shaneXXII Opublikowano 25 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Witam, Potrzebuje pomocy z konfiguracją sieci. Z racji tego że jestem trochę zielony w temacie konfiguracji sieci proszę w miarę łopatologiczne tłumaczenie. Mam router ASUS RT-N66U podłączony do sieci i chciałbym podłączyć do niego przez wifi WRT54GL, tak aby móc pod niego podłączyć przez LAN inne urządzenie. Po przeczytaniu kilku wątków na forach sam nie wiem czy to ma być access point czy bridge, a może inna opcja. Gdyby niejasne było o co mi chodzi załączam super grafikę :-D Edytowane 25 Lutego 2015 przez shaneXXII Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CarrionCrow Opublikowano 25 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2015 RT-N66U jako access point, WRT54GL jako klient. Jak dokładnie to poustawiać musisz zobaczyć w dokumentacji lub popróbować różnych ustawień (głównie w WRT, bo Asus już pewnie działa jako access point). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shaneXXII Opublikowano 25 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2015 Jak zmienię na access point w RT-N66U to nie będę miał internetu w komputerze stacjonarnym który jest podłączony przez LAN do RT-N66U Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KaszpiR_ Opublikowano 1 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Linking_Routers Wybierz client bridged - wtedy komputery sie widza w sieci. Client mode pozwala odseparowac sieci. A jesli masz polaczenie miedzy sieciami kablami elektrycznymi (np w domku jednorodzinnym) to sugerowalbym raczej http://pl.wikipedia.org/wiki/Power_line_communication. Edytowane 1 Marca 2015 przez _KaszpiR_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...