Jump to content
ath

Deus Ex: Mankind Divided

Recommended Posts

Skończyłem! Końcówka to są jakieś jaja, trzeba mieć tupet żeby uciąć grę w takim momencie. Wygląda to na celowe wycięcie zawartości. I jeszcze ten filmik po napisach, których nie można pominąć. Czuję się ostro wydymany i pewnie nie będę tylko ja. Niektóre postacie które powinny być ważne dla fabuły są potraktowane jak randomowy npc np przywódca Divalich, podszedłem do gościa a tu tylko ogłusz lub zabij wtf? Tyle wątków zostało nierozwiązanych że głowa mała. Te dwie ostatnie misje też takie jakby dodali je na ostatnią chwilę. Tak jak gdzieś w 3/4 gry chciałem jej dać mocne 8/10 tak teraz więcej jak 6 dać nie mogę. No cóż została mi jeszcze ta misja z DLC.

 

Raczej na moją kasę już SE nie ma co liczyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile wam pożera pamięci na karcie przy 1080p, maksymalnych detalach bez MSAA ? U mnie całe 6GB i chyba nawet jeszcze mu brakuje, bo przy nagłych obrotach o 180 stopni odczuwalny lekki drop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problemów technicznych ciąg dalszy...

 

Teraz to są niezłe jaja. Wybrałem się do lokacji Utulek. Okazało się, że nie mogę robić zapisów stanu gry!

Nadpisywanie, szybki zapis, nowy zapis - nic nie działa! Gdyby nie jakieś autosejwy to byłbym w [gluteus maximus]. Dziwne bo nadal czuję się jakby mnie ktoś wydymał.

 

Problem nie jest odosobniony.

http://steamcommunity.com/app/337000/discussions/1/355043117528654702/ 

http://steamcommunity.com/app/337000/discussions/0/352792037309626133/

 

Miał już ktoś z Was coś takiego?

 

Ciekawe, że przed odlotem mogę robić zapisy gry. Po dotarciu do Utulek już nie. 

Synchronizacja, wyłączenie steamcloud, sprawdzenie plików gry nic nie pomaga.

Chyba trzeba będzie poczekać na kolejny patch.

 

Przy okazji. Jeśli kogoś wywala lub mu zawiesza komp - wyłączcie Nvidia Expierience, MSI afterburner, EVGA Precision itp...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowe sterowniki do Deusa na horyzoncie - 372.70 http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=409630

 

Game Ready

 

Provides the optimal experience for World of Warcraft: Legion, Battlefield 1: Open Beta, Deus Ex: Mankind Divided, and Quantum Break on STEAM.

 

 

UPDATE

 

Patch nr 3 (build 524.15) http://forums.eu.square-enix.com/showthread.php?t=191223

Edited by epoxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem co się dzieje, ale na początku gry podczas wizyty u handlarza (blok mieszkalny) zaczyna drgać góra/dół okno opcji kupna.

 

Potem zaczynają się jaja z cieniami, które zaczynają znikać gdy patrzy się w określonym kierunku.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=2D2w_bj7D6M http://www.youtube.com/watch?v=YBg6Si4SElE

 

 

Pomaga jedynie wczytanie poprzedniego zapisu. Gra w najnowszej wersji ale sprawdzałem też na poprawce beta oraz sterach 372.54 i 372.70 i bez poprawy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Próbowałeś bawić się opcjami graficznymi, np. zmniejszać detale cieni, tekstur ?

Problemem okazuje się być skalowanie rozdzielczości 16:9 (1920x1080) na monitorze 16:10 (1920x1200).

Różne ustawienia w panelu nvidii nie działają, ale muszę jeszcze wyłączyć ten ekstra ekran czy jakoś tak w opcjach gry i sprawdzić czy dobrze zeskaluje 16:10, bo obecnie rozciąga obraz w pionie i nie przycina po bokach i menu jest jajowate a okna handlu migoczą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zainstalowalem dopiero wczoraj a mam dwie windy 7 i 10. Na jakim windows lepiej grac? Czy na win 10 juz jest obsluga direct 12?

Lepiej na 10, jest obsługa DX 12.

 

Wysłane z mojego SHIELD Tablet przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejny - 4ty patch v1.3 build 524.17

 

Changelog:

    Fixed another crash in the Prague 3 subway that was still encountered by users.
    Fix for the crash in the TF29 elevator.
    Fixed crash that could occur when loading saves in Golem.
    Fixed issue where multi-monitor UI was missing.
    Unmark action is now configurable through the key mapping menu.

 

http://www.eteknix.com/deus-ex-mankind-divided-gets-fourth-patch/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deus Ex: Mankind Divided - Patch 5 and DX12 Support :)


218 MB, właśnie się ssie, a ja właśnie skończyłem Mad Maxa i wreszcie mogę zasiąść ponownie do Deusa, którego na razie zakończyłem na Dubaju .... może to i dobrze, biorąc pod uwagę problemy z grą, które dotknęły wielu graczy ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwsze testy pokazują, że w przypadku GTX 1060 przyrost wydajności jest zerowy, ponadto "There are no visual or gameplay differences between the two DirectX versions."

 
Istotniejsze może być to:
 

The following fixes are in this patch:

– Fixed a freeze that happened for some players during the subway loading scene.
– Fix for issue where massive stalls would occur in Prague.
– Fixed issue where players could no longer save when they ran out of Steam Cloud space. (When the player runs out of space, the oldest saves will now be removed from the Steam Cloud. They will NOT be deleted and are still available from disk. They will remain present in your in-game ‘load game’ list.
– Improved shadow behaviour in the distance when Contact Hardening Shadows is turned on.
– Fixed issue where tutorial messages could stay/re-appear on-screen after completing the tutorial.
– Fixed an issue where players could lose input control when hacking certain computers.
– Fixed various UI issues.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DX12 w najwiekszym stopniu pomaga w grach gdzie CPU lapie bottleneck, w przypadku Deus Ex'a GPU jest zdecydowanie priorytetem wiec i DX12 nic tu nie zmieni. (chyba ze ktos ma slabego proca)

Edited by kelcior

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejny patch. Tym razem wsparcie dla DLC oraz m.in poprawki w trybie DX12.

 

Patch v1.7 build 551.7_P7 http://steamcommunity.com/app/337000/discussions/0/343787283752172067/

 

The following fixes are in this patch for DX12:

    Fixed an issue where some object would appear black.
    Fixed a shadow issue.
    Improved DirectX 12 CPU usage.
    Various performance improvements and bug fixes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patch build 524.15

 

The following fixes are in this patch:

• Fixed a crash during the subway loading scene.
• Fixed issue with loading a saved game while in cover and pressing [sPACE], causing Jensen to vault over cover.
• Fixed crash when leaving for Golem City.
• Fixed issues where the UI was offset at some aspect ratios, such as 21:9.
• Fixed issue where vibration was not working on gamepad.
• Fixed an issue where some keyboard language settings could cause the game to not launch (some users had a workaround by creating a new user account or by changing their keyboard language setting).
• Fixed various issues related to Breach.
• Fixed issues related to Tobii EyeTracking.

 

https://steamcommunity.com/app/337000/discussions/0/352792037329870248/

 

 

 

Jeszcze z 2-3 patche i można kupować grę :-)

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie problem jaki napotkałem to po zabiciu finałowego bosa nie otworzyło drzwi, więc wczytałem poprzedniego sava i ruszyło.

Pomijając najbardziej rażący problem i mailiada z Cenega bo nie dizałała mi aplikacja do aktywowania kluacza... która bagatela CDKey z pudelka zamieniał na klucz Steam... paranoja...
Odnośnie samej gry to zwiodłem się na fabule a raczej jej braku... coś się rozkręcało i nagle koniec...

Grafika i fizyka takie nie dzisiejsze, jedynie Utulek mi podpasował :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cieszy mnie, że większość nie miała kłopotów z grą. Bardzo lubię serię Deus Ex i osobiście wstrzymałem się za zakupem widząc ilość poprawek i tempo ich wprowadzania. Sam wydawca jak widać jest świadomy, że produkt nie jest tak dopracowany jak powinien, bo mamy już kolejny patch.

 

PC patch, v1.8 build 565.4_P8

The following fixes are in this patch:

- The patch adds new Breach content and features: 

  • Avatar customization (possibility to change the appearance of the Ripper in-game) 
  • Overworld Map 
  • New Santeau Corporation (New Maps and Darknet file) 
  • New UI for avatar customization 
  • New items: Premium Ripper Skins (2) 
  • New item: Premium weapon (1)

- Fixed an issue where some players would crash when loading their savegame. 
- Fixed an issue where players could get stuck in the side mission: 1011000 

DX12 specific changes (*only applicable to the DX12_preview branch):

- Fixed an issue that could cause a DXGI_DEVICE_HUNG error. 
- Improved performance stability, this should result in less stuttering. 
- Slightly improved loading times.

 

http://www.guru3d.com/news-story/deus-ex-mankind-divided-gets-patch-build-565-4.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.