DzejuS Opublikowano 7 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2015 Witam serdecznie. Dziś przyszedł nowozamówiony router Asus RT-N18U. Akurat złożyło się tak, że musiałem, zaraz po zamontowaniu i ustawieniu routera, skonfigurować telefon z systemem Android po przywróceniu ustawień fabrycznych. Pierwszy problem pojawił się w sytuacji, gdy chciałem wygenerować hasło dla telefonu. Próba wejścia z komputera na tę stronę https://security.google.com/settings/security/apppasswordskończyła się niekończącym się ładowaniem strony. W końcu za którymś razem się udało. Jak już udało mi się zalogować na telefonie, nastąpił proces przywracania aplikacji, zainstalowanych uprzednio na telefonie, z konta Google. Wygląda to mniej więcej tak, że pobiera się i instaluje jedna aplikacja, po czym przy kolejnej pasek pobierania wisi i nie pokazuje żadnego postępu. Jest tylko napis "pobieranie". Zresetowanie telefonu powoduje, że ta aplikacja się w końcu pobierze i zainstaluje, jednak na kolejnej problem się powtórzy i znów trzeba będzie resetować urządzenie. Szukałem pobieżnie informacji w Google ale mam problem z połączeniem się ze stroną - raz działa, raz nie. Na poprzednim routerze problem ten nie występował. Korzystam z Play LTE. Zarówno telefon jak i komputer łącza się poprzez Wi-Fi. Wszystkie ustawienia są domyślne za wyjątkiem SSID, hasła do wifi i administratora oraz autokonfiguracji podpiętego modemu. Wyłączenie wbudowanego Firewalla nie pomaga. Proszę o pomoc w diagnozie problemu bo nic nie przychodzi mi do głowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 13 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2015 Mam ten router i nic mi nie blokuje, wszystko śmiga elegancko, a androida konfigurowałem na nim kilka razy i to różne telefony jak i systemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DzejuS Opublikowano 13 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2015 Okazuje się, że problem występuje tylko w wersji HiLink na wszystkich routerach z procesorami Broadcoma BCM47xx. Jest to spowodowane obliczaniem błędnej sumy kontrolnej w przypadku paczek zawierających flagę "don't fragment", czy coś w ten deseń. Póki co nie za bardzo jest jakieś sensowne wyjście z tej sytuacji. W związku z tym oddałem router do sklepu, korzystając z prawa do zwrotu w ciągu 14 dni. Więcej info po wpisaniu w google: "Huawei E3372 Hilink + RT-N18U - część stron się nie ładuje" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...