izistar Opublikowano 30 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2015 Hey mam takie pytanko jako iz jestem zielony w tych sprawach mam sobie komputer i jako monitor podlaczony do niego tv 42 cale od jakiegos czasu uzywam internetowej telewizji jako nie mieszkam w polsce i teraz mam takie pytanie kupilem niedawo drugi Tv 47 cali i chcialbym go podlaczyc do tego samego komputera w celu ogladanie programow na nim wlasnie, a na 42'ujce grac np w jakos gre i owe pytanie czy jestem w stanie to zrobic? Btw karta graficzna to GeForce 760 firmy gigabyte. z Gory dzieki za odp. pzdr Lukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adashi Opublikowano 30 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2015 No tak, jesteś w stanie to zrobić. Należy użyć opcji "rozszerzony pulpit". Jako główny monitor trzeba będzie ustawić ten, na którym zamierzasz grać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
izistar Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2015 No tak, jesteś w stanie to zrobić. Należy użyć opcji "rozszerzony pulpit". Jako główny monitor trzeba będzie ustawić ten, na którym zamierzasz grać. Oki fajnie dzia.:) a czy nie bedzie problemu z ustawieniem telewizji na pelen ekran na drugim monitorze? slyszalem ze po ustawieniu programu na pelen ekran najczesciej obraz przezuca wlasnie na glowny monitor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adashi Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2015 Zatem trzeba używać do oglądania aplikacji, która daje możliwość ustawienia na którym monitorze ma być obraz. Obecnie każda sensowna aplikacja powinna to umożliwiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...