Kwiat Opublikowano 5 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2003 Siema...no właśnie...mam zamiar kupić zasilacz..ponieważ w starym staje wiatraczek..a nawet oliwienie go nie pomaga:( Jestem zielony na temat zasilaczy więc was proszę o pomoc bo nie chcę kupić jakiegoś bubla. Mój komp to: ASUS CUSL2(Intel 815), Pentium III 733 MHz, 256 MB SDRAM, HDD IBM 30GB 7200rpm, SoundBlaster 128, i ELSA ERAZOR III pro 32mb którą planuje wymienić na Radeona 9100(mam nadziej że zasilacz wytrzyma to:D)... proszę pomóżnie jaki zasilacz wybrac. Z góry dzięki:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek198 Opublikowano 5 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2003 Jak ci staje wiatrak to tylko go wymień :!: Kup np. Sunona 80x80 bez kontroli obrotów przylutuj w miejsce starego :!:. A jak nowy zasilacz to do tego wystarczy z zapasem 250W Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicky Opublikowano 5 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2003 Jeżeli mysi być nowy to feel za około 60 pln, jak nie musi byc nowy to forton z allegro za około 40 pln. Nie przejmuj się że te fortony mają po 250 W . W rzeczywistości to niejedna 400w (via Codegen) nieda im rady. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgk5 Opublikowano 5 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2003 Jeżeli mysi być nowy to feel za około 60 pln, jak nie musi byc nowy to forton z allegro za około 40 pln. Nie przejmuj się że te fortony mają po 250 W . W rzeczywistości to niejedna 400w (via Codegen) nieda im rady. Dokładnie tak jak napiasał Nicky... Przy Twioim configu zasiłka nie musi byś z extra 1 - ligi. Fortronek 250 -GTA z 40 zeta będzie aż nadto - czyli z dużym zapasem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...