Skocz do zawartości
ath

Deus Ex: Mankind Divided

Rekomendowane odpowiedzi

Chronologicznie to tak wlasnie jest. ;)

 

Mankind Divided niech bedzie przynajmniej tak samo dobry jak Human Revolution, to wtedy bede zadowolony. Niech tylko nie daja stworzyc czegokolwiek jakiejs innej firmie , tak jak to bylo w przypadku HR i walkami z bossami.

 

Przydaloby sie tez jakos kontynuowac watki z Icarus Effect i The Fall, bo na razie to jest tam czarna dziura. Prawdopodobne, ze w MD cos sie w tej materii ruszy, bo przeciez jest Juggernaut Collective, zatem spotkanie Anny Kelso i Bena Saxona jest niemal pewne.

 

Ja czekam... i chyba zainstaluje pierwszego Deus Exa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem ciekaw, czy kiedyś wyjdzie prequel HR i będzie można grać Adamem z przed wypadku. Osobiście chętnie odpoczął bym od wszczepów. Muszę przyznać, że korzystanie z nich to nie jest coś co najbardziej cenię w DX. Często robi się to z rozsądku, bo podpowiadają tu lepiej skorzystaj z tego, tam z innego, a równie dobrze można spokojnie przejść dany level bez używania żadnych ulepszeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś chce obejrzeć to tutaj jest najnowszy materiał z gry:

 

https://www.twitch.tv/deusex/v/71272260

 

Gameplay zaczyna się od 15 minuty i moim zdaniem jest klimat i będzie wykrywalność, a grafika pewnie jeszcze będzie dopracowana na PC bo to materiał pewnie z PS4.

 

Lub YouTube

 

http://www.youtube.com/watch?v=I5acI46z9Y4

Edytowane przez .PaVLo.
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klimat, który da się wyczuć na ulicach Pragi jest zupełnie odmienny, niż np na ulicach Detroit w pierwszej odsłonie. Wcale jednak nie jest według mnie gorszy. Jest to coś nowego i czegoś takiego zazwyczaj się oczekuje. Widać, że zrezygnowano ze złoto-czarnej kolorystyki. Niby trochę szkoda, bo lubię takie zabiegi art designerów, które są konsekwentne, proste i nadają emblemat danemu tytułowi. Mankind Devided jest widać czymś nowym i dobrze. Tak BTW, to chyba pierwszy raz w całej serii Deus Ex mamy akcję rozgrywającą się w ciągu dnia ;)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klimat, który da się wyczuć na ulicach Pragi jest zupełnie odmienny, niż np na ulicach Detroit w pierwszej odsłonie. Wcale jednak nie jest według mnie gorszy. Jest to coś nowego i czegoś takiego zazwyczaj się oczekuje. Widać, że zrezygnowano ze złoto-czarnej kolorystyki. Niby trochę szkoda, bo lubię takie zabiegi art designerów, które są konsekwentne, proste i nadają emblemat danemu tytułowi. Mankind Devided jest widać czymś nowym i dobrze. Tak BTW, to chyba pierwszy raz w całej serii Deus Ex mamy akcję rozgrywającą się w ciągu dnia ;)

Co do zmiany kolorystyki to nie mam nic przeciwko pod warunkiem, że jest to przemyślana decyzja a nie jedynie reakcja na narzekania niektórych fanów. W tej chwili wszystko układa się w logiczną całość.  W pierwszej części mieliśmy renesans nowej technologii i związany z nią rozwój gospodarczy. Do tego idealnie pasował złoty filtr i dość wymyślne stroje. To wszystko zakończyło się katastrofą. Teraz w kolejnej części złoty filtr znika a na pierwszy plan wysuwają się slamsy i napięcia społeczne w świecie gry. Liczę, że kolejna część zdominują niebiesko szare barwy a świat zacznie już bardzo mocno przypominać ten z pierwszego Deus Exa.

A zamieszczony wyżej gameplay bardzo mi się spodobał. Widać, że twórcy postanowili rozwinąć mechanikę która świetnie sprawdzała się w pierwszej części np. dodając nowe ulepszenia do wykorzystania. Mam nadzieję, że dostaniemy jeszcze więcej sposobów na wykonanie poszczególnych zadań. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dem_1920_11_2.png

 

Różowo raczej nie będzie, ale pamiętam że zaraz po zakupie 760 wyszedł Battlefield 4 i też chodził koło 40 klatek średnio, także raczej norma. Późniejsze gry już do końca podobnie. Nie pokładam jakichś wielkich nadziei w takiej budżetówce.


Przednio przy ROTR to dałeś ustawienia gdzie topowe wówczas sprzęty się wykładały, a Ty chciałeś cuda na 760 zobaczyć.

 

I zobaczyłem, tyle że w niższym framerate. Ty mnie wtedy w ogóle nie zrozumiałeś, bo ja pisałem o przycięciach i dropach, a nie niskim framerate. Dużo osób zauważyłem, że w ogóle nie odróżnia jednego od drugiego i kładzie to do jednego wora. Wtedy pomogła łatka, która wyszła akurat jak zmieniałem dyski na SSD. Wszystko później chodziło z takim samym framerate (dla mnie wystarczającym), tyle że już bez dropów i normalnie dało się grać.

 

Podobnie było z Doomem. Od razu wyskoczyłeś na mnie, że daje za wysokie ustawienia jak na moją kartę. Tak samo jak z ROTR miałem dropy, a okazało się że to nie wina mojego sprzętu tylko gry która miała wycieki pamięci przy konfiguracjach z mniej niż 8GB ramu. Wystarczyło ustawić na sztywno plik wymiany i wszystko zaczęło chodzić na tych według Ciebie kosmicznych jak dla mojej karty ustawieniach.

Edytowane przez Włodi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gra chodzi dobrze, obawiałem się ale dla mnie (1060, i5) cieszyłem sie na 3d SBS, gra wygląda bajecznie i działa dobrze 50Hz 3D SBS V-sync , MSAA zabija kartę ale pozostałe opcje dowolnie zresztą w 3d AA ma niewielkie znaczenie według mnie ale ....... gra nie obsługuje kursora myszy dla trybu 3D SBS i jest w 3D NIEGRYWALNA przez tryb hakowania..... w menusach idzie odarnąć ale hakowanie jest niegrywalne ..... bardzo szkoda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wszystko na full/ultra, MSAA off, motion blur off... dziala znosnie :) Ponizej 42fps na razie nie spadało, ale jestem dopiero w Pradze.

Irytuje mnie natomiast rzut od razu w wir walki.

Jakoś nie mogę się przyzwyczaić do sterowania, obsługi tego wszystkiego. Korzystanie z wszczepów też nie jest i nie było nawet w HR zbyt wygodne bo trzeba sięgać do F1-F4 :/

 

Wydaje mi się, że grafika też [gluteus maximus] nie urywa,szczególnie jakość tekstur. Widzę to zwłaszcza na twarzach postaci, są jakieś jakby rozmyte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na liczniku 7 godzin gry a ja dopiero zaliczyłem dwie misje główne i dwie poboczne, gra wciąga jak bagno. Grafika jest strasznie nierówna, najlepiej to widać na postaciach drugoplanowych które wyglądają jak z PS3, mimika twarzy też słaba. Działa całkiem znośnie, spadków poniżej 45fps nie zauważyłem, choć już raz mi się wysypała.

Edytowane przez scratix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmartwił mnie trochę system chowania się za osłonami. Ten w HR był według mnie o niebo przyjemniejszy, nie wiem dlaczego ludzie tak naciskali na jego zmianę, Szkoda też trochę, że wywrócili całą klawiszologię do góry nogami i jest nie wiele elementów, do których byliśmy przyzwyczajeni w poprzedniej części. Ale to wszystko kwestia przyzwyczajenia zapewne, możliwe że jeszcze wyjdzie to na dobre. Co do złotej kolorystyki, też nie wiem dlaczego ludzie na to narzekali, ale potrafię zrozumieć, że chcieli, żeby i ta odsłona czymś innym się wyróżniała. W klimat jeszcze nie zdążyłem się wczuć, ale na pewno jest inny. Technicznie, jak w każdym Deusie przeciętnie, ale tu nie chodzi o super grafikę i mega naturalne animacje twarzy, czy ruchy postaci. Zawsze będę powtarzał, że dla mnie Deus Ex mógłby wyjść równie dobrze na papierze i nic nie stracił by na uroku. Grafika przynajmniej jest schludna. Gdy zobaczyłem w Pradze teselowane dachy budynków i kostkę brukową, pomyślałem, że w końcu jakaś gra choć trochę przypomina Unigine Heaven Benchmark ;) :D

 

Początek mnie trochę umęczył (kto zaprojektował te samouczki?), ale tak jak w Mafii II po chwili rzeźni wszystko wróciło na stare dobre Deus Exowe tory. Powolna wnikliwa eksploracja, dużo czytania, zaczepianie przechodniów i słuchanie co mają do powiedzenia. Uwielbiam to. Poczułem się jak w domu.

 

Ogólnie całkiem niezły start jak na premierę. Nie miałem żadnych problemów z grą, wszystko od razu dobrze chodziło. Takie pierdółki jak pojawiający się kursor w trakcie rozgrywki, to pewnie naprawią przy pierwszej okazji. Jeśli o framerate chodzi, spodziewałem się że będzie ciut lepiej, tak z 5 klatek więcej średnio, ale uważam że i tak jest nieźle.

Edytowane przez Włodi
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakim stylem gracie? Ja robię wszystko po cichu a gdy ktoś mnie zauważy to restart. Przeciwników ogłuszam tylko jeśli muszę.

 

Staram się po cichu, ale wychodzi jak zawsze :|

Czy tylko ja mam wrażenie, że z pistoletu jakoś dennie się strzela ? Jak by z opóźnieniem ... ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gameplay jest trochę inaczej zrobiony. Mam wrażenie, że mechanika zmusza bardziej do strzelania niż w poprzedniej odsłonie. Ja tym razem gram trybem mieszanym. HR przeszedłem bez zabijania ani jednej osoby.

 

Wysłane z mojego SHIELD Tablet przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mechanika nie zmusza bardziej do strzelania - często eliminuję wrogów za pomocą ogłuszania albo z użyciem otoczenia (gaz/prąd). Za to podejście "strzelane" nie jest już tak chamsko penalizowane jak w HR.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie pograłem króciutko, w sumie mam koniec prologu z Dubaju i póki co, jest fajnie :D
Nie wiem czy to kwestia lekkiego syfu w systemie (chociaż tuż przed premierą robiłem porządki, defragmentacje i tak dalej), ale na Siódemce gra chodził mi gorzej, niż na rzadziej używanej Dziesiątce i to widocznie gorzej :)
Ustawienia Ultra / Very High, MSAA wyłączone i na W10 gra trzyma stałe 60 klatek, tymczasem na Siódemce szarpie nieco - z 50 spadki bywają do 35 nawet, więc siłą rzeczy jadę na Dziesiątce ;-)

Swoją drogą, ciekaw jestem, co będzie w Season Passie, bo póki co nie napisali o nim za wiele, a strach kupić kota w worku - jeszcze okaże się, że to głównie bronie i lumpy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem metrem na drugą stację w Pradze i grać się nie da. Co chwile CTD. Jak nie od razu po załadowaniu to chwilę później przy otwieraniu ekwipunku.

 

No nie ma opcji, muszę czekać aż to połatają :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie narzekają na niewspółmierny klatkaż w stosunku do tego co widać na ekranie, wysypywanie się do pulpitu w ściśle określonych miejscach, rozbieżność między tempem myszki w pionie i poziomie.

 

Osobiście nie uświadczyłem do tej pory żadnego problemu czy crasha. Jedynie kursor się czasami pojawiał i znikał w trakcie rozglądania, ale już jest OK. Cóż pogramy, zobaczymy. Do podróży metrem jeszcze nie doszedłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety u mnie także wystąpiły problemy po przejechani się metrem. Jeden twardy restart, a ostatnio dwa razy sterownik ekranu ześwirował. Zauważyłem także, że po wyjściu z gry jest jakieś strasznie długie aktualizowanie stanów gry na steamie lub update? 

 

A tak poza tym to gierka kapitalna. Gram na padzie z ustawieniami jak w HR - dobrze, że twórcy dali taką możliwość konfiguracji sterowania. 

Strasznie mi się podoba teraz działanie omniklucza i tesli. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...