EriplayerPL Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Hej ! Mam pytanie ,czy jeśli napisze do Palita E-maila i powiem im np.(Komputer sie nagle wyłączył , myslałem , ze przez kurz , więc otworzyłem komputer i odkurzyłem caly komp i po tym wlączyl sie , lecz obraz sie nie pojawiał (karta się zepsuła) . I pytanie jest takie, czy odbiorą mi gwarancje , za to , że zrobiłem coś takiego ? Prosze o szybką odpowiedź , bo tą karte kupowałem za 2000 zł i boje się stracić gwarancji na nią i kupować jakąś nową np.GTX 970. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adashi Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Przeprowadzenie procedury odkurzania komputera nie wyłącza uprawnień wynikających z gwarancji... Nie mnie jednak nie wiem w jakim celu tego typu maile wysyłać do Palita. Taka historia ma ich urzec, czy jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EriplayerPL Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Pytam sie ,gdyz karta graficzna mi sie zepsula i czekam na nia miesiac i chcialbym wyslac do nich maila ,ale kolega mi mowi ,ze mozna stracic przez to gwarancje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adashi Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Ale ktoś oczekuje od Ciebie opisywania jakichś historii? Nie ma podglądu w tym Palicie zlecenia serwisowego? Wystarczy chyba zapytać jaki jest status danego zlecenia, jeżeli nie ma podglądu. Gwarancji przez wysłanie takiego maila to nie stracisz, ale albo to oleją albo co najwyżej się zdziwią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EriplayerPL Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Ale ktoś oczekuje od Ciebie opisywania jakichś historii? Nie ma podglądu w tym Palicie zlecenia serwisowego? Wystarczy chyba zapytać jaki jest status danego zlecenia, jeżeli nie ma podglądu. Gwarancji przez wysłanie takiego maila to nie stracisz, ale albo to oleją albo co najwyżej się zdziwią. Czyli powinienem sie spytac jak tam z karta ? Czyli te historyjki ziignoruja i nie odpisza ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adashi Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2015 No tak, podaj im numer zlecenia serwisowego i zapytaj dlaczego tak długo to trwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Z tego powodu gwarancji raczej nie stracisz . Serwis może się czepiać samego powodu wysłania na gwarancję czy okoliczności uszkodzenia karty - z tego co napisałeś to problem z kartą mógł wystapić zanim zabrałeś się za czyszcznenie kompa , twoje dalsze czynności mogły spowodować uszkodzenie karty lub jej dobicie . A co do czasu naprawy - zależy gdzie znajduje się serwis Palita , w przypadku RMA karta idzie chyba do Hongkongu ( przynajmniej takie info znalazłem na stronie Palita ) , nie wiem jak wygląda procedura reklamacyjna i gdzie idzie karta jak w reklamacji pośredniczy sklep . Jak karta poszła gdzieś w świat to czas trwania serwisu może być długi , nawet ponad m-c . Zrób tak jak radzą koledzy wyżej - napisz / zadzwoń do sklepu / serwisu . Do tego dochodzi czekanie na części czy inne elementy jak czas potrzebny na dotarcie przesyłki z serwisu do sklepu itd . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EriplayerPL Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Witam , otóż karta graficzna Palit GTX780 JetStream 3gb znowu się zepsuła , tydzień temu dostałem komputer... Gram sobie w CS:GO na full detalach po 10-15 minutach komputer się wyłącza i znowu się włącza , nie pojawia się obraz , patrze na karte graficzną , a tu wiatraki się nie ruszają ! Teraz mam obraz z zintegrowanej karty graficznej (INTEL) i mam do was pytanie , czy można coś zrobić z tą kartą czy trzeba znowu do serwisu lub zmienić karte ? Przypominam , że jeśli to prawda , karta się zepsuła po raz 3 w okresie 1 roku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...