Vika Opublikowano 18 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2015 Dzień dobry, bardzo potrzebuję wiedzy fachowej, ponieważ mam router D-LINK-400, korzystam z niego już 3 rok. Zawsze trudno mi uzyskać internet przez niego, ale udaje się. Tym razem przyjechałam po raz kolejny z ferii do akademika, no i znowu mi nie chcę działać poprawnie, wiem, że coś jest źle w konfiguracji, bo w semestrze zimnym działał. Więc, tak, łączy się z laptopem i cały czas - brak dostępu do internetu. Internet kablowy działa dobrze. Ja mogę korzystać z internetu tylko za pomocą wi-fi, ponieważ mam złamane wejście kablowe i aby uzyskać internet muszę kabel trzymać palcem :) Wykorzystuję - Windows 7 Ultimate. Serdecznie proszę o pomoc, które info muszę jeszcze podać? Ustawiam router już 2 dni i konfiguruję wi-fi, wszystko niby jest ok, wcześniej działało, a teraz brak dostępu do internetu :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 18 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2015 Reset routera - wszystko daj na automat, bo widzę, że masz słabe pojęcie, kabel z internetem podpinasz pod lan czy wan? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vika Opublikowano 19 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2015 Robiłam reset nie jeden raz,kabel podpinam pod wan, ogólnie znam procedurę, dlatego nie wiem, czemu mi nie działa, chyba router już zepsuł się :-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...