Sir Conceptz Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2015 Witam serdecznie, Mam pewien problem z internetem od kilku dni. Zrywa mi połaczenie z internetem co kilka-kilkanaście minut na kilka sekund do max kilku minut. Jakakolwiek gra online czy streaming wideo kończy się zerwaniem transmisji po max. 20-30 minutach. Problem jest tylko na jednym komputerze (stacjonarny, lista sprzętu poniżej, połączenie przewodowe z routerem/modemem). Modem pochodzi od providera (Vectra) a jest nim Cisco EPC3925. Na laptopie i smartphonie wszystko jest ok, problem tylko jest na stacjonarnym. Czy szyfrowanie całego dysku TrueCryptem może powodować takie objawy? Szyfrowałem dysk kilka dni temu i praktycznie pokrywa się to z czasem od kiedy zauważyłem problem. Comodo nie wykrywa żadnych "nieproszonych gości" w systemie. Sprzęcior: Western Digital Caviar Blue, 3.5\'\', 1TB, SATA/600, 7200RPM, 64MB cache HyperX 2x4GB 2400MHz DDR3 Non-ECC CL11 DIMM XMP Predator Series Asus DRW-24F1ST E-Green 24x SATA Corsair CS Series 650W Asus Radeon R9 290, 4GB Crucial MX100 256GB <- Ten dysk jest szyfrowany ASRock Z97 EXTREME3, Z97 Intel Core i5-4690K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ancient Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2015 Szyfrowanie TrueCryptem to nie jest w ogóle dobry pomysł, jako że nawet twórcy nie zalecają korzystania z niego http://truecrypt.sourceforge.net/. W przypadku windowsa prostą alternatywą jest bitlocker. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sir Conceptz Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2015 BitLockera nie mogę użyć (nie mam edycji Pro Windowsa, legalny 8.1). Dysk rozszyfrowałem, ale nic to nie dało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ancient Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2015 Sprawdź czy problem występuje po odinstalowaniu comodo. To dobry pakiet, ale potrafi "gryźć" się z wieloma usługami.Problem może też leżeć po stronie dostawcy, kontaktowałeś się w tej sprawie z Vectra? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sir Conceptz Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2015 Sprawdź czy problem występuje po odinstalowaniu comodo. To dobry pakiet, ale potrafi "gryźć" się z wieloma usługami. Problem może też leżeć po stronie dostawcy, kontaktowałeś się w tej sprawie z Vectra? Kontaktowałem się z Vectrą, ale okazało się, że to jest banalny problem - uszkodzony kabel. Co prawda powinienem zacząć od sprawdzenia kabli, jednak nie były one ruszane, nigdzie się nie obcierają, ale jednak zdarzają się cuda ;-) Dzięki za chęci. Temat do zamknięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...