Skocz do zawartości
irokez85

Agito i reklamacja płyty ASUS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Piszę ponieważ miałem nie miłą przyjemność skorzystać z serwisu gwarancyjnego agito.pl

Zakupiłem w 2013 w agito.pl płytę główną ASUS Rampage IV Formula, która działała bez zarzutu do maja 2015. Płyta były sprzedawana ze specjalną ochroną reklamacyjną serwisu Agito.

Zgłosiłem awarię produktu do serwisu Agito, nadano mi numer RMA, po czym poinformowano mnie że muszę wysłać oprócz płyty głównej opakowanie do niej i wszystkie akcesoria. W serwisie Asusa powiedziano mi że nie muszę tego robić, wystarczy sama płyta odpowiednio zabezpieczona z plastykową osłoną na gniazdo procesora. 
Przesłałem taką informację do Agito i dostałem potwierdzenie mailowe, że mam wysłać jednak samą płytę co też uczyniłem.

Dzisiaj dostałem maila że w gnieździe procesora brakuję PARU PINÓW!? i że płyta zostanie odesłana do serwisu producenta, jednak istnieje możliwość odrzucenia reklamacji. Nigdy nie bawiłem się pinami procesora wręcz bardzo na nie uważałem i nie ma opcji żeby je wyrwał lub uszkodził! 

Zażądałem zdjęcia potwierdzającego usterkę, zobaczymy co Agito odpiszę. 

Czy ktokolwiek z Was spotkał się takim podejściem?? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...