Eladril Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Cześć, chciałem dowiedzieć się czy ktoś wie na temat praktyki firm ISP jaką opisze poniżej. Mam neta z netii 50mbps, który działał od marca dobrze w okolicach 43mb w dobry dzień. Tydzień temu wyjechałem z domu, po powrocie net ucięty do 8mb. Nie ma innych problemów, nie zrywa łącza, pingi sa w normie itd, jedynie co się zmieniło to transfer. Według mojej laickiej oceny to jest klasyczny lejek, ale niby czemu. Gdy pobieram przez idm prędkość dobija do 999,99kbps no zrównuje się idealnie z 1mb co ewidentnie świadczy o tym że do tej prędkości został ograniczony. W pierwszej kolejności wiem dzwonić i wypytywać ale nie moge znaleźć narazie umowy, i w oczekiwaniu na odpowiedz na mejla pomyślałem żeby zapytać na forumie czy ludzie sie spotkali z czymś takim że operator widząc że osoba nie korzysta to obcina prędkość. Wydaje sie dziwne. Szczególnie że biorąc tv tak jak ja mam nie ma pakietu poniżej chyba 25mb, bo 10 było zawsze rezerwowane na płynne działanie tv. Teraz tez rezerwuje ale mniej kilka mb, zostawiając 3mb na net.. Dzięki ps nic nie było grzebane w routerze, na innym pc po kablu to samo. Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez Eladril Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Infolinia i jak nie pomoże, wezwanie technika. Z drugiej strony są to "nienormalne" praktyki by nabić kasę na telefonach na info, bo to nie jest bezpłatne. Mi niby odłączają na kilka godzin neta licząc, że zadzwonię, że niby awaria... Po kilku godzinach sam wraca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XPX_pl Opublikowano 14 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2015 Dokładnie jak pisze Przedmówca-czyli dzwonić na infolinię i wyjaśnić problem,być może oni sami przyślą technika,daj znać jak ostatecznie zakończyła się ta sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deserted Opublikowano 30 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2015 Podobna sytuacja, net zwolnił o połowę (w umowie jest maksymalny jaki może być na tym łączu i było, około 10, obecnie dobija do 4Mbps). Na info powiedziała że tak już musi być bo dużo ludzi korzysta, ta jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nosweratu Opublikowano 14 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2015 Miałem podobnie w netii pomogło robienie printscr z prędkością i dzwonienie codziennie - zapytaj jak wygląda w takim przypadku podział lacza i jak to robią czasami wystarczy wizyta w chnika i już jest jak bylo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...