Jump to content
Sign in to follow this  
laprekuan

auto klasy B 40 k pln NOWE

Recommended Posts

Hej. Szybki discuss.

Jakei autko z klasy B w tej kwocie polecicie ?

 

wygrzebałem póki co

 

Opel Corsa z wyprzedaży 2014 za bodajże 40500 z silnikiem 1,4 85KM, lakier metalic, klima w zestawie

http://www.opel.pl/oferta-uslugi/wyszukiwarka-modeli.html

nie umiem znalezc przy oplu pełnego katalogu wyposażenia jak przy fabii

 

Skoda fabia II z wyprzedaży 2014  1,4 16v 85KM Active plus - wychodz ok 36 tys o ile uzyskam rabat 7,5 tyś który reklamują dla tego rocznika

http://www.skoda-auto.pl/mobile/cenniki/Documents/F2XST15141501B.pdf

 

Jak jest z jakością wykonania w obu ? Jak z blachami ?

Jak z awaryjnością obu  i kosztem części ? Jak z r

 

moze ktoś coś ciekawego jeszcze zaproponuje

Edited by laprekuan
  • Upvote 1
  • Downvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to TSI w Fabii to loteria. Bedzie bral albo 300ml/1000km albo i 2litry jak to mawiaja ostatnio...

Corsa mile auto, ale mozna je bylo dostac do niedawna za od 28000zl albo 32000zl bodajze ???

Fabia troche wieksza, corsa lepiej zrobiona w srodku. Corsa to jest auto premium+ w tym segmencie imo.

Edited by Aurora001

Share this post


Link to post
Share on other sites

corsa za 30 tys nowa ? NEVEr......  40 tyś podstawowa wersja

 

ja wrzuciłem za 40 tyś juz po rabacie z wyprzedazy 2014 z lepszym wyposazeniem i silnikiem

corsa E ( rocznik 2015) z tym wyposazeniem pewnie coś pod 50k podejdzie....

 

jak porównuje gabarytowo to corsa ma 3999/1710/1490 mm

skoda fabia II ma 3992/ 1732/1467

 

więc w zasadzie gabarytowo to samo.

Podtrzymuje pytanie

Jak jest z jakością wykonania w obu ? Jak z blachami ?

Jak z awaryjnością obu  i kosztem części

 

 

Innych samochód klasy B w tej cneie chyba nie da rady z tego co patrze

 

Kia Rio czy Ceed to ponoc tandeta nie lepsza od skody a cenowo pozycjonują się grubo  powyżej 40 tyś...( w wersji z normalny m silnikiem ok 85 KM)

co do silnika w fabii, nie nie TSI tylko ten 16V, TSI jest drozsze 3 k pln przy tej samej mocy

 

jeszcze dochodzi Ford Fiesta z wyrpzedazy 2014 za ok 39 tys, niestety bez klimy, ofc w najnizszej wersji wyposazeniowej. Wersja o oczko wyzsza ( drozsza o 2,5 tys)  nie ma klimy tylko dodatki typu central zamek, przednie przeciwmgielne, lakierowane lusterka a nie plastikowe i obrecze 15 zamiast 14. W moim odczucie nie warto doplacac. Samochodzik piękny ale za klime krzyczą sobie dodatkowe 4,5 tyś ( wyjdzie mi 44 tys a to juz za duzo) gdzie w corsie mam klime za 40 tyś juz i to lakierem metalic  w pakiecie...

 

 

stąd rozważam fabie i corse

Fabie jako low costa i corse jako drozsza i dywaguje czy na pewno lepsza opcje ?

Edited by laprekuan
  • Upvote 1
  • Downvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podobny temat był już kiedyś poruszany i wyszło na to, że kupuj co Ci się podoba. W tym segmencie nie ma szału, od problemów masz gwarancję.

O ile się orientuję, Fabia 2014 to łódka, czyli najbrzydsze auto ostatniej dekady.

Ja brałbym pewnie Fiestę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dacia logan?

 

I tak jak napisał ULLISSES w tej cenie to jeden kij, w środku plastik itd.

Dodatkowo najbiedniejsza wersja silnikowa pewnie.

Bierz to co się podoba i nie jest białe:P

Edited by HeatheN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford Fiesta ambiente ok 40 tys z klimą.

 

Przecież podliczyłem wyżej fieste i wychodzi 39 bez klimy oraz +4,5 tyś z klimą ergo 44 tyś bo jeszcze doliczam lakier za 600

 

Jak na segment B stanowczo za drogo :E

No chyba, że u dealera da się coś jeszcze wyszarpać

 

 

Podobny temat był już kiedyś poruszany i wyszło na to, że kupuj co Ci się podoba. W tym segmencie nie ma szału, od problemów masz gwarancję.

O ile się orientuję, Fabia 2014 to łódka, czyli najbrzydsze auto ostatniej dekady.

Ja brałbym pewnie Fiestę.

Wiem, że szału nie ma ale nie jestem alfą i omegą i nei mam w głowie wszystkich ofert. Może ktoś coś lepszego widział. :E

Poza tym pytam o awaryjność i koszt części, korozje blach etc. Nie chec śmigać autem które co chwila stoi w serwisie a potem będe musial bulic z racji kosztu czesci.

Tym bardzej nie chce jezdzic prochnem ktore zacznie rdzewiec po okresie gwarancyjnym.

 

 

A dacia logan?

 

I tak jak napisał ULLISSES w tej cenie to jeden kij, w środku plastik itd.

Dodatkowo najbiedniejsza wersja silnikowa pewnie.

Bierz to co się podoba i nie jest białe:P

No jednak chyba nie 1 kij dlatego proszę o wypowiedzi w temacie a nie bierz co chcesz :E

Logan duży więc trzeba by wziąć silnik te 90KM  a taka wersja z racji dziwnej polityki cenowej jest dostępna w znacznie wyższych wersjach wyposażeniowych i azem z lakierem oraz kołem zapasowym ( tak nie ma nawet tego w podstawie) wychodzi 42 tys. Interes żadny bo to samochód lowcostowy. Już bym wolał mniejszą i znaaacznie tańszą fabię.

  • Downvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dorzuć trochę i bierz Megane 1.6.

Edited by SEKS_INSTRUKTOR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem gdzie szukałeś, ale bez problemu widzę na Allegro oferty dilerów z klimą poniżej 40 tysięcy.

Corsa, Fabia, Sandero, Punto - niemal do wyboru, do koloru. Sandero jest nawet z fabrycznym LPG.

 

Inna sprawa, że rozważyłbym jakąś używkę 2-3 letnią z salonu na gwarancji - ludzie oddają takie auta i biorą nowe, bo np podoba im się nowszy model albo mają taki kaprys. Miałbyś wyższy segment, wyższe wyposażenie.

 

Z tą rdzą to bym nie przesadzał - chyba nie zamierzasz tym autem jeździć więcej niż 10 lat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dorzuć trochę i bierz Megane 1.6.

ekhm....chyba jednak nie

 

Nie wiem gdzie szukałeś, ale bez problemu widzę na Allegro oferty dilerów z klimą poniżej 40 tysięcy.

Corsa, Fabia, Sandero, Punto - niemal do wyboru, do koloru. Sandero jest nawet z fabrycznym LPG.

 

Inna sprawa, że rozważyłbym jakąś używkę 2-3 letnią z salonu na gwarancji - ludzie oddają takie auta i biorą nowe, bo np podoba im się nowszy model albo mają taki kaprys. Miałbyś wyższy segment, wyższe wyposażenie.

 

Z tą rdzą to bym nie przesadzał - chyba nie zamierzasz tym autem jeździć więcej niż 10 lat.

Szukałem na stronach producentów. PRzecież pokazałem linki.

Sam wrzuciłem fabie ponizej 40 tys  a konkretniej za 36 tyś w dobrym wyposazeniu ale to low cost auto i to w wyprzedazy wiec stąd cena.

Pokaz mi te punta czy corsy ponizej 40 tys z silnikiem 85 KM i klimą w zestawie NOWE fabrycznie to uwierze :)

Edited by laprekuan
  • Downvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

ekhm....chyba jednak nie

 

Jeśli chodzi o jakość wykonania Megane, to Corsa i Fabia mogą przy niej co najwyżej ssać psu.

 

Chyba, że cenowo nie pasi, to ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o jakość wykonania Megane, to Corsa i Fabia mogą przy niej co najwyżej ssać psu.

 

Chyba, że cenowo nie pasi, to ok.

 40 tyś max klasa B a ty mi podajesz klase C za 60 tys ... ;DD  słodko.

 

 

w zasadzie z tego co pisales nie ma nic prócz corsy troche taniej niz na stronie producenta :biggrin:

tylko czy aby na pewno w takim samym wyposazeniu.

Edited by laprekuan
  • Downvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bierz Corsę, to auto rekinów handlu i finansów. Ma w sobie niebywały prestiż, dla mnie wygląda tak samo, jak Astra za 60 tyś. Odróżniam je tak samo jak jonas Skody A_ileśtam. Zawsze mówię na te Ople Astra. Lepiej wyjść na motoryzacyjnego ignoranta, niż dostać w ryj od kogoś za nazwanie jego Astry Corsą.

 

Wyposażenie? Jak tak się boisz kosztów napraw, części, szukaj auta z klimą, el. szyby + lusterka i to wszystko. Jak czegoś nie ma, nie zepsuje się. 

Korozja? Cywilizowane auta szybciej zaliczą defekt, którego naprawa przekroczy wartość auta niż zardzewieją.

 

Na nasz klimat poważnie myślałbym nad Fiestą, ze względu na dostępność podgrzewanej przedniej szyby. Przez 5 miesięcy w roku bajer ten bije full wypas opcje w innych autach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

patrząc na to jakie mamy ostatnimy czasy zimy to chyba klima > pogrzewana szyba

Mam podgrzewaną szybę w aucie wartości 1/10 tego co chcesz wydać. Nie, klima nie jest lepsza od podgrzewanej szyby.

 

Druga opcja to (jak pisałem wcześniej) 2-3 letnie auto z salonu. Przejrzyj chociaż i przemyśl - nie każę Ci już kupować/decydować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w jakiej cenie jest 2 -3 letnie auto z salonu ? myślałem raczej o poszukaniu np półrocznych aut używanych do jazd testowych

  • Downvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja demówek unikał bym jak ognia. Chyba że dealer zgodził by się pokryć bezwarunkowo każdą naprawę mechaniczną w ciągu roku od zakupu. No ale ja to ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta. Lecącej od momentu rejestracji, nie mówiąc juz o dawaniu w palnik na zimnym i używanie tego jako darmowego auta sluzbowego. innych ciekawostkach zawartych w warunkach gwarancji (chociażby trzymanie głowy w [gluteus maximus] przez VAG w sprawie żlopiących olej tsi; albo gwarancje KIAnek). Ja od demówek bym sie trzymał z dala, albo na moich zasadach.

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bierz Corsę, to auto rekinów handlu i finansów. Ma w sobie niebywały prestiż, dla mnie wygląda tak samo, jak Astra za 60 tyś. Odróżniam je tak samo jak jonas Skody A_ileśtam. Zawsze mówię na te Ople Astra. Lepiej wyjść na motoryzacyjnego ignoranta, niż dostać w ryj od kogoś za nazwanie jego Astry Corsą.

Astre 2014 w wpyrzedazy za 50 k mozna kupic z przyzwoity wyposażeniem, klimą etc

Czy tak samo wyglądają, niekoniecznie

 

Fiesta za to wygląda dla mnei niemalże identycznie do focusa tyle, że jest krótsza. Trzeba przyznać, że im te modele ssięudały wyjątkowo, przynajmniej wizualnie ;e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki Celerio weszło do sprzedaży w tym roku, wyceniają na zdaje się 39900. Silnik typowo dla Suzuki jeden do wyboru (1.0 benzyna), ale chyba ma klimę i koło zapasowe. Nie wiem jakie odczucia w środku, ale to nie VW że musisz mieć przyjemne w dotyku plastiki, żeby mieć co myziać w oczekiwaniu na lawetę. Zresztą w tym budżecie narzekanie na jakość plastików jest zwyczajną fanaberią.

 

Samochód demonstracyjny to fajna zabawa dla kogoś, kto lubi wywalać wagon waluty na niemal nowy pojazd do remontu. Demówką Subaru Forestera XT jakieś łosie dawały w pizdę na zimnym więc przy 15k km przebiegu żarł olej jak TFSI. Demówką Grand Vitary jakieś łosie cisnęły 80 km/h leśnymi drogami, więc przy przebiegu 10k km lakier wyglądał na jeszcze jedno zero, a w zawieszeniu już coś popiskiwało na wybojach. No.

 

Corsa to jest auto premium+

Aż się usmarkałem, przestań Dominik bo pęknę ze śmiechu.
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://pl.m.wikipedia.org/wiki/Autosegment_B

 

Tu masz niekompletną listę żelaza ze stricte segmentu b.

Ale moim zdaniem- szukał bym młodego używanego za połowę tej sumy, a resztę przeznaczył na inne wydatki. Bo 40kzł to z jednej strony duzo, a z drugiej- nie wiem czy wyposażylo by sie za to względnie Renault Twingo czy tam innego upa.

Jezeli ma byc tanio- pozbaw się złudzeń.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://pl.m.wikipedia.org/wiki/Autosegment_B

 

Tu masz niekompletną listę żelaza ze stricte segmentu b.

Ale moim zdaniem- szukał bym młodego używanego za połowę tej sumy, a resztę przeznaczył na inne wydatki. Bo 40kzł to z jednej strony duzo, a z drugiej- nie wiem czy wyposażylo by sie za to względnie Renault Twingo czy tam innego upa.

Jezeli ma byc tanio- pozbaw się złudzeń.

W wikipedii można wszystko napisac. W moim odczucie segment b to auto  Do +/- 4 000mm

B klasa urosła w ciągu ostatnich kilkunastu lat i moim zdaniem wyrosła z tych 3500-3700mm

 

po co mam się pakować w LOW costa sandero jak taniej kupie skode fabie z 2014 i to z lepszym wyposazeniem ?

Edited by laprekuan
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to prawda, tylko ze Corsy ktore u nas wystepuja wyglada inaczej niz te w PL z obrazkow. Tutaj akurat corsy golasa nie ma...

Share this post


Link to post
Share on other sites

po co mam się pakować w LOW costa sandero jak taniej kupie skode fabie z 2014 i to z lepszym wyposazeniem ?

E, to trzeba było tak od razu napisać, że już dawno wymyśliłeś co kupić i szukasz kogoś, kto potwierdzi jaki to świetny pomysł.

Fabia to nadal low cost, czyli tandeta i korbotronik, a ręczna klima za dopłatą. Jak w Peugeocie 301, zobaczyłem w cenniku opcję klimatyzacji za dopłatą i eksplodował mi mózg. W dzisiejszych czasach rozpasanego konsumpcjonizmu kupować nowy samochód bez klimatyzacji to strzał z gumy od gaci prosto w pysk, ale co kto lubi.

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taki je polski rynek niestety. Daja golasy a za kazdy bajer trzeba doplacac nieadekwatną kwote :/

Sandero a w zasadzie Logana odrzuciłęm juz gdzies na początku. To ten sam model tylko wprowadzili dwu nazewnictwo dla sedana i hatchbacka

 

z lowcostów wygrywa fabia i tyle. Z tych ciutke drozszych fiesta fajna o ile dało by rade trafic z klimą za 40 tyś ale tu znowu strasznie kusi ta corsa ( znacznie brzydsza) ale z LPG za 41 tys

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.