Skocz do zawartości
Kilokush

Need For Speed 2016

Rekomendowane odpowiedzi

Dla samej grafiki odpalę tą grę.

 

Edytowane przez Kilokush
  • Upvote 2
  • Downvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej benchmark?

 

Nie. Ta gra łączy klimat Most Wanted i Underground 2. Jednych z lepszych gier w serii. Miasto wręcz ocieka klimatem z U2. Zapowiada się dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem - wróżę z nagrania - ale nie widzę tam jakiejś oszałamiającej grafiki, a model jazdy to dla mnie kolejny mix HP 2010 / Run / Most Wanted 2012r.

 

Kolejny NFS, którego pozwolę sobie porównywać z Forzą Horizon (2012 / XBOX360):
Która miała ładną oprawę wizualną, świetny soundtrack, otwarty świat, modyfikacje całkiem sporej kolekcji aut - a i model jazdy jak dla mnie sprawiający frajdę...
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja raczej porównałbym to do burnouta. I nie, nie jest to komplement...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będę zdziwiony, jeżeli wyjdzie z tego porządny tytuł - no ale pracowali tym razem rok dłużej, więc jakaś szansa jest, o ile nie uparli się przy swoich pomysłach (często drętwych) i posłuchali troszkę społeczności :)
Poczekam na oceny po premierce i jak będzie dobrze, to na pewno kupię i pogram :)

Wydaliby stary MW w nowej oprawie - bez żadnych zmian poza grafą i byłoby pięknie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sory, ale ten gameplay to guano. NFS to taki samochodowy COD - od dawna nie ma w tym juz nic odkrywczego. A porównanie do Burnouta to raczej obraza dla Burnouta. O Forzy Horizon nawet nie wspominam, bo tamten tytul to moze sobie wycierac buty NFS-ami. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego fascynuje mnie siła marki skoro NFS od czasów 1. Horizon jest jaki jest (czyli wciąż ten sam crap + Rival kolejnym przykładem braku optymalizacji portu) a to wciąż się sprzedaje.
Teraz poszerzyli mozliwości modowania auta do... poziomu 1. NFS Underground sprzed 12 lat i jest szał bo nadchodzi NFS U3...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest szal bo tak prawde mowiac wedlug mnie od czasow Carbona to same crapy wychodza. Carbona jeszcze dalo sie przelknac, ale cala reszta ...no moze oprocz hot pursuit 2 to kompletny shit. 

 

Jesli w czasie driftowania na zakretach bedzie ta glupia przechylajaca sie kamera jak w ktoryms z pierwszych filmikow gameplay i bez mozliwosci wylaczenia to skreslam ten crap juz dzis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siła marki bazuje na tych samych mechanizmach, co nowa Fifa, BF, CoD i reszta crapulców - piękne zwiastuny, doskonały marketing, plus naiwna wiara fanów serii, że w końcu ktoś posłucha ich próśb i wyjdzie ta wymarzona, dopasiona gra ;-)
Potem oczywiście narzekają, hejtują, a i tak w końcu zapominają i znów się nabierają :D Rok w rok :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już nie oczekuję idealnej gry, ja chcę, żeby chociaż miała dobry model jazdy, a tutaj mamy kolejny Need For kupa-drift :/ Pora w końcu zapoznać się z Grid Autosport, albo wrócić do starych NFS'ów. Żeby była jasność, ja nie oczekuję od tej gry bycia symulatorem, bo nawet nie mam w domu kierownicy, żeby w pełni się bawić symulatorem, ale na litość boską ileż można z tym pier... driftowaniem. Nie wiem, może się starzeję, ale na prawdę nie widzę, co w tym takiego fajnego i super, że się tak to wpycha do NFS'a i innych gier, nie zależnie czy są o nielegalnych wyścigach czy nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siła marki bazuje na tych samych mechanizmach, co nowa Fifa, BF, CoD i reszta crapulców - piękne zwiastuny, doskonały marketing, plus naiwna wiara fanów serii, że w końcu ktoś posłucha ich próśb i wyjdzie ta wymarzona, dopasiona gra ;-)

Potem oczywiście narzekają, hejtują, a i tak w końcu zapominają i znów się nabierają :D Rok w rok :D

 

Hmm Perpetum mobile ?

  • Downvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto pamieta w pierwszej czesci NFS, bodajze na trasie na pustyni, jak rozpedzalo sie auto i po chwili uderzalo w barierke. Jak pieknie koziolkowalo w powietrzu.

 

EDIT: Dlaczego zalozyciel tematu ma juz w reputacji -2?

Edytowane przez graham.purepc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto pamieta w pierwszej czesci NFS, bodajze na trasie na pustyni, jak rozpedzalo sie auto i po chwili uderzalo w barierke. Jak pieknie koziolkowalo w powietrzu.

 

EDIT: Dlaczego zalozyciel tematu ma juz w reputacji -2?

 

Bo ciśnie po dieslach i Hondach w działach pobocznych :lol:

 

Przecież nie mogą zrobić jednego porządnego NFS'a bo kto kupi następnego za rok?

 

Dlatego napisałem. NFS'y to głównie fajna grafika. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież nie mogą zrobić jednego porządnego NFS'a bo kto kupi następnego za rok?

Też mi to dzisiaj przyszło do głowy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że teraz mają je robić w cyklu dwuletnim. Albo coś mylę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie tak będzie - było - że co rok NFS robił ktoś inny? I tak na przemian?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EA zapiera się że wydłużyło cykl tworzenia NFS (i przekazała to jednemu zespołowi) żeby zapewnić produkt wysokiej jakości;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jeszcze jak po Porsche Unleashed z 2000 czekałem na coś podobnego z Audi, Mercedesem oraz BMW. Hehehe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja po PU czekałem jeszcze na zapowiedzianego drugiego HP. No i go dostałem - straszne g***... O ile utrzymany we właściwym klimacie, o tyle padł na szczegółach - tylko 4-5 krajobrazów, żałosne opcje konfiguracyjne, brak obsługi kierownic z FF!!! (a nawet bez tego nie da się korzystać z kółka, ponieważ jest tragiczny lag) - wymieniać można by bez końca. Poskąpili nawet palety barw do wyboru lakieru - każde auto miało kilka przypisanych kolorów i tyle.

 

A potem przyszedł pierwszy undeground i od tego momentu doszedłem do wniosku, że marka sięgnęła dna. Tymczasem oni wzięli łopaty i zaczęli kopać jeszcze głębiej. Patrząc na ten gameplay nadal jestem tego zdania.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marzy mi się jeszcze nfs na miarę porsche z nowoczesną grafiką i widokiem z kokpitu. Ten nfs to kolejny odgrzewany i przejedzony kotlet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten nawrót ok. 5-tej minuty to totalny bullshit. Każdy, kto choć raz przejechał się autem sportowym na płycie poślizgowej, wie, jak by to wyglądało naprawdę przy tej prędkości... Może i stare nfs-y to były arcade'ówki, ale takich dziwactw zrobić się tam nie dało.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PC trailer

 

W skrócie atuty wersji PC:

- brak limitu FPS

- wsparcie dla 4K

- manualna skrzynia biegów

- obsługa kierownic

- lepsze efekty audio i cut scenki

 

Premiera 17 marca 2016

 

Edytowane przez Kilokush
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obsługa 4K i te sceny low-poly pustych ulic rodem z NFS MW 2012 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muzyka z pierwszego NFS: Underground :D

 

Też od razu zwróciłem na to uwagę. Kawałek chyba był synonimem Undergrounda 1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PC trailer

 

W skrócie atuty wersji PC:

- brak limitu FPS

- wsparcie dla 4K

- manualna skrzynia biegów

- obsługa kierownic

- lepsze efekty audio i cut scenki

 

Premiera 17 marca 2016

 

 

I znowu samo-ładujące się No2 - :/ Jak dla mnie to już zbyt nierealne. Nie ma to jak NeedForSpeed:Underground 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I znowu samo-ładujące się No2 - :/ Jak dla mnie to już zbyt nierealne. Nie ma to jak NeedForSpeed:Underground 1

 

Wiesz - to by się nie sprzedało. Chyba że będzie na tyle elastyczna gra ( tia, a renifery św. Mikołaja sikają na niebiesko ) że pozwolą na mody które uatrakcyjnią rozgrywkę ( albo level hard bez magicznego no2 )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.