Skocz do zawartości
EriplayerPL

Pytanie o gwarancje GTX780 Palit JetStream 3gb

Rekomendowane odpowiedzi

Hej ! Mam pytanie ,czy jeśli napisze do Palita E-maila i powiem im np.(Komputer sie nagle wyłączył , myslałem , ze przez kurz , więc otworzyłem komputer i odkurzyłem caly komp i po tym wlączyl sie , lecz obraz sie nie pojawiał (karta się zepsuła) . I pytanie jest takie, czy odbiorą mi gwarancje , za to , że zrobiłem coś takiego ? Prosze o szybką odpowiedź , bo tą karte kupowałem za 2000 zł i boje się stracić gwarancji na nią i kupować jakąś nową np.GTX 970.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeprowadzenie procedury odkurzania komputera nie wyłącza uprawnień wynikających z gwarancji... Nie mnie jednak nie wiem w jakim celu tego typu maile wysyłać do Palita. Taka historia ma ich urzec, czy jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ktoś oczekuje od Ciebie opisywania jakichś historii?

 

Nie ma podglądu w tym Palicie zlecenia serwisowego? Wystarczy chyba zapytać jaki jest status danego zlecenia, jeżeli nie ma podglądu.

 

Gwarancji przez wysłanie takiego maila to nie stracisz, ale albo to oleją albo co najwyżej się zdziwią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ktoś oczekuje od Ciebie opisywania jakichś historii?

 

Nie ma podglądu w tym Palicie zlecenia serwisowego? Wystarczy chyba zapytać jaki jest status danego zlecenia, jeżeli nie ma podglądu.

 

Gwarancji przez wysłanie takiego maila to nie stracisz, ale albo to oleją albo co najwyżej się zdziwią.

Czyli powinienem sie spytac jak tam z karta ? Czyli te historyjki ziignoruja i nie odpisza ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego powodu gwarancji raczej nie stracisz .

 

Serwis może się czepiać samego powodu wysłania na gwarancję czy okoliczności uszkodzenia karty - z tego co napisałeś to problem z kartą mógł wystapić zanim zabrałeś się za czyszcznenie kompa , twoje dalsze czynności mogły spowodować uszkodzenie karty lub jej dobicie .

 

A co do czasu naprawy - zależy gdzie znajduje się serwis Palita , w przypadku RMA karta idzie chyba do Hongkongu ( przynajmniej takie info znalazłem na stronie Palita ) , nie wiem jak wygląda procedura reklamacyjna i gdzie idzie karta jak w reklamacji pośredniczy sklep .

 

Jak karta poszła gdzieś w świat to czas trwania serwisu może być długi , nawet ponad m-c .

 

Zrób tak jak radzą koledzy wyżej - napisz / zadzwoń do sklepu / serwisu .

 

Do tego dochodzi czekanie na części czy inne elementy jak czas potrzebny na dotarcie przesyłki z serwisu do sklepu itd .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , otóż karta graficzna Palit GTX780 JetStream 3gb znowu się zepsuła , tydzień temu dostałem komputer... Gram sobie w CS:GO na full detalach po 10-15 minutach komputer się wyłącza i znowu się włącza , nie pojawia się obraz , patrze na karte graficzną , a tu wiatraki się nie ruszają ! Teraz mam obraz z zintegrowanej karty graficznej (INTEL) i mam do was pytanie , czy można coś zrobić z tą kartą czy trzeba znowu do serwisu lub zmienić karte ? Przypominam , że jeśli to prawda , karta się zepsuła po raz 3 w okresie 1 roku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...