Panie511 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2015 Hej. Nie znam się na hardware, dlatego mam pytanko do Was. Mam płytę główną ASRock B75 Pro3 Intel B75 LGA 1155. Posiadam słabą kartę dźwiękową i chciałbym dokupić sobie lepszą. Czy uda się podłączyć kartę Creative SoundBlaster Audigy do mojej płyty głównej?link do przykładowej karty z allegro:http://allegro.pl/creative-soundblaster-audigy-sb0090-sb0110b-i5471187982.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zainstalować możesz, ale ja bym się obawiał o dostępność sterowników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panie511 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2015 (edytowane) Standardowe sterowniki ze strony producenta byłyby niedobre?Ewentualnie znalazłem taką kartę dźwiękową:http://allegro.pl/karta-creative-soundblaster-audigy-7-1-oem-18641-i5467240753.html Do niej dodają płytę ze sterownikami. Edytowane 23 Czerwca 2015 przez Panie511 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2015 Masz jakieś wybitne słuchawki, że ci integra na płycie nie starczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panie511 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2015 SteelSeries Syberia v2, ale bardziej chodzi mi o głośniki Logitecha. Mam 5.1, a mimo kodeków tylko test systemowy rozpoznaje dźwięk przestrzenny. W sprawach sprzętu jestem typowym laikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...