Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

52 minuty temu, Mr.T... napisał:

Witam

pierwsze skojarzenie , źle pracujący zasilacz. 

czy bios masz wgrany najnowszy ?  

 

Ten znowu w kółko to samo, bios i zasilacz.

Koledzy ze sklepu się ponownie nie spisali? A tyle się pisze, by omijać ten g sklepik Kolejny przypadek tu na forum.

Cytat

Komputer przyjechal z uszkodzona koscia RAM (brak obrazu, kosc fizycznie uszkodzona)

Kogo tam zatrudniają? Zombie, że do klienta trafia nie sprawdzony towar??? Wciskają towar z outletów do składanych komputerów? Jak nie karta z połamanymi wentylami to  uszkodzona kość ram...tak to wygląda.

Cytat

obudowa bo podobno uszkodzila sie w transporcie

Jakim cudem?? Jak może się uszkodzić obudowa w dużym kartonie wypełnionym styropianem??? Ewidentnie bubel ze zwrotów. Prędzej byś miał sieczkę wewnątrz kompa, pourywane sloty od gpu i chłodzenia cpu niż uszkodzoną obudowę. Kompa jak sie domyślam, zapakowali w oryginalny karton od obudowy?

Towar kupiony jako nowy ma działać jak nowy, odesłac jako niezgodny z umową i żądać pełnego zwrotu środków. Kupić części w innych sklepach i samemu złożyć lub powierzyć to koledze.

Edytowane przez B@nita
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie ale po roku z używaną 6700xt. Najpierw resety raz na kilka dni ale tylko gdy karta nie była obciążona jak się przeglądało neta albo po prostu komp stał nie używany, podczas grania nie było problemów z resetami. 3dmarki czy furmarka przechodziła spokojnie. Najpierw tao zlałem bo miałem proca i timigi pamięci trochę podciągnięte. Ale jak zaczęło się kilka razy dziennie zacząłem szukać. Wszytko stock nie się nie zmieniło, podmiana zasilacza nic. Dopiero zmiana karty i jak ręką odjął.

Także na moje problem z 6700xt, znalazłem na reddicie kilka tematów z podobnym problemem i nic nie zrobisz. Karta uwalona. Mojej na końcu tak odwaliło że nie chciała się odpalić ze sterownikami. Bez sterownika można było korzystać bez problemu tylko nie pograłeś...

Edytowane przez bamboocha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi, zwrot towaru nie wchodzi w gre bo mam go dluzej niz miesiac.

Przetestowalem dzisiaj pamieci wyjmujac kosci ale to nie to, teraz odpialem drugi dysk SSD i testuje, jezeli to rowniez nie pomoze to odepne grafike i przetestuje. Skontaktowalem sie tez z Morele, powiedzieli zebym im odeslal kompa wiec jak przez weekend nic sie nie naprawi to tak pewnie zrobie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, n0rek napisał:

Dzieki za odpowiedzi, zwrot towaru nie wchodzi w gre bo mam go dluzej niz miesiac.

 

A jakie to ma znaczenie?? Nie oddajesz w ramach zwrotu 14 dniowego tylko jako niezgodny z umową, rękojmia. Sklep robi Cię w wała wciskając używany złom jako nowy.

Cytat

Skontaktowalem sie tez z Morele, powiedzieli zebym im odeslal kompa wiec jak przez weekend nic sie nie naprawi to tak pewnie zrobie. 

Kolejny raz?? To już nawet nie jest komedia, to plucie w twarz.

Edytowane przez B@nita

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na ten moment relacje z ich serwisem nie byly zle, to nowy komp ktory wiesza sie coraz czesciej, dzisiaj przez pare godzin uzytkowania juz trzy razy wiec jak nie dadza rady tego naprawic to odesle im komputer i zazadam zwrotu kasy ale to jeszcze chyba nie ten moment bo i tak potrzebuje komputera wiec gdzies go kupic musze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, n0rek napisał:

To niestety tak nie dziala, zeby odeslac produkt jako niezgodny z umowa musisz udowodnic ze czesci byly uzywane.

Nie ma to żadnego znaczenia, odsyłasz bo kupiłeś nowy towar a ten nie działa. I to jest niezgodne z umową.

Cytat

Na ten moment relacje z ich serwisem nie byly zle

Bo doskonale wiedzą co ci wcisnęli i robią dobrą minę do złej gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obawiam sie ze rekojmia tak nie dziala, nie chce tutaj nikogo bronic ale zwrotu towaru mozesz dokonac tylko wtedy gdy naprawa lub wymiana nie jest mozliwa.

Wlasnie zrobilem format, zainstalowalem tylko sterowniki i antywirusa (oryginalny NOD32), zostawie kompa na dobe wlaczonego i zobaczymy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, n0rek napisał:

antywirusa (oryginalny NOD32)

Wywal tego zamulacza na czas testów, może ten coś ci blokuje?  Win ma wystarczające zabezpieczenia.

Cytat

Obawiam sie ze rekojmia tak nie dziala, nie chce tutaj nikogo bronic ale zwrotu towaru mozesz dokonac tylko wtedy gdy naprawa lub wymiana nie jest mozliwa.

Już na starcie dostałeś niesprawny towar który był niezgodny z umową. Im dalej tym było gorzej.

Edytowane przez B@nita

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc, maly update. Po dwoch tygodniach spedzonych w serwisie stwierdzono usterke procesora ktory oczywiscie wymienia na nowy. Teraz nie wiem czy faktycznie nie skorzystac z prawa rekojmi i odstapic od umowy czy tez sprobowac z tym nowym prockiem. 

Nie chce kupowac czesci samemu i samemu skladac bo w przypadku gdy podobna sytuacja sie powtorzy to nawet nie wiadomo do ktorego sklepu uderzac. Chcialbym kupic calosc wraz ze zlozeniem w sklepie, tylko czy mozecie jakis polecic? Xkom, Komputronik? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, n0rek napisał:

Po dwoch tygodniach spedzonych w serwisie stwierdzono usterke procesora ktory oczywiscie wymienia na nowy.

Ciekawe. Jeszcze mi się nie zdarzyło trafić uszkodzony, fabrycznie nowy CPU. Ciekawe co jeszcze pod tą przykrywką zmienili.

24 minuty temu, n0rek napisał:

Nie chce kupowac czesci samemu i samemu skladac bo w przypadku gdy podobna sytuacja sie powtorzy to nawet nie wiadomo do ktorego sklepu uderzac. Chcialbym kupic calosc wraz ze zlozeniem w sklepie, tylko czy mozecie jakis polecic? Xkom, Komputronik?

Jak do którego sklepu? Do tego w którym kupiłeś. Jaki sklep nie weźmiesz to i tak poskładają na odpierdol, to jest masówka, "Technicy" mają takich PC kilka, kilkanaście poskładać, mi by się nie chciało 2 poskładać w ciągu dnia, a jak ktoś to robi w kółko to jakoś jest jaka jest. A poskładać PCta to max 2h z układaniem kabli i czytaniem instrukcji. Mnie od początku by uj strzelił i czekałbym na zwrot $$$, płacisz, wymagasz, błedy się zdarzają, ale nie takie. Teraz skoro masz "naprawiony" to przetestuj go porządnie i zadecyduj. Twój czas, Twoje pieniądze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Kamil,

Problem w tym ze jak teraz nie zazadam zwrotu hajsu to jezeli komp dalej nie bedzie naprawiony to znowu czeka mnie format, odsylanie go i czekanie dwoch-trzech tygodni na diagnoze, wiec kolejny miesiac w plecy. Komputer poki co caly czas jest u nich, czekaja na dostawe procka.

Z drugiej strony nie mam gwarancji ze kupiony w innym sklepie bedzie dzialac bez zarzutu, no i podobny zestaw do tego co kupilem teraz ok 500-600zl drozej wychodzi. 
Zastanawiam sie czy np. nie zwrocic tego co mam i kupic ciut inna specyfikacje rowniez w Morele, tak by nie bylo szansy na wlozenie tych samych czesci co im zwroce xD

Edytowane przez n0rek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, n0rek napisał:

Komputer poki co caly czas jest u nich, czekaja na dostawe procka.

Nie no, to niech oddają hajs, bez gadania.

2 godziny temu, n0rek napisał:

Z drugiej strony nie mam gwarancji ze kupiony w innym sklepie bedzie dzialac bez zarzutu, no i podobny zestaw do tego co kupilem teraz ok 500-600zl drozej wychodzi. 
Zastanawiam sie czy np. nie zwrocic tego co mam i kupic ciut inna specyfikacje rowniez w Morele, tak by nie bylo szansy na wlozenie tych samych czesci co im zwroce xD

No niestety jest trochę drożej. Ale myślisz że inny zestaw inaczej poskładają? Serio, 2h i masz komputer złożony, nie warto płacić za taką padake jak odwalają sklepy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kilku miesięcy nie aktualizuje mi się Win10 22H2, kompilacja 19045.3803.
Ryzen 9 5950x, MSI Mortar MAX B450

Kończy się błędem 0x80070001. Szukałem w necie i robiłem wszystkie zalecane naprawy https://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/all/błąd-0x80070001-podczas-aktualizacji/9aac28e4-05fd-4aa2-aa0c-0351925361d1
ale bez skutku. 
Podobnie z aktualizacją do Win11 - niby wszystko się instaluje, robi się reset i po chwili mam "cofanie zmian"
Co mogę jeszcze mogę spróbować prócz Format c:?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie wiem czy mój problem jest typowy, czy też nie, ale niedawno złożyłem nowy komputer. Instalacja podzespołów przebiegła trochę problemowo, ale dałem radę, wszystko działa i nic nie wybuchło ani się nie spaliło.

Instalacja systemu także przebiegła w miarę bezproblemowo. Użyłem tutaj Win10, bo zamierzałem aktywować go kluczem tak jak w starym komputerze. I tutaj zaczęły się problemy. Wiem, że teraz klucze do systemu są objęte licencją i nie mogę użyć tego samego co w starym kompie. Próbowałem wyrejestrować stare urządzenie z mojego konta Microsoft, usunąć stary klucz z rejestru, metodami które znalazłem na internecie, ale nic nie pomogło. Mało tego, w trakcie okazało się, że ten klucz, który miałem zapisany jako właściwy, jest kompletnie inny niż ten pokazany przez funkcję wprowadzenia kodu do Notatnika (2 metoda w tym artykule: https://www.instalki.pl/demonstracje/systemowe/jak-odzyskac-klucz-systemu-windows-10-wykorzystaj-te-proste-triki/), a także inny jest klucz, który widzę w rejestrze systemu (ta metoda: https://futurebeat.pl/newsroom/jak-odczytac-klucz-produktu-windows/z7279e0). Dodam jeszcze tylko, że używanie wiersza poleceń cmd nie dało żadnego rezultatu, klucz po prostu ne wyświetlał się po wpisaniu tego polecenia - wmic path SoftwareLicensingService get OA3xOriginalProductKey (PowerShell ma ten sam rezultat).

Używałem różnych metod znalezionych na necie i filmików z YouTube usuwania klucza, ale po wejściu to Ustawienia/Aktualizacja i zabezpieczenia/Aktywacja nadal widzę że system jest aktywny, mimo, że wiersz poleceń z komendy SLMGR -XPR daje mi komunikat "Nie znaleziono klucza produktu". Wiem, że na pewno robię coś źle, ale już nie mam pojęcia co mogę jeszcze zrobić. Cały ten cyrk bierze się z tego, że chciałem na nowy kompie mieć już Win11, ale nie uśmiecha mi się ponowne kupowanie klucza, jeśli jest szansa, że mogę użyć starego i potem aktualizować Win10 do Win11 przez konto Microsoft.

Będę wdzięczny za wszelką pomoc w tym dylemacie. Nie wiem jakie raporty czy pliki mogą być potrzebne, dlatego jeśli coś jest potrzebne to oceny sytuacji, to proszę o instrukcję co mam robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na starym PC licencję przypisujesz do konta microsoft, a na nowym PC logujesz się do tego konta i przypisujesz licencję do nowego PC. Od razu możesz w ten sposób instalować Windows 11 na nowym PC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Kyle napisał(a):

Na starym PC licencję przypisujesz do konta microsoft, a na nowym PC logujesz się do tego konta i przypisujesz licencję do nowego PC. Od razu możesz w ten sposób instalować Windows 11 na nowym PC.

Tylko, że na nowym PC wyskakuje mi komunikat, że mam niewłaściwy klucz. Jak mogę przypisać licencję do konta Microsoft? Może pominąłem jakoś ten krok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...