Skocz do zawartości
ath

Deus Ex: Mankind Divided

Rekomendowane odpowiedzi

 
470851265.jpg
 

W majowym numerze magazynu Game Informer pojawi się zapowiedź gry Deus Ex: Mankind DividedWiększość oficjalnych szczegółów obecnie nie jest znana, ale zdradzono, że projekt tworzony przez twórców Deus Ex: Bunt Ludzkości, studio Eidos Montreal, zmierza w kierunku konsol PlayStation 4, Xbox One i komputerów PC.

Akcja rozegra się w 2029 roku, dwa lata po wydarzeniach przedstawionych w poprzedniej części. Gracze ponownie wcielą się w Adama Jensena, który ściga terrorystów korzystających z biomechanicznych modyfikacji. Bohater trafi do różnych zakątków świata, w tym do czeskiej Pragi, gdzie będzie musiał uporać się z oficerem Coalition of Human - Victorem Marchenko. Według informacji opublikowanych na rosyjskiej stronie Kanobu.ru, osoby liczące na możliwość przeniesienia zapisanych stanów gry z poprzedniej odsłony srogo się zawiodą. Deweloperzy bowiem nie przewidują możliwości zaimportowania plików, gdyż zakończenia starego tytułu nie będą mieć znaczenia w nowej odsłonie.


źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=91214

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ogromne oczekiwania wobec tego tytułu podobnie jak miałem do poprzedniej części, która im sprostała nawet z nadwyżką. Mechanika rozgrywki, grafika i najważniejsza w mojej opinii fabuła były genialne i sprawiły, że w sumie grę kupiłem.

 

Odnośnie tej części martwią mnie dwie sprawy: nie ma daty premiery oraz nie wiele wiemy o samej rozgrywce, jednak tak jak pisałem wyżej po poprzedniej części jestem w miarę spokojny o tą produkcję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaram się jak młody dzik na widok żołędzi :D

 

Szkoda tylko, że nie można importować save'ów :(

 

W dodatku skoro w nowej części też kierujemy Jensenem wygląda na to, że zakończenie Human Revolution, w którym się poświęcamy jest niekanoniczne :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to, ze zakonczenie Taggarta bedzie kanoniczne:

 

 

 

Dajcie spokoj z tymi importowanymi save'ami. Niech sie chlopaki skupia na wydaniu dobrej gry na miare Deus Ex: Human Revolution, niz na robieniu z tego serii, gdzie mozna sobie save'y importowac. Wybrali jedno zakonczenie i niech sie tego trzymaja.

 

Oby tylko nie chcieli zrobic tak jak w DE:HR, gdzie dodatkowo byla jeszcze ksiazka (Efekt Ikara, calkiem niezle czytadlo, polecam), DLC The Missing Link (bardzo dobre DLC, ja sie przy tym bawilem swietnie mimo tego, ze zostalo to wyciete z podstawki) oraz Deus Ex: The Fall (why?). The Fall bylo mocno powiazane z Icarus Effect, ale nie podobalo mi sie to nagle, glupie zakonczenie The Fall. Pal licho, ze to byl beznadziejny port z konsoli/smartfona, ale fabula zostala ucieta tak nagle.

 

Jeszcze jedno: oby tylko Michael McCann skomponowal muzyke, bo to co zrobil w DE:HR jak najbardziej zaslugiwalo na pochwaly.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada sie bardzo dobrze.Jestem ciekaw jak bedzie wygladala walka z wykorzystaniem broni bo nie ukrywam, ze w DX HR bylo troche sztywno i tak jak pisza w ktorejs gazetce, ludzie skupiali sie na skradaniu. Znowu tez zeby nie zrobili z tego bezmyslnej sieczki. Fajnie, ze glos jensena ta sama osoba podstawia. Na plus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z dotychczasowych informacji jakie do mnie dotarły, oglądnięciu trailera i odsłuchaniu muzyki (można sobie odblokowac za pomocą aplikacji), niestety wyczuwam tutaj co innego aniżeli spodziewałem się na wieść o kolejnej odsłonie. Trailer niemal bliźniaczo podobny do tego z Human Revolution, te same techniki, kolorystyka, klimat i styl muzyczny. Spodziewałem się czegoś bardziej świeżego, czegoś co wyróżniało by tę część od HR, a nie tylko nowi antagoniści, nowe augmentacje i sposoby walki. Do tego tylko lekko zmodyfikowany, bardzo podobny motyw muzyczny, który tutaj już nie ma tej epickości, za mało melodii, za dużo agresywnych tąpnięć, niespójny, chaotyczny.

 

Nie sądziłem, że kiedykolwiek dojdzie do takiej sytuacji, gdzie jako pierwszy wygłoszę lekko pesymistyczną ocenę na temat mojej gry numer jeden. Jestem wielkim fanem od korzeni serii. Wiem jedno, że jaka by ta gra słaba nie była, będę w nią grał przez całe lata, jako psychofan. Jednakże mam spore obawy, że otrzymamy swego rodzaju odgrzewany kotlet, po prostu kolejną część Human Revolution a nie zupełnie nowego Deus Ex'a. Myślę, że poprzedniczka jest na tyle dobrze wysmażonym kawałkiem mięcha, że jego odgrzewana wersja będzie przynajmniej równie dobrze smakować.

 

Na szczęście mamy dopiero garść informacji. Oby moje wszystkie negatywne prognozy okazały się po czasie srogą pomyłką.

Edytowane przez Włodi
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż, na końcu trailerka jest śliczny napis - Pre-Order Now, co oznacza prawdopodobnie, że wkrótce wystartuje przedprzedaż, więc chyba długo czekać nie będziemy - chociaż Wieśka Trzeciego już długo sprzedają i wciąż go nie ma :D
Nie obraziłbym się na IV kwartał tego roku, naprawdę nie miałbym nic przeciwko ;] a jeśli chodzi o samą grę, to bez gameplaya żadnego trudno cokolwiek wyrokować, jeśli chodzi o ew. rewolucję / odgrzewanie kotleta, ja tam wierzę w twórców, od premiery HR minęło już kilka latek, mieli kupę czasu na wypracowanie kolejnego szla-gieru i wątpię, żeby zrobili pachę ;-)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ot takie małe info. Zawsze to już coś.

 

"Scenariusz gry przewiduje natomiast, że weźmiemy udział w wydarzeniach prowadzących do pierwszego Deux Ex. Przypominamy, że jego akcja rozgrywa się w 2052 roku, natomiast Mankind Divided osadzony jest w 2029.
Jensen w grze pracować będzie dla Interpolu w jednostce "Task Force 29". Jego zadaniem będzie tropienie "odrutowanych" terrorystów zagrażających społeczeństwu. Po wydarzeniach z końcaBuntu Ludzkości firma Sarif Industries upadła, a Adam stał się członkiem antyterrorystycznej jednostki. Pikanterii doda fakt, że będzie w niej jedynym "odrutowanym" człowiekiem. Jak wspominaliśmy już poprzednio, misja zabierze go choćby do Pragi, w okolicy której powstał obóz-więzienie dla ludzi z wszczepami. Jednocześnie Adam będzie zbierał informacje dla grupy nazywającej się "Juggernaut Collective". Oczywiście jak to zwykle w Deus Ex bywa, żadnej ze stron nie będzie można obdarzyć bezgranicznym zaufaniem. Oczywiście w grze nie zabraknie także pociągających zza kulis poszczególnymi sznurkami Illuminatów, którzy towarzyszą grze od samego początku.
Eidos ujawnił także, że środowisko w grze będzie znacznie bardziej zróżnicowane, a ponadto pojawi się w niej więcej żeńskich przeciwników. Twórcy potwierdzili także, że da się całą grę przejść w cichy sposób, skradając się i unikając przeciwników."
 
Źródło: Gram.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Scenariusz gry przewiduje natomiast, że weźmiemy udział w wydarzeniach prowadzących do pierwszego Deux Ex.

 

Ciekaw jestem czy kiedykolwiek w serii będzie nam dane jeszcze raz powrócić do pierwszej mapy z pierwszego Deus Ex'a, mianowicie Liberty City Island.

 

Spoiler dotyczący Deus Ex: Invisible War:

 

Na końcu Invisible War można było podziwiać ruiny tej miejscówki, już na nowym silniku.

 

 

Przenieść się raz jeszcze do tej najbardziej chyba klimatycznej miejscówki w historii gier (jak dla mnie), zobaczyć to w odświeżonej wersji ze wszystkimi najnowszymi wodotryskami jakie oferuje technologia było by bezcenne. Nie wspominając już o zrekonstruowanej wersji bazy UNATCO z przygrywającym w tle motywem muzycznym w stylu Human Revolution jaki mogliśmy usłyszeć przez chwilę na pierwszym wprowadzeniu do biura Sarifa na samym początku tej gry.

Edytowane przez Włodi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pewnie dlatego, że nie dawno kończyłem GTA 4.

 

Swoją drogą miłym akcentem po napisach końcowych było pozwiedzać sobie wysepkę. Od razu poszedłem w doki, żeby ujrzeć ten sam widok co na początku DX1. ;)

 

 

Wysłane z mojego SHIELD Tablet

Edytowane przez Włodi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tam wrażenia po E3 ?

 

Dostaliśmy nowy, gameplay'owy trailer:

 

 

oraz demo technoligiczne DawnEngine:

 

 

Premiera zapowiedziana na bardzo wczesny 2016r., czyli realnie rzecz ujmując gry możemy się spodziewać za około rok. Osobiście jestem pod bardzo pozytywnym wrażeniem, zarówno Deus Ex'a, jak i całych targów. Duże wrażenie zrobiły na mnie również Tomb Raider, Fallout, Uncharted i The Last Guardian.

 

Niestety konferencja Square Enix wypadła strasznie biednie na tle konkurencji. Zainteresowanie ze strony widzów również mniejsze. Szkoda, że tak wybitne gry jak Deus Ex nie spotykają się z tak dużym zainteresowaniem jak prostackie w swej konsktrukcji Doom'y i tym podobne. Myślę, że seria nadal jest mocno nie doceniana, chociaż cieszy i tak duży sukces trójki i fakt że wiele osób dzięki temu sięgnęła do poprzednich części.

 

Zapraszam do dyskusji na temat gameplay'u i dema technologicznego i wreszcie spekulacji jak to wszystko będzie chodzić na naszych maszynach, w jaki sprzęt będziemy musieli się zaopatrzyć aby pograć komfortowo na maksymalnych ustawieniach.

Edytowane przez Włodi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tam wrażenia po E3 ?

 

[...]

 

Niestety konferencja Square Enix wypadła strasznie biednie na tle konkurencji. Zainteresowanie ze strony widzów również mniejsze. Szkoda, że tak wybitne gry jak Deus Ex nie spotykają się z tak dużym zainteresowaniem jak prostackie w swej konsktrukcji Doom'y i tym podobne. Myślę, że seria nadal jest mocno nie doceniana, chociaż cieszy i tak duży sukces trójki i fakt że wiele osób dzięki temu sięgnęła do poprzednich części.

 

[...]

Chyba oglądaliśmy 2 różne konferencje: Deus Ex, Tomb Rider, Just Cause 3, Hitman, FF VII Remake + kilka innych JRPG-ów, których nie pamiętam no i kurde KINGDOM HEARTS!

 

Mi się konferencja podobała nawet pomimo tego, że większa część była po japońsku ;) i z pewnością na wymienione tytuły będę czekał.

Nawet na Deus Ex, którego nie jestem wielkim fanem, to pokazany gamplay przypadł mi do gustu.

 

Dla mnie najsłabiej wypadło Nintendo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słabe w tej konferencji było to, że poszczególni prowadzący byli w większości drętwi - starali się (poza Japończykami) "dżobsować", ale kompletnie bez polotu, no i do tego ta zblazowana publika, która zapewne nadal nie przestawiła się na tamtejszą strefę czasową, albo po prostu pochlali ostro poprzedniego wieczora ;-)
Ofertę mieli za to zacną, większości z w/w tytułów nie odpuszczę, na FFVII się wręcz jaram, więc czekam, czekam i łapki zacieram ;-)

Wracając do DE - demo robi wrażenie, ciekawe jaki potwór uciągnie to wszystko w 60 klatkach ;-)

Edytowane przez Tom Ha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba oglądaliśmy 2 różne konferencje: Deus Ex, Tomb Rider, Just Cause 3, Hitman, FF VII Remake + kilka innych JRPG-ów, których nie pamiętam no i kurde KINGDOM HEARTS!

 

Mi się konferencja podobała nawet pomimo tego, że większa część była po japońsku ;) i z pewnością na wymienione tytuły będę czekał.

Nawet na Deus Ex, którego nie jestem wielkim fanem, to pokazany gamplay przypadł mi do gustu.

 

Dla mnie najsłabiej wypadło Nintendo.

Chodziło mi oczywiście o samą organizację pokazu (wielkość sali, mównicę jak w sejmie i japończyków przemawiających jak chiński dyktator, oraz ogólny brak pompy). Wystarczy porównać to z wyglądem konferencji Sony, czy Bethesdy w Dolby Theatre. Bo same gry były oczywiście zacne i właśnie dlatego dziwi ten kontrast. Nintendo jako jednej nie oglądałem (nie mają dla mnie nic ciekawego do zaoferowania), dlatego dla mnie najgorzej wypadło Square Enix.

 

Wysłane z mojego SHIELD Tablet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra prezentuje się świetnie. Zastanawiam sie tylko jak będzie wyglądać fabuła. Deus Ex Human Revolution był bardzo fajny ale trochę za daleko odszedł od spiskowego klimatu jedynki. Mam nadzieje, że w nowej odsłonie będzie więcej okazji by odkrywać sekrety tajnych organizacji, i więcej inspiracji prawdziwymi teoriami spiskowymi. Chciałbym też żeby zasady przyznawania XP trochę się zmieniły. System z Human Revolution zachęcał żeby hackować zamki nawet kiedy poznaliśmy kod dostępu.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie cieszy to, że lokacje mają więcej szczegółów i da się robić rozwałkę rzeczy. Podobno mają  "zbalansować" grę, aby obok skradania, system na rambo dawał uciechę oraz motywację w zdobywaniu expa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mamy 25 minut czystego gameplay'u.

 

 

W 12:46 przez infolink przemawia do nas Chikane Elias (?). Słuchając jego akcentu i tonu wypowiedzi, nie wiem czy Wam też, ale mnie na myśl od razu przychodzi jedynka, tam niektórzy też podobnie mówili i momentami to słychać. Podziw, że zwrócili uwagę nawet na taki szczegół. Wiele takich niuansów składa się na unikalny klimat tej serii, który na szczęście jest wciąż podtrzymywany mimo zmiany teamu.

Edytowane przez Włodi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy czasem w HR nie było tak, że Adam początkowo był człowiekiem bez ulepszeń, a później się to nieco zmieniło?

Jeśli tak to skąd w grze poprzedzającej będą u niego te ulepszenia?

Adam w zasadzie zaczynał HR z ulepszeniami (jego augmentacja jest w intro i trailerach). A Mankind Divided dzieje się po HR, a nie przed, więc nie widzę problemu ;)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...