Skocz do zawartości
ath

Deus Ex: Mankind Divided

Rekomendowane odpowiedzi

W tej poprawce coś popsuli bo już kilka razy wywaliło mi grę do pulpitu i zamknęło Steam oraz ikonki przedmiotów w ekwipunku są jakby nienaturalnie rozciągnięte ... pewnie znów skalowanie na monitorze 16:10 schrzanili ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja co prawda przespałem początkowe kłopoty z wersją PC - kończyłem dopiero Mad Maxa - ale po większej połowie gry muszę z bólem przyznać, że gra nie jest godnym następcą poprzedniej części ;-)
To co najbardziej boli, to wciąż puste, nieduże i sterylne miejscówki, jedynie Utulek przypadł mi do gustu :) Mimo wszystko, w erze wszędobylskich sandboxów, niejednokrotnie ogromnych i wypełnionych contentem, to co zawierają mapy najnowszego DE, to śmiech na sali, nie wspominając o tragicznym voice actingu, dennych pobocznych zadaniach i dość ubogiej fabule :D
Największą frajdę mam z wyszukiwania poukrywanych lokacji i hackowania, reszta jakoś mnie nie ciągnie ;-) Chyba dobrze, że nie kupiłem SP, z tym poczekam do wyprzedaży -75% :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi się podobało. Fabuła typowa dla Deus Ex, dobrze wprowadzone nowe/stare postacie, powoli pojawia się zarys pierwszego Deusa, ale wystarczająco dużo jest niedopowiedziane, żeby można było poprowadzić historię w różny sposób.

Nie zgadzam się z zarzutem co do map - Deus Ex to nie sandbox, oczekiwanie miasta rodem z GTA to nieporozumienie. Za to lokacje oferowały wiele dróg dojścia w różne miejsca, wiele lokacji można było przejść bez żadnego wystrzału. Jednocześnie strategia "na rympał" nie była tak penalizowana jak w Human Revolution.

 

Zakończenie trochę nagłe, przydało by się jeszcze kilka minut podsumowania po samej akcji, przed końcową sceną.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o to, żeby gra była sandboxem - w przypadku DE to by się nie sprawdziło - ale o to, by mapy były treściwsze, jeśli chodzi o poboczniaki i npc-ów :) Nie wspomnę (chociaż właśnie to robię :D )  o "tłumach" na ulicach i ich zachowaniu, tutaj lud z tła przypomina północnokoreańskie inscenizacje, robione pod garstkę turystów z zewnętrznego świata ;-)
Ale to oczywiście moja opinia, zapewne mocno subiektywna ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można się pogubić w tych "paczach". Niedawno PPC na stronie głównej informowało o nowym, a już mamy następny:

 

 

Patch build 592.1 changes:

    Fixed regression that was introduced in last patch: Walking speed is now fixed properly.
    Fixed regression that was introduced in last patch: Talos Rucker no longer spawns twice.
    AMD intro video now has a lower volume.
    Fixed an issue where clicking on some interactive objects, such as computers or keypads, could cause Jensen to unholster his weapon.
    Fixed an issue where some users had to create a new Windows account to be able to start the game.
    Fixed a crash when loading a savegame.
    Fixed an issue where SSAO could introduce some graphical artifacts.
    Fixed an issue in Breach where the Booster Pack open button would not be shown, even though the user had Booster Packs to open.
    Fixed issues with the dialogue selection wheel.


The following DirectX 12 changes are in this patch:

    Improved stability and performance.
    Major improvement to loading times.

 

http://steamcommunity.com/games/337000/announcements/detail/932635348308718139

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch build 616.0 changes:

 

  • New Breach content.
  • Breach UI improvements.
  • Addition of new Breach related achievements.
  • Prevent drawing a gun when exiting PC or terminal.
  • Fixed an issue where there was no prompt to exit the telescope that can be found in Prague.
  • Fixed an issue for black artifacts when SSR, MSAA 2x and Stereoscopic 3D are enabled.
  • Improved overall performance for DirectX 11 and 12.
  • DirectX 12: Fixed an issue where for some systems cinematics would be rendered as black.
  • DirectX 12: Fixed an issue where you would see rain splatters on Jensen while in-doors.
  • Various MSAA bug fixes.

https://steamcommunity.com/app/337000/discussions/0/276237094310982343/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie, czy byly do gry jakies dodatki? Bo chce kupić i znalazlem cos takiego - http://allegro.pl/deus-ex-mankind-divided-rozlam-ludzkosci-dlc-steam-i6844758566.html - można brać z tej aukcji, czy lepiej kupić jakąś paczke z dodatkami jesli w ogole byly?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlc pewnie trzeba dokupić osobno z jakimś season passem ale jak widzę że jest 1 misja i kosztuje 11 euro to dla mnie wystarczy. sam mankind divided jest za to świetny, wart tych 70-80zł na pewno. kupiłem human revolution i mankind divided żeby sobie pyknac w jakąs cyberpunkową strzelankę z dobrą fabułą i wciągnąłem obie częsci jednym tchem nie mogac się oderwać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...