costi Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 http://www.pcgamer.com/the-strange-tale-of-a-cities-skylines-town-with-only-one-house/:lol: 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 Nie mogłem nawet suwaka odblokować...w ogóle zresztą chyba nie ma sensu, grafa i tak jest ok. Po co później i tak zjeżdżać w dół przy dużym mieście. Ty grasz na tym HD7770? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 25 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2015 R9 280x, nie edytowałem jeszcze syg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 26 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2015 To swobodnie powinieneś móc dać 250-300%. Różnica w jakości AA jest ogromna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuk Opublikowano 26 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2015 przetestował już ktoś mapkę? http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413791820 uploadowałem na szybko, więc nie dałem opisu, dużo kopalin, mniej żyznej gleby, wszystkie połączenia są dostępne dość oryginalna rzeka - na pewnym odcinku wyszło mi, że woda płynie pod prąd :wink2: moje pierwsze mapowanie, w weekend planuję zrobić realistyczną mapkę, może Wolin i Świnoujście, może Wrocław... dajcie jakieś hinty zwłaszcza jeśli chodzi o rozmieszczenie połączeń, etc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 26 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Zrobiłbym Skarżysko ale jak patrzę na tą świętokrzyską biedę to boje się budować cokolwiek "na wzrów" :D P.S. Jest jakaś nadzieja że pojawią się tunele, słyszał ktoś o planach twórców albo moderów? Edytowane 26 Marca 2015 przez Havoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuk Opublikowano 26 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2015 od siebie z modów polecam traficlights... można fajnie rozkorkować zwłaszcza ronda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 26 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2015 ... P.S. Jest jakaś nadzieja że pojawią się tunele, słyszał ktoś o planach twórców albo moderów? Tak. Kilka miesięcy temu (ok dwóch) była prezentacja gry w US. Kobieta mówiła że tunele są na ich liście priorytetów i powinny pojawić się w którymś z początkowych patchy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2015 Dziś przypadkiem natrafiłem na yt na filmik, gdzie jakiś gostek dawał porady jak budować miasto. Jeden z filmików pokazuje jak fajnie je zaplanował: Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 29 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2015 Dziś przypadkiem natrafiłem na yt na filmik, gdzie jakiś gostek dawał porady jak budować miasto. Jeden z filmików pokazuje jak fajnie je zaplanował: Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Cale miasto jest zakorkowane, za duzo skrzyzowan. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 30 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Nie oglądałem tego dokładnie ale nie widziałem zbytnio korków. Wspominał coś o że jedynie w przemysłowej ma lekki bajzel. Swoją drogą ciekawe czy w kolejnym patchu poprawią ruch uliczny i fizykę wody. Edit: ogarnąłem ze prawoklikiem zmienia się kierunek jednokierunkowych ulic przy aktywnym narzędziu do upgrade ulic. Edytowane 30 Marca 2015 przez Quave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) http://www.pcgamer.com/cities-skylines-next-update-the-most-substantial-to-date/?ns_campaign=article-feed&ns_mchannel=ref&ns_source=steam&ns_linkname=0&ns_fee=0 Już niedługo tunele i coś tam jeszcze... BTW Właśnie szlag trafił dwie godziny budowania przez zwieche kompa. Zapomniałem o zapisaniu... :wisielec: Chce mi się wyć do księżyca PS. Tak wiem że jest taki mod do zapisów automatycznych...obiecałem go sobie uruchomić... Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez rafa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuk Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2015 stare unixowe przyslowie... swiat dzieli sie na tych, ktorzy robia backup i na tych, ktorzy beda robic backup :> 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 19 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2015 Wieśki wieśkami i inne GTA a tu dziś patch 1.1.0 do Skylines wyszedł (dla mnie o wiele ważniejsze). Mamy tunele! :D Mechanizm świetny, jestem mega zadowolony. Jeszcze tylko europejskie miasta wypróbować (budynki narożne, budynek przy budynku itp)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 23 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2015 Tunele ok, ale nie widac ich domyslnie podczas budowy drogi, dopiero po zejsciu ponizej powierzchni. Nadal skopany ruch uliczny, 3 pasmowa autostrada i wszyscy jada lewym pasem, po 5 min korek przez cale miasto a 2 pasy puste.... Czekam na poprawienie tego. Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 19 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2015 Grunt to robić zjazdy z takiej autostrady raz z lewej raz z prawej strony. No chyba że mamy pecha i 90% aut jedzie w jedno miejsce.Ja walczę cały czas z koleją. Ogarnąć to tak, żeby nitki się nie blokowały to proste, rozdzielenie i stacja przeładunkowa na zew. nitkę. Ale zrobić tak, żeby przemysł nie grzał do jednej stacji a pociągi nie ustawiały się w kolejkę długości całego miasta to już ostra zabawa... ;/ Gdyby nie to, że w efekcie strefa handlowa nie ma towarów to bym to olał. Ale problem jest duży. A to co namodziłem ostatnio nawet mnie przeraża, bo już się gubię w ilości stacji i osobnych linii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 19 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2015 Niestety AI troche kuleje. Sam bawilem sie stacjami w okolo dzielnicy przemyslowej i jedna stacja (pierwsza wybudowana) miala gigantyczne obciazenie, ktoremu nie byla wstanie sprostac, reszta przyjmowala 1 pociag na jakis czas, przez wiekszosc czasu bedac bezczynna. Co do samochodow, to programisci poszli tam chyba na latwizne, jak samochod gdzies skreca w lewo, to wbija od razu na lewy pas, jak w prawo to na prawy, jak prosto to srodkowy i koniec zabawy. Tak wiec budowanie 4+ pasmowek mija sie z celem, maks to 3 pasmowa autostrada. Na PC mam save z dzielnica mieszkalna w ksztalcie kwadratu z obwodnica - autostrada w jednym kierunku dookola ze zjazdami i wjazdami co kilka skrzyzowan. Niezle sie to spisywalo i bez zadnych korkow, moze minimalne przy wjezdzie/wyjezdzie na glowna autostrade, ale tylko dlatego ze mialem tylko jedno takie polaczenie na spora dzielnice :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 19 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2015 Grunt to robić zjazdy z takiej autostrady raz z lewej raz z prawej strony. No chyba że mamy pecha i 90% aut jedzie w jedno miejsce. Ja walczę cały czas z koleją. Ogarnąć to tak, żeby nitki się nie blokowały to proste, rozdzielenie i stacja przeładunkowa na zew. nitkę. Ale zrobić tak, żeby przemysł nie grzał do jednej stacji a pociągi nie ustawiały się w kolejkę długości całego miasta to już ostra zabawa... ;/ Gdyby nie to, że w efekcie strefa handlowa nie ma towarów to bym to olał. Ale problem jest duży. A to co namodziłem ostatnio nawet mnie przeraża, bo już się gubię w ilości stacji i osobnych linii. Dokładnie, warto robić zjazdy w obie strony to ruch się rozkłada bardziej równomiernie. Z koleją faktycznie nie jest babol. Pasażerskie linie mam w ogóle osobnymi liniami bo towarowe skutecznie blokują wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2015 Jest patch! Jest dodatek After Dark Expansion!!! Jest tez mnóstwo poprawek błędów; czas budować testować ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2015 są już tunele czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Tunele juz dawno sa, tylko nie zawsze dobrze je pokazuje - tj. trzeba podczas budowy wejsc w budowanie drogi ponizej powierzchni. Edit: Poczytalem o dodatku i wprowadza sporo nowosci. Pierwszy raz w tego typu grach mozna walnac sciezke rowerowa czy buspasy :D Szkoda tylko, ze nie mogli dac tego w podstawce... beda teraz co kilka miesiecy dodatki dawac po kilkadziesiat zl. Tryb dnia i nocy ma byc w kolejnym/ch patchach w podstawce. Edytowane 25 Września 2015 przez Quave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2015 Buspasy od dawna też z workshopa można było mieć. Cudna rzecz. Bawicie się już tym AF? Warto te parę monet wydać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 29 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2015 Ja dopiero sie rozkręcam ale już mogę pochwalić np dworzec autobusowy jako centrum komunikacji. Można wiele linii z niego wyprowadzić i jest tam całkiem spory ruch wokół niego. W ogóle widać poprawione tekstury wielu rzeczy. Na początek jest nieźle. Minusem wiele modów nie działa i musiałem wszystkie wyłączyć i zacząć nowe miasto. Z czasem jak mody będą zaktualizowane to odpale swoje duże miasto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 1 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Buspasy od dawna też z workshopa można było mieć. Cudna rzecz. Bawicie się już tym AF? Warto te parę monet wydać? Z ws mam tylko mod na usuwanie zniszczonych budynkow. Testowalem jeszcze jakis od mniejszych parkow itp. Ale zabuzalo to gre calkowicie.Po za 5ym dawno nie gralem, bo aktualnie mecze wieska i czasami rundke csgo. Na buildera nie mam czasu zbytnio. Edytowane 1 Października 2015 przez Quave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 2 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2015 Zrezygnuje na razie z zakupu (a już miałem klikać buy it ;] ) Ale skoro AF jest w darmowej aktualce, a widzę, że sam expansion pack daje tylko budynki i "pierdółki" które już dawno były w modach.Na pewno wpadnie do koszyka za kilka tygodni ale z nadzieją, że dadzą jakieś promo albo bundla fajnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 27 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2016 (edytowane) Nie zna ktoś jakiegoś realnego testu które karty i jak sie sprawują w tej grze? Bo jakoś nic konkretnego nie mogłem znaleźć. O ile na standardowych ustawieniach wymagania są dość niskie o tyle z modem podnoszącym rozdzielczość tekstur dającym super efekty w wygładzaniu ilość fps mam w okolicy 15-25.. I z tego jednego powodu myślę o zmianie grafy tylko chciałbym wiedzieć jak to się kształtuje. Może ktoś zmieniał kartę w między czasie i opisze boosta itp.. Edytowane 27 Marca 2016 przez rafa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 27 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2016 (edytowane) Mógłbyś napisać który to dokładnie jest mod? Chętnie go sobie zainstaluje i sprawdzę jak działa. Edytowane 27 Marca 2016 przez zaodrze244 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 27 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2016 Dynamic Resolution Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 31 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2016 Gdyby jeszcze kogoś jak mnie kusilo do zakupienia "afterdark", to jest okazja jeszcze tylko dzis (chyba). http://lowcygier.pl/promocje-cyfrowe/wiosenna-wyprzedaz-gmg-gry-2k-capcomu-kalypso-keen-software-house-segi/ -circa 27zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 31 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) Meh, na Allegro bez zadnych kombinacji koszci 26,90 czyli cena w sumie standardowa, no chyba ze wyprzedaja kody z tej promocji. ;) Edytowane 31 Marca 2016 przez kelcior Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...