Skocz do zawartości
diablo23

Radeon 9600Pro i kilka testów w 3DMark

Rekomendowane odpowiedzi

Była prośba o wyniki więc podaję

 

Podaję z 3DMarka 2001SE i 2003

 

Karta nie podkręcona czyli standartowo chip 400Mhz i pamięc 300(600)

Catalysty 3.5(ustawienia standartowe) i WinXP Prof ENG + SP1

 

Nie wiem jak jest w 3dMarku z synchronizacją bo jak widziałem to

obraz był w 60Hz:((

3DMark 2001

Rozdzielczość 1024x768 - wszystko standart

 

3DMark Score 11070

Game 1 - Car Chase - Low Detail 122.9 fps

Game 1 - Car Chase - High Detail 63.8 fps

Game 2 - Dragothic - Low Detail 191.4 fps

Game 2 - Dragothic - High Detail 106.8 fps

Game 3 - Lobby - Low Detail 169.5 fps

Game 3 - Lobby - High Detail 78.2 fps

Game 4 - Nature 62.9 fps

Fill Rate (Single-Texturing) 1018.6 MTexels/s

Fill Rate (Multi-Texturing) 1577.9 MTexels/s

High Polygon Count (1 Light) 45.5 MTriangles/s

High Polygon Count (8 Lights) 10.1 MTriangles/s

Environment Bump Mapping 170.2 fps

DOT3 Bump Mapping 135.9 fps

Vertex Shader 147.2 fps

Pixel Shader 199.1 fps

Advanced Pixel Shader 118.0 fps

Point Sprites 15.7 MSprites/s

 

Teraz rozdzielczość 1280x1024

 

3DMark Score 8817

Game 1 - Car Chase - Low Detail 102.3 fps

Game 1 - Car Chase - High Detail 56.5 fps

Game 2 - Dragothic - Low Detail 136.7 fps

Game 2 - Dragothic - High Detail 83.8 fps

Game 3 - Lobby - Low Detail 135.3 fps

Game 3 - Lobby - High Detail 71.1 fps

Game 4 - Nature 42.3 fps

Fill Rate (Single-Texturing) 1015.5 MTexels/s

Fill Rate (Multi-Texturing) 1582.9 MTexels/s

High Polygon Count (1 Light) 42.4 MTriangles/s

High Polygon Count (8 Lights) 10.0 MTriangles/s

Environment Bump Mapping 136.2 fps

DOT3 Bump Mapping 85.4 fps

Vertex Shader 121.2 fps

Pixel Shader 125.6 fps

Advanced Pixel Shader 78.0 fps

Point Sprites 12.4 MSprites/s

 

 

3DMark 2003 - wszystko standart

 

Rozdzielczość 1024x768

 

3DMark Score 3334 3DMarks

GT1 - Wings of Fury 122,1 fps

GT2 - Battle of Proxycon 20,9 fps

GT3 - Troll's Lair 19,3 fps

GT4 - Mother Nature 19,6 fps

CPU Score 529 CPUMarks

CPU Test 1 56,2 fps

CPU Test 2 9,9 fps

Fill Rate (Single-Texturing) 900,8 MTexels/s

Fill Rate (Multi-Texturing) 1538,3 MTexels/s

Vertex Shader 10,5 fps

Pixel Shader 2.0 29,2 fps

Ragtroll 13,6 fps

No sounds 37,9 fps

24 sounds 33,7 fps

60 sounds 31,4 fps

 

 

Rozdzielczość 1280x1024

 

3DMark Score 2388 3DMarks

GT1 - Wings of Fury 88,1 fps

GT2 - Battle of Proxycon 14,1 fps

GT3 - Troll's Lair 13,3 fps

GT4 - Mother Nature 15,4 fps

CPU Score 526 CPUMarks

CPU Test 1 55,9 fps

CPU Test 2 9,8 fps

Fill Rate (Single-Texturing) 914,6 MTexels/s

Fill Rate (Multi-Texturing) 1558,6 MTexels/s

Vertex Shader 10,3 fps

Pixel Shader 2.0 21,1 fps

Ragtroll 10,1 fps

No sounds 37,6 fps

24 sounds 33,9 fps

60 sounds 31,5 fps

 

Pozdrówka

Ps. Jakby ktoś chiał abym wykonał jakieś dodatkowe testy to niech da znać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cienko . Ja na swoim GF 4 Ti 4200 @ 290/570 na Athlonie 1700 @ 2200 mam W 3D MARKU 2001 SE 12900 PKT...

niechwalac sie ja na gf4ti4200 310@635 mialem 14000 w 3dmarku a i tak go sprzedalem i mysle nad zakupem tego r9600pro

teraz liczy sie 3dm2003 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cienko . Ja na swoim GF 4 Ti 4200 @ 290/570 na Athlonie 1700 @ 2200 mam W 3D MARKU 2001 SE 12900 PKT...

niechwalac sie ja na gf4ti4200 310@635 mialem 14000 w 3dmarku a i tak go sprzedalem i mysle nad zakupem tego r9600pro

teraz liczy sie 3dm2003 :D

diolek , mylisz się . Gry które w pełni wykorzystają DX9 pojawią się w większej ilości za 2 lata może :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od Doom' wzwyz gry(choc pewnie nie wszystkie) beda juz z DX9.Swiat sie kreci obecnie o wiele szybciej. Taki wymog czasu.Teraz warto zwracac uwage na karty z pelnym DX9 i najlepiej 128MB pamieci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

diolek , mylisz się . Gry które w pełni wykorzystają DX9 pojawią się w większej ilości za 2 lata może :)

A czy ty myślisz że 3D mark wykorzystuje w pełni DX.9?Tak sie składa że ten test nazwać testem dx9 jest troche nie rozsądne ponieważ na 5 gier testowych tylko jedna korzysta z DX9 , reszta z dx7 i dx8.1.W ogóle ten test jest to kitu , gry testowe wykorzystują PS1.4 co jest nie do spotkania w grach dx.8 , przez co GF4 jest udupiony w tym teście.Podsumowująć 3D mark to kupa nie games benchmark.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tylk znajdę czas to dorzucę test z Comanche 4.

 

Jeśli chodzi o kręcenie to muszę zdjąć radiator i zobaczyć co jest

pomiędzy nim a chipem. Obecnie udało mi się podkręcic tylko do 450Mhz,

a pamięci praktycnie nie da się ruszyć.

 

Tak że nie wiem jak niektóre serwisy osiągneły takie wyniki jeśli chodzi

o podkręcenie?

 

Jedno jest pewne jeśli chodzi o pamięci to trzeba czekać na jakiegoś VModa.

 

Jeszcze inna sprawa to mój zasilacz Chiftec 250W.

Bronię się rękami i nogami ale chyba nadszedł jago czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrob jeszcze benchmark comache 4 jest do sciagniecia na kazdej polskiej stronce komp , a i podkrec ja i pokaz wyniki 3dmarka  :)

Standartowe ustawienia dla comanche4 i karty to

 

przy 1024

45.81 fps

 

Co to jest ccr?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cienko . Ja na swoim GF 4 Ti 4200 @ 290/570 na Athlonie 1700 @ 2200 mam W 3D MARKU 2001 SE 12900 PKT...

niechwalac sie ja na gf4ti4200 310@635 mialem 14000 w 3dmarku a i tak go sprzedalem i mysle nad zakupem tego r9600pro

teraz liczy sie 3dm2003 :D

Zrobiłem coś odobnego 8) - do Ti4200 jest w (S)Marku01 dośc podobny, ale lepszy w OpenGL i (S)Marku03.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z paru testów wynikało że wersja 9600 PRo ma 256bitową magistrale i 8 potoków renderujących. A ta normalna wersja ma 128bity i 4 potoki czyli wersja Pro powinna być dużo szybksza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z paru testów wynikało że wersja 9600 PRo ma 256bitową magistrale i 8 potoków renderujących. A ta normalna wersja ma 128bity i 4 potoki czyli wersja Pro powinna być dużo szybksza.

Nie wiem o jakich testach mówisz.

Wszedzie piszą i jest to ogólnie wiadomo że 9600Pro ma 128bity i 4 potoki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z paru testów wynikało że wersja 9600 PRo ma 256bitową magistrale i 8 potoków renderujących. A ta normalna wersja ma 128bity i 4 potoki czyli wersja Pro powinna być dużo szybksza.

Nie wiem o jakich testach mówisz.

Wszedzie piszą i jest to ogólnie wiadomo że 9600Pro ma 128bity i 4 potoki.

http://www.vr-zone.com/reviews/Sapphire/9600Pro/

ale w innych jest tak jak piszesz 1 potok renderujący i 128bitowe pamięci.

Pewnie sie pomylili.

Swoją drogą ja chce kupić na początku września grafe a do tego czasu już ie będzie R9500Pro na PCB od 9700. I co mam wtedy kupić żęby mi ładnie HL2 śmigał??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tu ktos wykrecil wyzej 9600TX !!  

http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=36683

ja juz nic nie lapie z tych numerkow, przeciez 9600pro powinien byc lepszy od 9600TX !!

9600TX to nic innego jak 9500pro tylko z gorszymi pamieciami i prawdopodobnie robiona przez MSI :) dlatego 9600TX jest lepsze od 9600pro :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...