pyotrec Opublikowano 7 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2003 Zna ktos jakąś stronę z szczegulowym kursem pt: "Jak zainstalowac dwa systemy operacujne na jednym dysku" lub cos podobnego, prosze ot ponieważ nie mam doświadczenia w robienu tego typu rzeczy oraz mam kupionego niedawno nowego compa i niechcialbym na samym początku czegos zdupczyć, proszę o pomoc :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojwar Opublikowano 7 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2003 Zna ktos jakąś stronę z szczegulowym kursem pt: "Jak zainstalowac dwa systemy operacujne na jednym dysku" lub cos podobnego, prosze ot ponieważ nie mam doświadczenia w robienu tego typu rzeczy oraz mam kupionego niedawno nowego compa i niechcialbym na samym początku czegos zdupczyć, proszę o pomoc :lol: Żadnych kursów ci nie trzeba tylko: (przypadek1) 1. dwie partycje (jeśli chcesz mieć win9x i win2000/WinXP na jednym dysku) (przypadek2) 1. Jedną partycję i wolne miejsce (jeśli chcesz mieć Widows 9x/Me/2000/XP i linuxa na jednym dysku) (przypadek 1) 2. najpierw instalujesz windows 9x (na pierwszej part) , a potem instalujesz windows 2000/XP (na drugiej) (przypadek2) 2. Najpierw instalujesz Windows (na partycji która jest) potem Linuxa (w wolnym miejscu) I to jest cała metoda instalacji ;) - zakładając że Windows i Linux umiesz zainstalować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_k Opublikowano 7 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2003 FAQ :!: :!: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...