Skocz do zawartości
rafa

Cities Skylines

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mogłem nawet suwaka odblokować...w ogóle zresztą chyba nie ma sensu, grafa i tak jest ok. Po co później i tak zjeżdżać w dół przy dużym mieście.

Ty grasz na tym HD7770?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przetestował już ktoś mapkę? http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413791820

 

uploadowałem na szybko, więc nie dałem opisu, dużo kopalin, mniej żyznej gleby, wszystkie połączenia są dostępne

dość oryginalna rzeka - na pewnym odcinku wyszło mi, że woda płynie pod prąd  :wink2:

 

moje pierwsze mapowanie, w weekend planuję zrobić realistyczną mapkę, może Wolin i Świnoujście, może Wrocław... dajcie jakieś hinty zwłaszcza jeśli chodzi o rozmieszczenie połączeń, etc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłbym Skarżysko ale jak patrzę na tą świętokrzyską biedę to boje się budować cokolwiek "na wzrów" :D

 

P.S. Jest jakaś nadzieja że pojawią się tunele, słyszał ktoś o planach twórców albo moderów?

Edytowane przez Havoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

P.S. Jest jakaś nadzieja że pojawią się tunele, słyszał ktoś o planach twórców albo moderów?

Tak. Kilka miesięcy temu (ok dwóch) była prezentacja gry w US. Kobieta mówiła że tunele są na ich liście priorytetów i powinny pojawić się w którymś z początkowych patchy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś przypadkiem natrafiłem na yt na filmik, gdzie jakiś gostek dawał porady jak budować miasto. Jeden z filmików pokazuje jak fajnie je zaplanował:

 

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

 

Cale miasto jest zakorkowane, za duzo skrzyzowan.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie oglądałem tego dokładnie ale nie widziałem zbytnio korków. Wspominał coś o że jedynie w przemysłowej ma lekki bajzel. Swoją drogą ciekawe czy w kolejnym patchu poprawią ruch uliczny i fizykę wody.

 

Edit: ogarnąłem ze prawoklikiem zmienia się kierunek jednokierunkowych ulic przy aktywnym narzędziu do upgrade ulic.

Edytowane przez Quave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.pcgamer.com/cities-skylines-next-update-the-most-substantial-to-date/?ns_campaign=article-feed&ns_mchannel=ref&ns_source=steam&ns_linkname=0&ns_fee=0

 

Już niedługo tunele i coś tam jeszcze...

 

 

BTW

Właśnie szlag trafił dwie godziny budowania przez zwieche kompa. Zapomniałem o zapisaniu... :wisielec:

Chce mi się wyć do księżyca

PS. Tak wiem że jest taki mod do zapisów automatycznych...obiecałem go sobie uruchomić...

Edytowane przez rafa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wieśki wieśkami i inne GTA a tu dziś patch 1.1.0 do Skylines wyszedł (dla mnie o wiele ważniejsze).

 

Mamy tunele! :D

Mechanizm świetny, jestem mega zadowolony. Jeszcze tylko europejskie miasta wypróbować (budynki narożne, budynek przy budynku itp)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tunele ok, ale nie widac ich domyslnie podczas budowy drogi, dopiero po zejsciu ponizej powierzchni. Nadal skopany ruch uliczny, 3 pasmowa autostrada i wszyscy jada lewym pasem, po 5 min korek przez cale miasto a 2 pasy puste.... Czekam na poprawienie tego.

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grunt to robić zjazdy z takiej autostrady raz z lewej raz z prawej strony. No chyba że mamy pecha i 90% aut jedzie w jedno miejsce.
Ja walczę cały czas z koleją. Ogarnąć to tak, żeby nitki się nie blokowały to proste, rozdzielenie i stacja przeładunkowa na zew. nitkę. Ale zrobić tak, żeby przemysł nie grzał do jednej stacji a pociągi nie ustawiały się w kolejkę długości całego miasta to już ostra zabawa... ;/ Gdyby nie to, że w efekcie strefa handlowa nie ma towarów to bym to olał. Ale problem jest duży. A to co namodziłem ostatnio nawet mnie przeraża, bo już się gubię w ilości stacji i osobnych linii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety AI troche kuleje. Sam bawilem sie stacjami w okolo dzielnicy przemyslowej i jedna stacja (pierwsza wybudowana) miala gigantyczne obciazenie, ktoremu nie byla wstanie sprostac, reszta przyjmowala 1 pociag na jakis czas, przez wiekszosc czasu bedac bezczynna. 

 

Co do samochodow, to programisci poszli tam chyba na latwizne, jak samochod gdzies skreca w lewo, to wbija od razu na lewy pas, jak w prawo to na prawy, jak prosto to srodkowy i koniec zabawy. Tak wiec budowanie 4+ pasmowek mija sie z celem, maks to 3 pasmowa autostrada.

Na PC mam save z dzielnica mieszkalna w ksztalcie kwadratu z obwodnica - autostrada w jednym kierunku dookola ze zjazdami i wjazdami co kilka skrzyzowan. Niezle sie to spisywalo i bez zadnych korkow, moze minimalne przy wjezdzie/wyjezdzie na glowna autostrade, ale tylko dlatego ze mialem tylko jedno takie polaczenie na spora dzielnice :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grunt to robić zjazdy z takiej autostrady raz z lewej raz z prawej strony. No chyba że mamy pecha i 90% aut jedzie w jedno miejsce.

Ja walczę cały czas z koleją. Ogarnąć to tak, żeby nitki się nie blokowały to proste, rozdzielenie i stacja przeładunkowa na zew. nitkę. Ale zrobić tak, żeby przemysł nie grzał do jednej stacji a pociągi nie ustawiały się w kolejkę długości całego miasta to już ostra zabawa... ;/ Gdyby nie to, że w efekcie strefa handlowa nie ma towarów to bym to olał. Ale problem jest duży. A to co namodziłem ostatnio nawet mnie przeraża, bo już się gubię w ilości stacji i osobnych linii.

Dokładnie, warto robić zjazdy w obie strony to ruch się rozkłada bardziej równomiernie.

 

Z koleją faktycznie nie jest babol. Pasażerskie linie mam w ogóle osobnymi liniami bo towarowe skutecznie blokują wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tunele juz dawno sa, tylko nie zawsze dobrze je pokazuje - tj. trzeba podczas budowy wejsc w budowanie drogi ponizej powierzchni.

 

Edit: Poczytalem o dodatku i wprowadza sporo nowosci. Pierwszy raz w tego typu grach mozna walnac sciezke rowerowa czy buspasy :D Szkoda tylko, ze nie mogli dac tego w podstawce... beda teraz co kilka miesiecy dodatki dawac po kilkadziesiat zl. Tryb dnia i nocy ma byc w kolejnym/ch patchach w podstawce.

Edytowane przez Quave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dopiero sie rozkręcam ale już mogę pochwalić np dworzec autobusowy jako centrum komunikacji. Można wiele linii z niego wyprowadzić i jest tam całkiem spory ruch wokół niego.

W ogóle widać poprawione tekstury wielu rzeczy. Na początek jest nieźle.

 

Minusem wiele modów nie działa i musiałem wszystkie wyłączyć i zacząć nowe miasto. Z czasem jak mody będą zaktualizowane to odpale swoje duże miasto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Buspasy od dawna też z workshopa można było mieć. Cudna rzecz. Bawicie się już tym AF? Warto te parę monet wydać?

Z ws mam tylko mod na usuwanie zniszczonych budynkow. Testowalem jeszcze jakis od mniejszych parkow itp. Ale zabuzalo to gre calkowicie.

Po za 5ym dawno nie gralem, bo aktualnie mecze wieska i czasami rundke csgo. Na buildera nie mam czasu zbytnio.

Edytowane przez Quave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrezygnuje na razie z zakupu (a już miałem klikać buy it ;] ) Ale skoro AF jest w darmowej aktualce, a widzę, że sam expansion pack daje tylko budynki i "pierdółki" które już dawno były w modach.
Na pewno wpadnie do koszyka za kilka tygodni ale z nadzieją, że dadzą jakieś promo albo bundla fajnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zna ktoś jakiegoś realnego testu które karty i jak sie sprawują w tej grze? Bo jakoś nic konkretnego nie mogłem znaleźć.

O ile na standardowych ustawieniach wymagania są dość niskie o tyle z modem podnoszącym rozdzielczość tekstur dającym super efekty w wygładzaniu ilość fps mam w okolicy 15-25..

 

I z tego jednego powodu myślę o zmianie grafy tylko chciałbym wiedzieć jak to się kształtuje. Może ktoś zmieniał kartę w między czasie i opisze boosta itp..

Edytowane przez rafa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...