aqua Napisano 6 Sierpnia 2015 Zgłoś Napisano 6 Sierpnia 2015 Hey, nie mam 100% pewności co do tego co dzieje się z internetem, dlatego potrzebował bym pomocy. Więc wygląda to tak, że mam neostradę. No fakt nie jest to jakiś świetny internet, zresztą chyba każdy to wie. Czasem zdarzają się mega lagi, problem z łączem itd.. No ale było w porządku, takie rzeczy nie działy się często. Przyszły wakacje no i internet działał w sumie, nie narzekałem. Po jakiś hmmmm, nie wiem dokładnie 14 dniach może mniej więcej od wakacji internet dziwnie zaczął działać. Praktycznie stan krytyczny.. Wygląda to tak, że router jest w mieszkaniu wyżej, a Ja mam nie wiem jak to nazwać, wi-fi czy coś podobnego. Taki adapter do odbioru internetu. No i dla mnie to dosyć dziwne, bo przykładowo sprawdzam sobie ping na team-speaku. Jeśli jest tam pokazany ping do 80 ms to dla mnie jest w porządku, nie ma na co narzekać. Utrzymuje się to i normalnie wszystko gra. Gry włączam grę, przykładowo League of Legends ping w grze wychodzi 69-75. Po 3-5 minutach gry internet zaczyna świrować, na team speaku ping skakuje na 6000, a w grze 6000-10.000 Przykładowo grając w MMO online normalnie mogę grać, czasem tam szarpnie i jest w porządku, mogę grać i 2 godziny. Czasem też jest tak, że nie mogę nawet otworzyć jednej strony bo internet tak zamula.. Próbowałem skanować różnymi programami, wykryło jakieś PUP.Optional.Candy Zastanawiam się czy to jest przeciążone łącze w neostradzie, czy u mnie jakiś wirus się dostał obciążający łącze. Dlatego potrzebuję pomocy od was od podstaw. Co najpierw należy zrobić, czym przeskanować, jakie logi wkleić z jakiego programu i co dalej zrobić. Jeśli okaże się, że wszystko jest ok, tzn że 100% wina leży po stronie neostrady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adashi Napisano 6 Sierpnia 2015 Zgłoś Napisano 6 Sierpnia 2015 Na wirusa to raczej nie wygląda. A masz dostęp do routera, z którego bierzesz wifi? Może ktoś uruchomił na nim QoS i przyciął Ci dostępne pasmo albo wpisał inne reguły, które powodują objawy jakie masz. Albo może więcej osób korzysta z tego łącza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aqua Napisano 6 Sierpnia 2015 Zgłoś Napisano 6 Sierpnia 2015 (edytowane) Właśnie chodzi o to, że internet w taki sposób (dostawę) mam od bodajże kilku lat i wszystko było w porządku. Zawsze jak ktoś coś chce pobierać to mam info o tym więc nie ma problemu, ale jeśli już jakieś pobieranie to w nocy. Podłączone urządzenia na górze to laptop i telewizja, ale przedtem również było takie podłączenie i konfiguracja. Zapomniałem dodać, że nie miałem anytiwursa w ogóle przez długi czas, może po nas miesiąc temu zainstalowałem. Dostęp do routera, hasło wszystko mam. Bo to w sumie umowa na brata więc nie ma problemu. Jakiś czas temu jeszcze była taka sytuacja, że w godzinach 21-22 po prostu karta sieciowa sama z siebie w magiczny sposób się wyłączyła. Edytowane 6 Sierpnia 2015 przez aqua Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ULLISSES Napisano 6 Sierpnia 2015 Zgłoś Napisano 6 Sierpnia 2015 Jaki system? Jaki antywirus? Przeskanuj kompa przy pomocy AdwCleaner i usuń wszystko co znajdzie. Masz może na którymś kompie Windows 10? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artulappi1 Napisano 7 Sierpnia 2015 Zgłoś Napisano 7 Sierpnia 2015 Win10 + wudu potrafi sporo zapchać łącze... Pozdrawiam Artur. P.S. Wysłane z Xperii T3 przez Tapatalk :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aqua Napisano 7 Sierpnia 2015 Zgłoś Napisano 7 Sierpnia 2015 Windows 7 Antywirus był Avira, ale wydawał mi się słaby i zainstalowałem AVG. Avira skanowanie komputera to parodia... brak sensu. AVG znalazł po włączeniu po 5 sekundach coś ARES.. ADwCleaner usunął wszystko co znalazło. Windowsa 10 na oczy nie widziałem nigdy :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dolar444 Napisano 10 Sierpnia 2015 Zgłoś Napisano 10 Sierpnia 2015 By trzeba było w ogóle zacząć co to za ruter, czy był resetowany do ustawień fabrycznych ? Jakimi programami był robiony skan systemu ? Inna sprawa to wykonanie logów FRST i przedstawienie ich tutaj, i poczekanie na osobę która się tym tu zajmuje, by zerknęła, czy nie ma jakiś błędów czy aktywnych wirusów czy procesów z tym powiązanych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aqua Napisano 10 Sierpnia 2015 Zgłoś Napisano 10 Sierpnia 2015 Hmmmmm w sumie po przeskanowaniu komputera antywirusem AVG znalazło mi jakiś plik ARES. Zapytało co zrobić to dałem od razu do usunięcia. Po czym po czasie internet zaczął działać normalnie w pewnym sensie, chociaż czasem widać że coś szarpnie, skoczy ping i w ogóle. Ostatnio w nocy też coś skakało. To nie wiem czy to przez ten ARES dziwny było czy od neostrady. Programy jakich używałem to były takie: AdwCleaner HijackThis - na tym się nie znam Avira antywirus AVG antywirus Yet another cleaner Malwarebytes DrWeb i jeszcze jeden, ale nie pamiętam nazwy. Pliki jakie wykryły to jakieś, P.U.P Candy.Optional. następnie jak pisałem, AVG wykrył ARES. Pomimo, że niby teraz działa to wolał bym mieć 100% pewności, a router nie wiem jakiś taki niby ok ze średniej półki czy jakoś tak za 120 czy 150+ zł. Resetowałem go, odłączałem od prądu, brat patrzył ustawienia na moim PC i nic nie pomagało. Czyli wina była tego czegoś, Ares? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...