azgan Opublikowano 13 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2015 (edytowane) Wiedźmin 3: Dziki Gon - ModyfikacjeJak poprawić grafikę?The Witcher 3 ReShade SFX to przydatna modyfikacja, która zmienia i dodaje nowe efekty Post-processu w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Po zainstalowaniu tego dodatku otrzymamy nową bardziej naturalną i stonowaną kolorystykę, oraz wiele innych elementów, które w znacznym stopniu ulepszą oprawę graficzną w grze.Preset for The Witcher 3: Wild HuntConfig Author - Created by azganAPI hook - SweetFX/ReShade: v2.0 by CeeJay.dk / ReShade 0.18.0 by CrosireLista zmian i poprawek:• Korekcja dynamicznego oświetlenia HDR• Został dodany Filmgrain Effect nadający grze Wiedźmin 3 jeszcze bardziej filmowej atmosfery• Subtelniejsza bardziej stonowana i naturalna kolorystyka• Lepiej zbalansowana paleta barw• Poprawki związane z przejściami tonalnymi• Realistyczne wykorzystanie źródeł światła (Ambient)• Poprawione oświetlenie i cieniowanie• Pełna zgodność z ustawieniami dostępnymi w grze• Wszystkie ustawienia zostały optymalnie dobrane brak znaczącego wpływu na wydajnośćAby porównać i przetestować dokonane zmiany na żywo w grze wystarczy wcisnąć na klawiaturze przycisk PauseDownload: http://www.mediafire.com/download/tj3hsa9rvmyo4xw/The+Witcher+3+ReShade+SFX.rarInstalacja:Zawartość paczki The Witcher 3 ReShade SFX należy skopiować do C:\GOG Games\The Witcher 3 Wild Hunt\bin\x64\Gdyby komuś nie odpowiadały moje ustawienia SweetFX może wypróbować profile innych użytkowników pełną listę znajdziecie tutaj https://sfx.thelazy.net/games/game/970/ standardowa wersja grypo wgraniu ReShade SFXSpecjalne podziękowania dla Kowal za wykonanie screenówhttp://www.youtube.com/watch?v=2-xcI1pK04gReShade SFX pogoda w różnych porach dniahttp://www.youtube.com/watch?v=WwUliawDMIQSpecjalne podziękowania dla RyszardGTS za wykonanie filmikówAplikacja do prostej zmiany zaawansowanych ustawień graficznych gryJakość grafiki w Wiedźminie 3: Dziki Gon w dalszym ciągu wywołuje spore kontrowersje - niektórzy użytkownicy chcieliby ujrzeć jeszcze lepsze efekty na swoich monitorach, a ustawienia dostępne w menu gry im na to nie pozwalają. Nie wszyscy mogą sobie oczywiście pozwolić na płynną rozgrywkę przy najwyższych możliwych detalach graficznych, jednak istnieje również taka grupa graczy, którym doskwiera brak jeszcze lepszej grafiki. Moderzy wzięli się już oczywiście za badanie plików gry, dzięki czemu gracze już niedługo będą mogli zainstalować dodatkową zawartość dla swojej kopii - jeden z moderów o pseudonimie MelekTaus zajął się natomiast stworzeniem oddzielnej aplikacji, która pomoże graczom w dostosowaniu ustawień graficznych.Pliki konfiguracyjne pozwalają na więcej niż opcje dostępne w menu.Nie jest tajemnicą, że opcje dostępne w menu to jedna strona medalu, gdyż pliki konfiguracyjne pozwalają na jeszcze lepsze zarządzanie efektami widzianymi na ekranie. Wielu użytkowników nie chce jednak bawić się plikami tekstowymi i właśnie dla nich powstało narzędzie Hunter's Config. We wspomnianej aplikacji znajdziemy wiele przycisków i suwaków, które pozwalają na konfigurowanie poszczególnych ustawień graficznych. Co więcej, twórca projektu stworzył także podpowiedzi, które pokazują działanie efektu w grze.Hunter's Config umożliwia także łatwą instalację i uruchomienie efektów SweetFX. Nie brakuje również opcji zapisania kopii zapasowej, jaka jest bardzo ważna przy kombinowaniu z różnymi ustawieniami - uruchomienie danego efektu może mieć negatywny wpływ na wydajność gry. Aplikacja do działania wymaga zainstalowanych bibliotek Java. Gracze chcący wyciągnąć coś więcej z Wiedźmina 3: Dziki Gon powinni zastanowić się nad instalacją narzędzia dostępnego w serwisie Nexus Mods:Pobierz Hunter's Config (konfiguracja ustawień graficznych Wiedźmin 3: Dziki Gon) http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/12/?Największa i najlepsza strona z modyfikacjami do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.Listę pozostałych MOD'ów znajdziecie tutaj http://www.nexusmods.com/witcher3/?Poradnik od NVIDIIhttp://www.geforce.com/whats-new/guides/the-witcher-3-wild-hunt-graphics-performance-and-tweaking-guideJak przyśpieszyć działanie Wiedźmina 3?Zmniejszenie wygładzania krawędzi przy użyciu technologii HairWorks (karty GeForce i Radeon)Słynna technologia NVIDIA HairWorks generuje realistyczne włosy i futro. Jest to jedna z niewielu rzeczy, czym wersja pecetowa wyróżnia się od konsolowej. Technologia ta jednak poważnie obciąża sprzęt, co daje się we znaki zarówno posiadaczom kart NVIDII, jak i AMD. Okazuje się, że poziom AA dla generowanych włosów/futra jest bardzo wysoki. Można to zmienić edytując plik rendering.ini.W pliku wystarczy znaleźć linię "HairWorksAALevel=8", zmienić wartość z 8, na 4 lub 2 i go zapisać.Poprawki dotyczące Renderingu i jakości TexturAby dokonać zmian należy otworzyć plik "rendering" znajdujący się w"C:\GOG Games\The Witcher 3 Wild Hunt\bin\config\base\rendering"za pomocną Notatnika a następnie dodać i nadpisać plik o następujące wartości:[streaming/Textures]UseMipRefiner=true[streaming/Sectors/Filter]AllowRigidBodies=true[Rendering]HiResEntityShadowsForceFullRes=trueEnableHighPrecision=trueEnableDeferredLightsStencil=trueCharacterShadowsFallbackDistance=40[LevelOfDetail]DynamicDecals=5UWAGA! Temat będzie aktualizowany zawsze na 1 stronie Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - ModyfikacjeZ okazji wielkiego sukcesu Wiedźmina 3 pomyślałem, że warto odświeżyć sobie poprzednią cześć również napędzaną na RED Engine Autorstwa CDPR RED. Wiedźmin 2 dysponuje potężnym narzędziem Moderskim, które zostało oddane w ręce społeczności wraz z pojawieniem się Edycji Rozszerzonej - "Zabójcy Królów". Dziś zajmiemy się właśnie odświeżeniem i podrasowaniem drugiej części z "gamingowej" trylogii ;)Największa i najlepsza strona z modyfikacjami do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.Listę pozostałych MOD'ów znajdziecie tutaj http://www.nexusmods.com/witcher2/?Jak poprawić grafikę?ENB seriesNa pierwszy ogień idzie znana i ceniona wśród społeczności MOD'erskiej, modyfikacja Boris'a Vorontsov'a. To właśnie dzięki jego pracy takie gry jak GTA IV i Skyrim wyglądają tak pięknie, jest to niezwykle przydatne narzędzie do odmieniania wizualnej strony gry Wiedźmin 2.Download: http://enbdev.com/mod_witcher2_v0189.htmA oto efekt, jaki można uzyskać korzystając z ENB w połączeniu z SweetFX:kliknij w Spoiler żeby zobaczyć więcej screenów The Witcher 2 TweakerPliki konfiguracyjne pozwalają na więcej niż opcje dostępne w menu.Nie jest tajemnicą, że opcje dostępne w menu to jedna strona medalu, gdyż pliki konfiguracyjne pozwalają na jeszcze lepsze zarządzanie efektami widzianymi na ekranie. Wielu użytkowników nie chce jednak bawić się plikami tekstowymi i właśnie dla nich powstało narzędzie The Witcher 2 Tweaker. We wspomnianej aplikacji znajdziemy wiele przycisków, które pozwalają na konfigurowanie poszczególnych ustawień graficznych.Download: http://www.nexusmods.com/witcher2/mods/181/?Better Texture EnvironmentKolejna modyfikacja, która ma za zadanie poprawić, jakość grafiki poprzez polepszenie jakości TexturDownload: http://www.nexusmods.com/witcher2/mods/158/?Extreme Quality FloraExtreme Quality Flora to modyfikacja do Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, której celem jest poprawienie jakości roślinności w grze. Po jej zainstalowaniu silnik wyświetla trawę, drzewa i krzewy zawsze w maksymalnej jakości, niezależnie od tego w jakiej odległości od tych obiektów znajduje się nasz bohater. Bez modyfikacji gra obniża oddalone detale, aby zwiększyć prędkość działania. Oznacza to, że mod jest propozycją wyłącznie dla posiadaczy potężnych pecetów.Aby zainstalować modyfikację musicie:1.Upewnić się, że gra jest zaktualizowana do najnowszej wersji.2.Odszukajcie w folderze „Moje Dokumenty” katalogu „Witcher 2”.3.Rozpakujcie archiwum i skopiujcie katalog „extreme_quality_flora” do …Moje Dokumenty/Witcher 2/UserContent”. Jeśli nie posiadacie w tym miejscu katalogu „UserContent” to sami go stwórzcie.4.W menu służącym do uruchamiania gry wejdzie w sekcję modów i aktywujcie extreme_quality_flora.Download: http://www.nexusmods.com/witcher2/mods/653/?Fov_Fix_ValueModyfikacja umożliwia zwiększenie i dostosowanie tz. pola widzenia (Field of View)Download: http://www.nexusmods.com/witcher2/mods/755/?Traditional 3rd Person Camera StyleModyfikacja przywraca tradycyjną kamerę z widoku 3 osoby (kamera będzie nadal widoczna z za pleców, ale znacznie bardziej oddalona, dzięki czemu nasza postać będzie w całości widoczna na ekranie).Instalacja:W folderze \Documents\Witcher 2 należy utworzyć folder o nazwie UserContent i tam przenieść folder o nazwie Traditional_CameraDownload: http://redkit.cdprojektred.com/index.php?c=mod&m=show&p=96Jak urozmaicić i usprawnić rozgrywkę?Beard mod for GeraltModyfikacja inspirowana Wiedźminem 3 umożliwia zapuszcznie brody u Geralta :E Download: http://www.nexusmods.com/witcher2/mods/726/?Witcher 2 Full combat RebalanceFull Combat Rebalance 2 to jeden z najważniejszych modów do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Modyfikacja m.in. zwiększa płynność istniejących animacji i dodaje nowe, zmienia balans umiejętności i wprowadza poprawki do systemu ekonomicznego.- zwiększona o 80% responsywność animacji Geralta i do 50% postaci niezależnych;- nowe animacje walki (piruety!) nagrywane w sesji motion-capture;- ulepszony system walki, który teraz lepiej reaguje na oczekiwania gracza;- ulepszony system walki, przedsmak tego, co można zobaczyć w Wiedźminie 3;- teraz Geralt automatycznie blokuje zadawane mu ciosy mieczem oraz odbija nadlatujące strzały;- zmiana ekonomii w grzeDownload: http://redkit.cdprojektred.com/?c=mod&m=show&p=77Dark Items for All Difficulty LevelsModyfikacja umożliwia uzyskanie unikatowych przedmiotów dostępnych tylko na Mrocznym poziomie dla wszystkich trybów gryDownload: http://www.nexusmods.com/witcher2/mods/661/?UWAGA! Temat będzie aktualizowany zawsze na 1 stronie Edytowane 24 Czerwca 2015 przez azgan 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 13 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2015 Siedzisz na forum od 8 lat więc powinieneś znać zasady forum . Trzeba było napisać o tym w temacie dot. Wiedźmina 2 a nie zakładać nowy temat . Mogłeś też poprościć moderatora / admina o dołączenie twojego postu do FAQ o grze ( o ile takowe jest w temacie ) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom Ha Opublikowano 13 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2015 (edytowane) W sumie osobny topic, poświęcony modyfikacjom dla Wieśka 2 i 3 nie jest wcale złym pomysłem, w końcu wielu osobom umknie tak szczegółowy opis zagadnienia, bez względu na to, czy będzie na pierwszej stronie tematu poświęconego poszczególnym tytułom, czy też na stronie 33 ;-)O ile grono moderatorskie nie trzyma się sztywno "litery prawa", znaczy się regulaminu forum ;-) Bo jak nie można, to nie można ;-) Edytowane 13 Czerwca 2015 przez Tom Ha 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2015 Też jestem za odrębnym tematem do modów bo takie posty giną we wątkach głównych w których jest pełno spojlerow i ich nie czytam. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2015 W kulminacyjnym momencie W3 przybyło 10 stron w tydzień. Nawet nie przyszłoby mi na myśl, że jakaś bdb modyfikacja została opisana 6 stron temu i można tam coś znaleźć, dlatego zdecydowanie zgadzam się z przedmówcami. Ktoś, coś próbował ? (Faktyczny wpływ na wydajność oraz czy można mody łączyć) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom Ha Opublikowano 14 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2015 (edytowane) Nie można podpiąć takiego posta jako pierwszy/drugi w temacie? Tego raczej przegapić się nie da. Można, ale raz, że wiele osób nie przyswoi takiego rozwiązania i umknie ich uwadze fakt, iż na początku topicu jest taki poradnik, a dwa, to znacznie to utrudni odniesienie się do takiego wpisu, nie mówiąc już o dyskusji o samym zagadnieniu, omówieniu szeregu configów i całej tej reszty - po dziesięciu postach ktoś wleci ze spoilerami, za chwilę ktoś będzie się pytać o barona, z moment o mutageny i temat modyfikacji rozpłynie się w ogólnym temacie :) Dobrze by było - gdyby ten topic nie został zamknięty - by w pierwszym poście znalazł się też poradnik modów do W3, bo tym głównie większość teraz "żyje" :) Najwyżej tytuł topicu uległby zmianie na Modyfikacje do Wieśka 2 i 3 (albo coś w ten deseń). Pozdrawiam! Edytowane 14 Czerwca 2015 przez Tom Ha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 14 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2015 (edytowane) Postanowiłem, że utworze 1 temat z modyfikacjami do wszystkich części Wiedźmina. W wolnej chwili opracuje i dodam poradnik, oraz listę modyfikacji do pierwszej części gry. Od teraz w jednym miejscu znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje. Dyskusje o grafice, optymalizacji i wszystkich innych aspektach technicznych możecie prowadzić tutaj nie narażając się na spoilery czy też przekopywanie stron w poszukiwaniu informacji o najlepszych modyfikacjach do "gamingowej" Wiedźmińskiej trylogii. PS. Jeśli chcielibyście żeby coś zostało dodane lub poprawione to jestem otwarty na wszelkie sugestie. Edytowane 14 Czerwca 2015 przez azgan 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 15 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2015 A jednocześnie są tematy typu "battlefield 3: rogrywki purepc" czy "diablo 3 klan PPC". Zastanowimy się nad tym. Na razie mój główny zarzut do tematu to że jest płytki jak spodeczek. Np. do Wieśka 3 mamy opis zmian, jakie można wprowadzić do pliku rendering. Co one robią? Jaki jest wpływ na wydajność? Zgaduj sobie graczu sam... A, i prośba ode mnie - mogę prosić o kopię presetu SweetFX bez film grain? Nie cierpię tego syfu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 16 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2015 (edytowane) W pilku SweetFX_settings w miejscu #define USE_FILMGRAIN 1 //[0 or 1] zmień wartość z 1 na 0 UWAGA! Finalna wersja mojego presetu The Witcher 3 ReShade SFX 2.1Preset for The Witcher 3: Wild HuntConfig Author - Created by azganAPI hook - SweetFX/ReShade: v2.0 by CeeJay.dk / ReShade 0.18.0 by CrosireLista zmian i poprawek:• Korekcja dynamicznego oświetlenia HDR• Został dodany Filmgrain Effect nadający grze Wiedźmin 3 jeszcze bardziej filmowej atmosfery• Został dodany nowy efekt graficzny Lens Flare• Subtelniejsza bardziej stonowana i naturalna kolorystyka• Lepiej zbalansowana paleta barw• Poprawki związane z przejściami tonalnymi• Realistyczne wykorzystanie źródeł światła (Ambient)• Poprawione oświetlenie i cieniowanie• Pełna zgodność z ustawieniami dostępnymi w grze• Wszystkie ustawienia zostały optymalnie dobrane brak znaczącego wpływu na wydajnośćAby porównać i przetestować dokonane zmiany na żywo w grze wystarczy wcisnąć na klawiaturze przycisk PauseDownload: http://www.mediafire.com/download/tj3hsa9rvmyo4xw/The+Witcher+3+ReShade+SFX.rarInstalacja:Zawartość paczki The Witcher 3 ReShade SFX należy skopiować do C:\GOG Games\The Witcher 3 Wild Hunt\bin\x64\ Edytowane 24 Czerwca 2015 przez azgan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...