi komputera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...