Skocz do zawartości
Kwiat

Jaki zasilacz do tej konfiguracji?

Rekomendowane odpowiedzi

Siema...no właśnie...mam zamiar kupić zasilacz..ponieważ w starym staje wiatraczek..a nawet oliwienie go nie pomaga:( Jestem zielony na temat zasilaczy więc was proszę o pomoc bo nie chcę kupić jakiegoś bubla. Mój komp to:

ASUS CUSL2(Intel 815), Pentium III 733 MHz, 256 MB SDRAM, HDD IBM 30GB 7200rpm, SoundBlaster 128, i ELSA ERAZOR III pro 32mb którą planuje wymienić na Radeona 9100(mam nadziej że zasilacz wytrzyma to:D)...

proszę pomóżnie jaki zasilacz wybrac. Z góry dzięki:)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeżeli mysi być nowy to feel za około 60 pln, jak nie musi byc nowy to forton z allegro za około 40 pln. Nie przejmuj się że te fortony mają po 250 W . W rzeczywistości to niejedna 400w (via Codegen) nieda im rady.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeżeli mysi być nowy to feel za około 60 pln, jak nie musi byc nowy to forton z allegro za około 40 pln. Nie przejmuj się że te fortony mają po 250 W . W rzeczywistości to niejedna 400w (via Codegen) nieda im rady.

Dokładnie tak jak napiasał Nicky...

Przy Twioim configu zasiłka nie musi byś z extra 1 - ligi.

Fortronek 250 -GTA z 40 zeta będzie aż nadto - czyli z dużym zapasem.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

THX...chodzi własnie o to że musze kupic nowy zasilacz ponieważ stary jest taki że wiatraczek w nim jest niestandardowej wielkości:(..i niestety te co są w sklepach nei mieszczą sie w zasialczu:( A co do tego FEEL-a to ilo watowy?? I czy on ma jakieś tam bajery itp.?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Feel jest 300W ale osobićie polecam jednak fortona jakupiłem feel bo stara zasiłaka się zjarała a ja szybko musiłem mieć kompa na chdzie wię brałem co było. Feel nie jest zły ale Forton to klasa sama w sobie

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi