Skocz do zawartości
Goomba

Nintendo Wii U

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę mnie zdziwiło, że na forum nie ma tematu o najnowszej stacjonarnej konsoli od Nintendo czyli Wii U. Na pewno są tu jacyś posiadacze.

 

Procesor

  • Procesor: Bazujący na IBM PowerPC 750 trzyrdzeniowy procesor "Espresso" taktowany zegarem 1.24 GHz, 45nm
  • Procesor graficzny: AMD Radeon "Latte" 550 MHz, 40nm
Pamięć RAM
  • Łącznie 2 GB, składające się z czterech 512 MB kości DDR3-1600 DRAM o przepustowości 12.8 GB/s,z czego 1 GB zarezerwowany jest dla systemu operacyjnego
Pamięć masowa
  • 8 GB (wersja Basic) i 32 GB (wersja Deluxe (USA)/Premium (Europa)) wewnętrznej pamięci typu Flash, rozszerzalnej przy pomocy kart SD, port obsługuje karty SDHC do 32 GB (w trybie Wii) oraz poprzez port USB obsługujący dyski twarde do 2 TB (tylko tryb Wii U )
  • Szczelinowy Napęd optyczny obsługujący specjalne 12 cm dyski optyczne wysokiej gęstości (25 GB na warstwę) oraz 12 cm dyski optyczne systemu Wii. Wii U nie jest kompatybilne z dyskami Gamecube.
Porty oraz akcesoria
  • Czytnik kart SDHC
  • Porty USB 2.0 (dwa z przodu, dwa z tyłu)
  • Port Sensor Bar
  • Port wizji "AV Multi Out" (obsługa dla trybów : Composite video, RGB i Component)
  • Port HDMI
GamePad Wii U
  • Wbudowane 9-kierunkowe czujniki ruchu (trójpozycyjny akcelerometr, trójosiowy żyroskop i trójosiowy Magnetometr)
  • Mikrofon i głośniki stereo
  • Sterowanie głośnością
  • Kamera z przodu
  • Sensor podczerwieni (do odbierania sygnałów z Sensor Bar i sterowania funkcją pilota TV)
  • Wyjście słuchawkowe
  • 6.2 calowy (15.7 cm) ekran dotykowy 16:9 w technologii oporowej o rozdzielczości 854 x 480
  • Dwie gałki analogowe oraz standardowy krzyżak
  • Znany z DS i 3DS stylus
  • Przyciski Select, Start, TV Control, Home i Power
  • Przyciski A/B/X/Y z przodu, przyciski L/R i triggery ZL/ZR
  • Funkcja wibracji
  • Przycisk synchronizacji z konsolą
  • Near Field Communication
  • Komunikacja bezprzewodowa z konsolą bazująca na protokole IEEE 802.11n działająca w paśmie ~5.2 GHz.
  • Wyjście multi, umożliwiające ładowanie oraz transmisję danych dla urządzeń peryferyjnych.
  • Dwa konektory do ładowania w stacji dokującej
Rozdzielczości Video
  • Wspiera 1080p, 1080i, 720p, 576i (PAL Only), 480p, 480i, w standardzie 4:3 i 16:9
  • Wyjście wideo w standardzie Nintendo "AV Multi Out" wspiera composite video, S-Video , RGB SCART , YPBPR component video, i D-Terminal
  • Port HDMI wspierający technologię 3D
Audio
  • Port "AV Multi Out" wyjście dźwięku stereofonicznego
  • Port HDMI : sześciokanałowy (5.1) dźwięk przestrzenny
 

nintendo_wii_u_black-381x200.jpg

 

Jeśli są jacyś chętni na partyjkę w Splatoon:

 

lub Mario Kart 8:

 

Zapraszam na PW.

Edytowane przez Goomba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wii U To konsolka dla fanów gier Nintendo. Gry Nintendo są głównie singleplayerowe (nie licząc dwóch powyższych, Monsterów etc.) - Jest ich po prostu za mało, stąd brak tematu o tejże konsolce.

Sam posiadam wszystkie konsole Nintendo, a Mario Maker jakoś nie chce mi dać spokoju i co chwila dłubie levele, a taki Mario Kart mi się szybko znudził... No ale, ja to ja. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Mam na Wii U tyle gier, że nie jestem w stanie wszystkiego ograć. Konsola Nintendo jako jedyna posiada unikalną bibliotekę gier, konkurencja pokrywa się na tyle z PCetami, że nie widzę sensu zakupu ich sprzętu.

 

To właśnie Mario Kart był dla mnie motywatorem do zakupu konsoli, świetnie bawiłem się grając w Double Dash na emulatorze i stwierdziłem, że mi mało więc kupiłem Wii U. Teraz zastanawiam się czy nie brać new 3DSa.

 

 

Dla osób które nie miały jeszcze możliwości zapoznać się z Nintendo Wii U nadarzyła się okazja do wypróbowania kilku pozycji: http://www.goomba.pl/gry-i-konsole-nintendo-w-sklepach-saturn/

Edytowane przez Goomba
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I właśnie tym Nintendo mi podpadło w ostatnim czasie. Bardzo fajnie było, że Conquest współpracował z małymi firmami. Teraz się złapali za markety, i pewnie małe firmy znów dostaną po [gluteus maximus]. A było tak pięknie </3 Goomba, problem z Nintendo w PL jest taki, że jak mieliśmy Polską Dystrybucję, to była ona bardzo kiepska. Teraz, po tylu latach mamy Nintendo w PL za pomocą Czechów, a dalej 95% klientów nie ma zielonego pojęcia co to jest Nintendo i uważa to za podróbki konsol ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...